Ogłoszenie z dnia 2019-12-20
Ogłoszenie nr 638150-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o.: " Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej" w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
28058224900000, ul.
Grunwaldzka
49
,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 670 92 14, , e-mail
sekretariat@zegluga.com.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zegluga.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.e-bip.org.pl/zegluga/6039
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej" w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Numer referencyjny:
ZP/ZOE/15/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, oraz jej uruchomienie i dopełnienie wszelkich formalności urzędowych. Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ tj. projekt budowlany tom II- styczeń 2017, projekt budowlany- zamienny- sierpień 2018, STWiOR- styczeń 2017 i przedmiar robót- lipiec 2018. Przed złożeniem oferty, w związku ze zmianami funkcji pomieszczeń (w stosunku do dokumentacji projektowej) konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku. Wizja lokalna możliwa jest w dniach roboczych. W godzinach od 10:00 do 12:00. Przed rozpoczęciem prac ziemnych niezbędna jest weryfikacja ewentualnych kolizji.
II.5) Główny kod CPV: 42511110-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45331100-7 |
42122460-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
o Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie minimum jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej, polegającej na montażu absorpcyjnej pompy ciepła w okresie ostatnich 3 lat z podaniem okresu realizacji, z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana i ukończona prawidłowo, oraz posiadanie certyfikatu UDT FGAZ.
o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym (na dzień składania oferty), w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia oraz spełniającymi warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także osoba/osoby powinna/ powinny posiadać certyfikat UDT w zakresie budowy pomp ciepła i płytkiej geotermii.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
o przedstawienie aktualnego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
o przedstawienie zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
o przedstawienie bilansu spółki, lub innego dokumentu finansowego za ostatnie 3 lata potwierdzającego dodatni wynik finansowy spółki,
o przedstawienie polisy ubezpieczenia oc działalności firmy na wartość minimum 500 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego wykonanie minimum jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej, polegającej na montażu absorpcyjnej pompy ciepła w okresie ostatnich 3 lat z podaniem okresu realizacji z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana i ukończona prawidłowo, oraz posiadanie certyfikatu UDT FGAZ.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami posiadającą/ posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym (na dzień składania oferty), w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia oraz spełniającymi warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także osoba/osoby powinna/ powinny posiadać certyfikat UDT w zakresie budowy pomp ciepła i płytkiej geotermii.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. W przypadku gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) większy zakres prac niż określony w warunku udziału w postępowaniu, dla potrzeb wykazania spełniania tego warunku powinien wyodrębnić i podać wartość prac, o których mowa powyżej.
2. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunkiem uznania możliwości powoływania się na doświadczenie całego konsorcjum przez pojedynczego wykonawcę jest:
a) konkretne i faktyczne zrealizowanie czynności, określonych w warunkach udziału w postępowaniu,
w ramach konsorcjum, lub jego czynny udział w zarządzaniu sprawami konsorcjum.
Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie
i konkretnie wykonywanego zakresu prac lub czynnego udziału w zarządzaniu sprawami konsorcjum.
3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp,
w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane prace dwukrotnie.
4. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu,
na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane prace dwukrotnie.
5. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa
w § 6 ust. 1 pkt 1 SIWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Następnie, w zakresie:
1) posiadanego doświadczenia, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 3 lit. a SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ),
2) dysponowania osobą, na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 5 ust. 2 pkt 3 lit. b SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ).
6. Wartości pieniężne mające na celu potwierdzenie spełniania przez wykonawców warunków udziału
w postępowaniu, podane przez wykonawców w ofertach w walutach obcych, przed dokonaniem oceny spełniania przez wykonawcę danego warunku, zostaną przeliczone na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz prac potwierdzających wykonanie minimum jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej, polegającej na montażu absorpcyjnej pompy ciepła w okresie ostatnich 3 lat z podaniem okresu realizacji z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana i ukończona prawidłowo,
b) wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym (na dzień składania oferty), w zakresie odpowiadającym zakresowi zamówienia oraz spełniającymi warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, a także osoba/osoby powinna/ powinny posiadać certyfikat UDT w zakresie budowy pomp ciepła i płytkiej geotermii.
c) Potwierdzenie posiadania certyfikatu UDT FGAZ.
d) przedstawienie aktualnego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenia z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
e) przedstawienie zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) przedstawienie bilansu spółki, lub innego dokumentu finansowego za ostatnie 3 lata potwierdzającego dodatni wynik finansowy spółki,
g) przedstawienie polisy ubezpieczenia OC działalności firmy na wartość minimum 500 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium, wniesionym przed terminem składania ofert, na czas związania ofertą, w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
2) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony przez: mBank :
o dla PLN: nr 69114011110000308947001001;
wpisując w tytule przelewu: wadium - przetarg nieograniczony na " Budowę instalacji powietrznych gazowych pomp ciepła wraz z kotłem, instalacją gazową oraz modernizacją instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej" w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynku Żeglugi Ostródzkiej".
Terminem wiążącym będzie uznanie (wpływ) pieniędzy na rachunek Zamawiającego do terminu składania ofert wskazanego w treści SIWZ.
3) W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:
a) Gwarancja winna być nieodwołalna, bezwarunkowa, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać co najmniej następujące elementy:
o nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
o kwotę gwarancji,
o termin ważności gwarancji,
o zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem okoliczności opisanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP"
Wszelkie spory dotyczące gwarancji, podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń.
1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zwróci, bądź w uzasadnionych przypadkach zatrzyma, wadium według zasad określonych art. 46 PZP.
3. W przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z uczestników. Zasady złożenia
i treść gwarancji/poręczenia musi w sposób bezsporny spełniać wymagania zawarte w treści SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena netto | 60,00 |
okres gwarancji na wykonane prace | 10,00 |
termin realizacji | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych, zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostródzkiego
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- "Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu"
- Przeprowadzenie zajęć polegających na wieloaspektowej i kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie".
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SALI SENSORYCZNEJ W RAMACH ROZBUDOWY ŻŁOBKA W GOŚCINIE REALIZOWANA W RAMACH "PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO 3 LAT AKTYWNY MALUCH 2022-2029".
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
- Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 7 w Opolu
- "Przebudowa i rozbudowa Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Pompy powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.