eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ul. Derdowskiego na odcinku od ul. Witkiewicza do ul. Taczaka w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-07

POZYCJA 6864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ul. Derdowskiego na odcinku od ul. Witkiewicza do ul. Taczaka w Szczecinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, do kontaktów: Ewa Skazińska, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444, fax 091 4393003, e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl, www.zditm.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Ewa Skazińska, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800434, fax 091 4800453, e-mail: eskaz@zditm.szczecin.pl, www.zditm.szczecin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Ewa Skazińska, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800434, fax 091 4800453, e-mail: eskaz@zditm.szczecin.pl, www.zditm.szczecin.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ul. Derdowskiego na odcinku od ul. Witkiewicza do ul. Taczaka w Szczecinie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ul. Derdowskiego na odcinku od ul. Witkiewicza do ul. Taczaka w Szczecinie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szczecin ul. Derdowskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową na ul. Derdowskiego na odcinku od ul. Witkiewicza do ul. Taczaka w Szczecinie: - wykonanie organizacji ruchu na podstawie opracowanego przez wykonawcę projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia przebudowy, - chodnik i ścieżka rowerowa długości 271 m, szer. ciągu pieszego 2,0 m, szer. dwukierunkowej ścieżki rowerowej 2,0 m, nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej typu Polbruk, - przebudowa chodnika długości 80 m, - wymiana na nowe i regulacja wysokościowa istniejących pokryw studni kanalizacyjnych, wodociągowych, technicznych hydrantów i zasuw wod-kan, gazowych oraz zwieńczeń wpustów znajdujących się w ciągu pieszo - rowerowym i przy przebudowywanych krawężnikach, - wykonanie trawników, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome na drodze dla rowerów, - przestawienie wiaty przystankowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 ze zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 7) posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 9)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ww. okresie wykonał minimum dwie roboty podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę robót drogowych polegających na wykonaniu robót brukarskich, o wartości minimum 150 000,- zł. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10) Wykaz posiadanego sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż posiada następujący sprzęt: a) minimum 2 zagęszczarki, b) minimum 1 koparkę, c) minimum 1 samochód ciężarowy, d) minimum 1 dźwig samochodowy. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 11) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje wykonawca w ramach linii kredytowej), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli zdolność kredytowa wykonawcy lub wysokość posiadanych środków nie będzie niższa niż 340 000,- zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację banku składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa 100 000,- zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2)Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz. Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3)Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do siwz, potwierdzające wykonanie robót brukarskich siłami własnymi, ew. pozostałych robót z udziałem podwykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z zasadami przyjętymi w "Polskich standardach kosztorysowania robót budowlanych", wydanie SKB z 2005r. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.03.2006, cena - 43 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.03.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna nr 402.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.