Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-11-04
Og³oszenie nr 618309-N-2019 z dnia 2019-11-04 r.
Miasto i Gmina Dzia³oszyn: Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Dzia³oszyn, krajowy numer identyfikacyjny
73093474300000, ul.
ul. Pi³sudskiego
21
,
98-355
Dzia³oszyn, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
438 413 177, e-mail
gmdzialoszyn@wp.pl, faks
438 413 680.
Adres strony internetowej (URL): www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.dzialoszyn.e-bip.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Dzia³oszyn ul. Pi³sudskiego 21, 98-355 Dzia³oszyn pok. 202
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Udzielenie kredytu d³ugoterminowego
Numer referencyjny:
IZP.GPO¦.V.271.1.20.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu d³ugoterminowego do ³±cznej wysoko¶ci 3 500 000,00 z³ (trzy miliony piêæset tysiêcy z³otych) na sfinansowanie planowanego deficytu bud¿etowego Miasta i Gminy Dzia³oszyn. 2.2 G³ówne kody we Wspólnym S³owniku Zamówieñ: CPV - 66.11.30.00-5 - us³ugi udzielania kredytu. 2.3 Rodzaj zamówienia: us³uga 2.4 Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu i zakresu zamówienia: 2.4.1 Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu w 2019 roku kredytu w walucie polskiej w kwocie 3 500 000,00 z³ (trzy miliony piêæset tysiêcy z³otych) na warunkach okre¶lonych w umowie. 2.4.2 Zamawiaj±cy przeznaczy ¶rodki z kredytu na sfinansowanie deficytu bud¿etowego Miasta i Gminy Dzia³oszyn. 2.4.3 Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2028 r. 2.4.4 Uruchomienie kredytu nast±pi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy na rachunek w niej wskazany zgodnie ze z³o¿onym przez Zamawiaj±cego zapotrzebowaniem na ¶rodki, jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 2 dni od dnia z³o¿enia zapotrzebowania. Dla potrzeb sporz±dzenia ofert nale¿y przyj±æ wyp³atê kredytu w dniu 20 listopada 2019 r. w kwocie 3 500 000,00 z³ 2.4.5 Karencja w sp³acie kapita³u do dnia 31 grudnia 2020 roku (pierwszy termin p³atno¶ci raty kapita³owej winien wypa¶æ na 31 marca 2021 roku) 2.4.6 Sp³ata kredytu wg nastêpuj±cego harmonogramu: o 2021 r. - 450 000,00 z³ (4 raty po 112 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2022 r. - 350 000,00 z³ (4 raty po 87 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2023 r. - 350 000,00 z³ (4 raty po 87 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2024 r. - 350 000,00 z³ (4 raty po 87 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2025 r. - 450 000,00 z³ (4 raty po 112 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2026 r. - 350 000,00 z³ (4 raty po 87 500,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2027 r. - 600 000,00 z³ (4 raty po 150 000,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) o 2028 r. - 600 000,00 z³ (4 raty po 150 000,00 z³ p³atne w miesi±cach: marzec, czerwiec, wrzesieñ, listopad) Raty kredytu p³atne w ostatnim dniu ka¿dego z w/w miesiêcy. 2.4.7 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania pe³nej kwoty przyznanego kredytu oraz prawo przedterminowej ca³kowitej lub czê¶ciowej sp³aty kredytu przez Zamawiaj±cego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania sp³aty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone bêd± wy³±cznie od aktualnego zad³u¿enia i za faktyczny okres jego wystêpowania a Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych dodatkowych kosztów z tego tytu³u na rzecz Wykonawcy. 2.4.8 Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce WIBOR 1M dla 1 miesiêcznych depozytów z³otowych na rynku miêdzybankowym, powiêkszone o ewentualn± sta³± mar¿ê Wykonawcy w wysoko¶ci wynikaj±cej z oferty. Aktualizacja stopy procentowej nastêpowaæ bêdzie w okresach miesiêcznych. Stopa procentowa na dany miesi±c rozliczeniowy wyliczana bêdzie w oparciu o stawkê WIBOR 1M obowi±zuj±c± za miesi±c poprzedzaj±cy, powiêkszon± o sta³± mar¿ê Wykonawcy. 2.4.9 Sp³ata odsetek nastêpowaæ bêdzie w okresach miesiêcznych naliczonych tylko od faktycznie wykorzystanego zad³u¿enia. Przelanie nale¿nych bankowi odsetek (wyliczonych na ostatni dzieñ ka¿dego miesi±ca) nastêpowaæ bêdzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysoko¶ci nale¿nej kwoty za okres rozliczeniowy (z podaniem rachunku wyliczenia) w terminie siedmiu dni roboczych od otrzymania informacji. 2.4.10 Pierwszym okresem rozliczeniowym odsetek jest miesi±c w którym nast±pi uruchomienie kredytu (bez okresu karencji). Do obliczenia kwoty odsetek nale¿y przyj±æ, ¿e rok liczy 365 dni. 2.4.11 Je¿eli data sp³aty kredytu lub odsetek przypada na dzieñ ustawowo wolny od pracy, uwa¿a siê, ¿e termin zosta³ zachowany je¿eli sp³ata nast±pi³a w pierwszym dniu roboczym po terminie okre¶lonym w umowie. 2.4.12 Sp³ata kredytu wraz z odsetkami od udzielonego kredytu stanowiæ bêd± jedyne obci±¿enie Zamawiaj±cego z tytu³u niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza siê jakichkolwiek innych prowizji lub op³at dodatkowych. Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie dokumenty dotycz±ce kredytu (w tym m.in. opinie bankowe, aneksy) o które bêdzie wystêpowa³ Zamawiaj±cy by³y wydawane bezp³atnie. 2.4.13 Formê zabezpieczenia kredytu stanowiæ bêdzie weksel in blanco wraz z deklaracj± wekslow±. 2.4.14 Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie o¶wiadczenia o poddaniu siê egzekucji jako dodatkowej formy zabezpieczenia kredytu. 2.4.15 Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokumenty dotycz±ce sytuacji finansowej Miasta i Gminy Dzia³oszyn dostêpne s± na stronie internetowej pod adresem https://www.e-bip.pl/start/12380 w zak³adce Bud¿et i Finanse. 3. Zamawiaj±cy dokona³ nale¿ytej staranno¶ci podczas sporz±dzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, je¿eli mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który mo¿e wskazywaæ powy¿sze zosta³ pominiêty przez Zamawiaj±cego podczas sporz±dzania OPZ informujê, ¿e celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku nale¿y zastosowaæ rozwi±zanie równowa¿ne o nie gorszych parametrach ni¿ wskazane. 4. Wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z nale¿yt± staranno¶ci± b) Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. c) Spe³nienie innych wymagañ okre¶lonych we wzorze umowy oraz wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa. Informujê i¿ na podstawie art. 24aa. ust 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych w niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zastosuje procedurê odwrócon± w której najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
II.5) G³ówny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Us³ugi udzielania kredytu
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2028-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: . Zgodnie z art. 13 ust. 1, 2 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Dzia³oszyn 2) kontakt z IOD: iod@dzialoszyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Udzielenie kredytu d³ugoterminowego", nr IZP.GPO¦.V.271.1.20.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani /Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Spe³nienie warunku zostanie uznane przez Zamawiaj±cego, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a tak¿e realizacjê us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 z pó¼n. zm.). W przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, Wykonawca przedstawi inny dokument (o¶wiadczenie) potwierdzaj±cy rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Pañstwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji w³a¶ciwego Dziennika Ustaw zawieraj±cego rozporz±dzenie o utworzeniu banku. Wykonawca posiada ponadto potwierdzenie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci bankowej wystawione przez Komisjê Nadzoru Finansowego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania dodatkowych warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, i¿ wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, min. dwie us³ugi dotycz±ce udzielenia kredytu, w tym przynajmniej jeden o warto¶ci min. 3 000 000,00z³ z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów (w formie po¶wiadczeñ b±d¼ innych dokumentów je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia) potwierdzaj±cych ¿e us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych i¿ nie podlega on Wykluczeniu
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
b)wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - z wykorzystaniem wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
O¶wiadczenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego - w tre¶ci formularza ofertowego lub odrêbne o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± pkt 3 formularza ofertowego
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
najni¿sza cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI DZIA£OSZYN
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± w mie¶cie i gminie Dzia³oszyn
- "REMONT DROGI - UL. OGRODOWA W TRÊBACZEWIE"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Dzia³oszyn stawia na kszta³cenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 czê¶ci.
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 2.500.000,00 z³ przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu bud¿etu Gminy Pszczew"
- D³ugoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu bud¿etu
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ
- Udzielenie d³ugoterminowego kredytu w wysoko¶ci 3 800 000,00 z³ na sfinansowanie planowanego deficytu oraz sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ z tytu³u po¿yczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu bud¿etu Gminy Pa³ecznica w 2024 roku oraz sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudzi±dz zobowi±zania krótkoterm. w formie kredytu b±d¼ po¿yczki do wys. 60 milionów z³ na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przej¶ciowego deficytu bud¿etu
wiêcej: (3) Us³ugi udzielania kredytu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.