eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekORGANIZACJA KOLONII LETNICH W MIEJSCOWOŚCI NADMORSKIEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Turek: ORGANIZACJA KOLONII LETNICH W MIEJSCOWOŚCI NADMORSKIEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM
Numer ogłoszenia: 68800 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Turek , ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA KOLONII LETNICH W MIEJSCOWOŚCI NADMORSKIEJ DLA DZIECI I MŁODZIEŻY SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedno zadanie, które polega na organizacji kolonii letnich dla dzieci i młodzieży szkół podstawowych i gimnazjum. Kolonie letnie mają być zorganizowane w formie dwóch turnusów 12 - dniowych tj. 11 noclegów i 11 pełnych dni żywieniowych, (terminy następujące po sobie) dla łącznie 160 dzieci i młodzieży uczniów szkół podstawowych i gimnazjum (po 80 kolonistów na turnus). Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii oraz kadry wychowawców i kierownika. Lista uczestników kolonii będzie przekazana Wykonawcy najpóźniej na pięć dni przed planowanym turnusem. Organizacja polega na: 1zapewnieniu zakwaterowania dzieci i młodzieży, kadry wychowawców oraz kierownika kolonii w miejscowości nad Morzem Bałtyckim w województwie pomorskim lub zachodniopomorskim w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 4-osobowych z łazienkami (natrysk, umywalka i wc). Pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej krzesła, łóżka (w ilości odpowiadającej liczbie osób w pokoju), szafa, stół, szafka nocna przy każdym łóżku). Pokoje wychowawców i kolonistów muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców. Pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste. Na terenie obiektu kolonijnego powinny znajdować się: stołówka, świetlica, sala dyskotekowa ze sprzętem, boiska do gier zespołowych (np. siatkówka), stół do tenisa, miejsce na ognisko. Teren obiektu kolonijnego musi być ogrodzony. Obiekt kolonijny nie może być oddalony od morza o więcej niż 500 metrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej obiektu zaproponowanego przez Wykonawcę jako miejsce zakwaterowania uczestników, 2zapewnieniu całodziennego wyżywienia - cztery posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja. Uczestnicy kolonii muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę. Posiłki powinny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa. Zapewnienie suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Turku oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym kolonii. Turnus rozpoczyna się pierwszego dnia obiadem i kończy dwunastego dnia śniadaniem plus suchy prowiant na drogę, 3zapewnieniu transportu - Wykonawca zapewnia transport na trasie Turek - miejsce pobytu i miejsce pobytu - Turek autokarami z klimatyzacją nie starszymi niż 5-letnie. Autokary muszą być sprawne i wyposażone w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników. Dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokarów zostaną ustalone w terminie późniejszym. Koszty ubezpieczenia autokarów i uczestników podczas przejazdów pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem dzieci i młodzieży na kolonie, 4zapewnienie ubezpieczenia - Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci i młodzieży pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki w Turku, do momentu odebrania dzieci przez rodziców/opiekunów w Turku. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu uczestników na koloniach. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC, 5zapewnienie bezpłatnej opieki medycznej - pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu w razie potrzeby, w ramach kosztów Wykonawcy zakupu lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci i młodzieży w trakcie trwania kolonii, 6zapewnienie opieki ratownika, 7przygotowanie programu kolonii - program zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne, atrakcje itp.) z uwzględnieniem organizacji wycieczek po najbliższej okolicy jak również dalszych (np. do Gdańska). Bilety wstępów dla uczestników kolonii oraz upominki dla uczestników (np. za udziały w konkursach) w ramach kosztów Wykonawcy. W programie kolonii mają być przewidziane zajęcia z zakresu profilaktyki uzależnień, 8wykonanie wszystkich postanowień stosownie do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania Komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania Komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania Komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania Komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wyżej wymienionego warunku oceni powołana do przeprowadzenia postępowania Komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 zaświadczenie marszałka województwa o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy 3 aktualny dowód dysponowania obiektem przeznaczonym na kolonie (akt notarialny, umowa najmu, dzierżawy itp.) 4 pisemny program kolonii zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne, profilaktyka uzależnień, z podziałem na każdy dzień pobytu) 5 dokument potwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 6 opis obiektu, w którym będą się odbywały kolonie (mile widziane zdjęcia) 7 oświadczenie o zapewnieniu przewozu dzieci i młodzieży oraz kadry wychowawców i kierownika do miejsca kolonii i z miejsca kolonii do Turku bezpiecznymi i sprawnymi autokarami z klimatyzacją (nie starsze niż 5-letnie) z jednoczesną gwarancją zapewnienia uczestnikom kolonii ubezpieczenia NW

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.