Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-27
Olsztyn: dostawa różnego oprzyrządowania zużywalnego do urządzeń medycznych - wiertarka i piła medyczna, nóż harmoniczny, laparoskop
Numer ogłoszenia: 67035 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa różnego oprzyrządowania zużywalnego do urządzeń medycznych - wiertarka i piła medyczna, nóż harmoniczny, laparoskop.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania dotyczy dostaw: - Zad. nr 1 - oprzyrządowanie do diatermii prod. VALLEYLAB; Zad. nr 2 - oprzyrządowanie do diatermii prod. ERBE; Zad. nr 3 - osprzęt do piły oscylacyjnej, artroskopu i wiertarki laryngologicznej prod. STRYKER; Zad. nr 4 - osprzęt do laparoskopu prod. STORZ; Zad. nr 5 - osprzęt do noża harmonicznego prod. Johnson & Johnson. W/w urządzenia stanowią własność Zamawiającego. Wymagane jest zaoferowanie wyłącznie produktów fabrycznie nowych i oryginalnych. Nie dopuszcza się oferowania osprzętu, który jest produktem zamiennym, regenerowanym lub niekompatybilnym z ww urządzeniami medycznymi. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość wybranych zadań. W ramach zadania wymaga się złożenia oferty pełnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (działalność m.in. w zakresie obrotu handlowego wyrobami medycznymi) - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - wykaz a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu ( każda nie mniejsza niż 60% łącznej ceny ofertowej wykonawcy brutto), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia lub podobnym (oprzyrządowania, osprzęt dot. zad. odpowiednio - nr 1 do diatermii VALLEYLAB; zad. nr 2 do diatermii ERBE; zad. nr 3 do piły oscylacyjnej, artroskopu, i wiertarki laryng. STRYKER; zad. nr 4 do laparoskopu STORZ; zad. nr 5 do noża harmonicznego Johnson&Johnson ) oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. - Deklaracja CE lub dokumenty zgłoszeniowe produktu medycznego - na podstawie Deklaracji CE, dla oferowanego produktu odpowiednio do klasy, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami ustawowymi dopuszczające produkt do obrotu na terenie RP. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ D. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww po przesłaniu pisemnego wniosku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres siedziby Zamawiającego - jak w Sekcji I ww- lub złożyc w Sekretariacie Szpitala..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do urzadzenia medycznego - diatermia - prod. VALLELAB. razem 15 pozycji w zadaniu. M.in. elektrody. przedody, pesety itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porzyrządowanie do urzadzenia - diatermia chirurgiczna prod. ERBE. Razem 28 pozycji w zadaniu. M.in. pesety, elektrody rózne rodzaje i przeznaczenie, kable, uchwyty elektrod itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzet do piły oscylacyjnej, artroskopu i wiertarki laryngologicznych prod. STRYKER. Razem 46 poz. w zadaniu. M.in. ostrza do piły - rózne rozmiary; wiertła- rózne rozmiary i kształt; piła posuwista, baterie do wiertarki akumulatorowej itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzet do urządzenia - laparoskop prod. STORZ. Razem 11 poz. w zadaniu. M.in. membrana do głowic, dren pompy, uszczelki itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do urządzenia - noz harmoniczny - prod. Jihnson & Jochnson. razem 11 poz. w zadaniu. m.in. nożyce -różne wymiary, szpatuła, haczyk, kabel z przetwornikiem, klucz dynamometryczny itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.