eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówUSŁUGA POLEGAJĄCĄ NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ - BUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI MIRKÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA DZIAŁKI NR 12/2, 11/1, 329 (OBRĘB WSI MIRKÓW) ORA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Mirków: USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ - BUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI MIRKÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA DZIAŁKI NR 12/2, 11/1, 329 (OBRĘB WSI MIRKÓW) ORA
Numer ogłoszenia: 89983 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 58106 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA KOMPLEKSOWYM PEŁNIENIU NADZORU INWESTORSKIEGO W IMIENIU I NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO NAD INWESTYCJĄ - BUDOWA I PRZEBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI MIRKÓW, GMINA DŁUGOŁĘKA DZIAŁKI NR 12/2, 11/1, 329 (OBRĘB WSI MIRKÓW) ORAZ 487 (OBRĘB WSI DŁUGOŁĘKA ) - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obejmującego min. czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy przedstawiają się następująco: 1) Wymagania dotyczące realizacji inwestycji, stwierdzenia wystąpienia wad wykonanych robót budowlanych a) inicjowanie na żądanie Zamawiającego narad koordynacyjno - technicznych związanych z realizacją inwestycji; b) uczestniczenie w co-miesięcznych naradach organizowanych przez Zamawiającego w siedzibie Urzędu Gminy Długołęka (o terminie narad Wykonawca powiadomiony zostanie pisemnie). W razie nieustalonej wcześniej z Zamawiającym nieobecności w dniu wyznaczonym na naradę Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni od tej daty stawić się na naradzie u Zamawiającego - po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. c) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: i. usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, ii. wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych, iii. przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, d) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót: i. dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, ii. wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynu¬acja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, e) niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego, jeżeli w okresie realizacji robót: i. zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych/zamiennych, nie przewidzianych umową zawartą z wykonawcą inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do wydawania wykonawcy inwestycji wiążących poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i zamiennych, ii. pojawi się alternatywa dla rozwiązań projektowych będących przedmiotem wykonania przez wykonawcę inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w sprawie zmian w projekcie. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę autora projektu na dokonanie zmian, iii. zajdzie konieczność wykonania dodatkowych, nieprzewidzianych w umowie o wykonanie inwestycji robót budowlanych niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji podjąć niezbędne kroki w celu zażegnania niebezpieczeństwa lub awarii; f) udział w przekazywaniu placu budowy przed każdą fazą realizacji; g) kontrola zgodności wykonywanych robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji z dokumentacją projektową, umową, pozwoleniem na budowę oraz z innymi, wymaganymi przez właściwe organy dokumentami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej (ze szczególnym uwzględnieniem zapewnienia ciągłości pracy oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji inwestycji); h) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; i) obecność na placu budowy inwestycji minimum dwa razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, potwierdzone wpisem do dziennika budowy; j) przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów BHP i p/poż na placu budowy inwestycji; k) potwierdzanie zakresu faktycznie wykonanych robót budowlanych, poprzez podpisanie protokołów oraz wszelkiej innej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami oraz wymaganymi przez Zamawiającego, a niezbędnej do stwierdzenia zakończenia robót budowlanych danej fazy realizacji; l) stwierdzenie wystąpienia wady w toku realizacji inwestycji oraz w trakcie obowiązywania rękojmi i gwarancji wykonawcy inwestycji; m) potwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji w toku realizacji inwestycji oraz w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi (w terminie do 5 dni od dnia pisemnego zawiadomienia o usunięciu wady) n) ścisła współpraca z Zamawiającym, gwarantująca prawidłową realizację inwestycji. 2) Wymagania dotyczące dokumentów, opinii, sprawozdań a) kompleksowe zapoznanie się z: i. dokumentacją projektową, dotyczącą inwestycji (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami, postanowieniami, warunkami technicznymi) potwierdzonym pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy; ii. specyfikacją istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane inwestycji i kosztorysem ofertowym wykonawcy inwestycji (po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru, w trybie przetargowym, wykonawcy inwestycji) zapoznanie się z w.w dokumentami zostanie potwierdzone pisemnym oświadczeniem Wykonawcy, złożonym Zamawiającemu najpóźniej w dnu podpisania umowy z wykonawcą inwestycji; b) weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzonego przez wykonawcę inwestycji pod kątem wykonanych przez niego robót budowlanych i uwzględnienie zaistniałych problemów w wykonaniu harmonogramów w sprawozdaniach, o których mowa w lit.k c) sprawdzenie i pisemne zaakceptowanie harmonogramów rzeczowych robót (z zakresem robót, terminem ich realizacji, koniecznymi próbami, rozruchem urządzeń) przedstawionych przez wykonawcę inwestycji dla każdej fazy realizacji, a następnie kontrola ich realizacji; Wykonawca inwestycji zobowiązany jest do przedstawienia w/w harmonogramów zaakceptowanych przez Wykonawcę Zamawiającemu najpóźniej do 14 dni po przekazaniu placu budowy dla danej fazy realizacji, d) sprawdzanie dokumentów budowy (m. in. księgi obmiarów, której formę z Wykonawcą ma uzgodnić wykonawca inwestycji); e) pisemna akceptacja przygotowanych przez wykonawcę inwestycji instrukcji bhp i p.poż urządzeń i oczyszczalni ścieków; f) pisemne zatwierdzenie programu zapewnienia jakości opracowanego przez wykonawcę inwestycji (zgodnie z rozdz. I ST-00 Wymagania Ogólne, ust. 6 pkt 6.1 STWiORB) oraz kontrola jakości wykonanych robót pod kątem zatwierdzonego programu; g) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) zasad kontroli robót i jakości materiałów, przygotowanych przez wykonawcę inwestycji (zgodnie z rozdz. I ST-00 Wymagania Ogólne, ust. 6 pkt 6.2 STWiORB); h) sprawdzenie (i pisemne zatwierdzenie) materiałów, urządzeń, sprzętu służącego wykonawcy inwestycji do realizacji inwestycji; i) pisemne akceptowanie (przed odbiorem robót każdej fazy realizacyjnej): i. geodezyjnych szkiców tyczenia i kontroli położenia obiektów, ii. geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, iii. zestawienia wykonanych elementów sieci wystawionego przez geodetę, iv. instrukcji eksploatacji sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, v. instrukcji BHP i p.poż sporządzonych przez wykonawcę inwestycji, j) rozliczanie inwestycji pod względem finansowym (m. in. poprzez pisemne zatwierdzanie składanych przez wykonawcę inwestycji faktur częściowych i faktury końcowej); k) obowiązkowe przygotowywanie comiesięcznych pisemnych sprawozdań przy składaniu faktur częściowych przez Wykonawcę (przekazanie sprawozdania do 20-go dnia każdego miesiąca, ). Sprawozdania winny obejmować opis sytuacji gdyby w opinii Wykonawcy inwestycja nie byłaby w żaden sposób zagrożona lub zawierać informacje o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia realizacji inwestycji, które Wykonawca powinien przewidywać, kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, z przebiegu oraz z realizacji inwestycji w zakresie m.in.: i. wskazania wszelkich zagrożeń, problemów, kolizji dotyczących inwestycji (m.in. w zakresie dotrzymania terminu wykonania, sprawnej realizacji inwestycji); ii. wskazania wszelkich niezgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową; iii. wskazania wszelkich czynników mogących prowadzić do konieczności wprowadzenia zmian w umowie (zmiany merytoryczne, zmiany finansowe); Sporządzanie przedmiotowych sprawozdań nie wyklucza pozostałych obowiązków bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji nadzorowanej inwestycji, l) obowiązkowe sporządzenie sprawozdania przy złożeniu faktury końcowej po zakończeniu inwestycji, zawierającego opis wykonanych czynności podczas pełnienia nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym; m) przygotowanie dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oczyszczalni wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami itp. 3) Wymagania dotyczące odbiorów, przeglądów a) sprawdzane robót budowlanych ulegających zakryciu lub robót zanikających i udział przy ich odbiorze. Odbiory nastąpią w terminie do 3 dni od dnia dokonania wpisu przez wykonawcę inwestycji w Dzienniku Budowy potwierdzonym przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu. Odbiory potwierdzone zostaną odpowiednim protokołem (podpisanym przez wykonawcę inwestycji i Wykonawcę) i wpisem w Dzienniku Budowy; b) udział w przygotowaniu oraz uczestniczenie przy próbach, rozruchach (częściowych i końcowym) i ich przebiegu, odbiorach technicznych, potwierdzonych protokołami: prób, rozruchów lub odbioru technicznego; c) przeprowadzanie odbiorów częściowych przy zatwierdzaniu przez Wykonawcę comiesięcznych faktur wykonawcy inwestycji oraz po zakończeniu poszczególnych faz inwestycji i sporządzanie protokołów tych odbiorów, d) przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych po rozruchu końcowym i otrzymaniu wyników badań ścieków oczyszczonych, potwierdzonego protokołem odbioru. e) Odbiory, o których mowa w lit.c i d odbędą się w terminie do 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia przez wykonawcę inwestycji oraz dokonania wpisu przez wykonawcę inwestycji w Dzienniku Budowy potwierdzonym przez Wykonawcę o gotowości do odbioru częściowego lub końcowego, f) udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanej inwestycji w 13-tym, 25-tym miesiącu obowiązywania rękojmi i gwarancji na roboty budowlane oraz w 47 miesiącu obowiązywania umowy z Wykonawcą. O terminie przeglądów gwarancyjnych Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.23.18.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 190000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranzowe BIOKONSULT Sp.z o.o., ul. Garsteckiego 10, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 130328.00
  • Oferta z najniższą ceną: 130328.00 / oferta z najwyższą ceną: 130328.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.