Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Końskie: Przetarg nieograniczony na organizację szkolenia Operator koparko ładowarki kl. III ( wszystkie typy ) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich.
Numer ogłoszenia: 69790 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.konskie.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na organizację szkolenia Operator koparko ładowarki kl. III ( wszystkie typy ) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie szkolenia Operator koparko -ładowarek kl. III ( wszystkie typy ) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich. A. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa : Operator koparko - ładowarek kl. III ( wszystkie typy ) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Końskich finansowany środkami Funduszu Pracy. B. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie osób bezrobotnych do zdobycia uprawnień do obsługi w/w maszyn. Kurs powinien zostać przeprowadzony w oparciu o program nauczania opracowany i zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Minimalna ilość godzin dla każdego uczestnika musi wynosić : 202 h . Uczestnikami kursu będą osoby bezrobotne, które nie posiadają doświadczenia zawodowego jako pomocnik operatora, w związku z czym w programie kursu należy uwzględnić dodatkowe zajęcia praktyczne. Uczestnicy kursu w trakcie jego realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiedni sprzęt szkoleniowy ( co najmniej 1 koparko-ładowarka kl. III) oraz materiały do realizacji zajęć praktycznych oraz teoretycznych ( co najmniej zeszyt 60 kartkowy w kratkę , długopis , skrypty tematyczne na własność uczestników szkolenia ). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia uczestnikom szkolenia gorące i zimne napoje : kawa, herbata, woda mineralna . Szkolenie powinno odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00 , nie może odbywać się w niedziele. Szkolenie finansowane przez Starostę z Funduszu Pracy odbywa się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu ( art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ). Program szkolenia : Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2010 r., Nr 177,poz. 1193 ) program szkolenia powinien zawierać w szczególności następujące informacje : 1. Nazwę i zakres szkolenia . 2. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia. 3. Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia. 4. Cele szkolenia. 5. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej. 6. Opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 7. Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. 8. Przewidziane sprawdziany i egzaminy. Uczestnicy kursu w trakcie jego realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy ( za warunki BHP Wykonawca odpowiada od momentu rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia - Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia pracownika (ów) odpowiedzialnych za przestrzeganie tych przepisów ). Absolwenci kursu po jego zakończeniu otrzymają zaświadczenie ukończenia kursu wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy oraz książeczkę operatora po zdaniu egzaminu końcowego ( kurs kończy się egzaminem zewnętrznym przed komisją Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, do którego zorganizowania i przeprowadzenia zobowiązany jest Wykonawca- koszt egzaminu należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia ). Miejsce realizacji szkolenia : Kielce lub miejscowość położona w odległości nie większej niż 100 km od Końskich ( w przypadku przedstawienia oferty realizacji szkolenia w miejscowości innej niż Kielce Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dowozu uczestników szkolenia z Końskich do miejsca realizacji szkolenia lub z Kielc do miejsca realizacji szkolenia. C. Termin realizacji zamówienia : kwiecień - maj 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia , Zamawiający żąda : - wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 3 ( trzech ) usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia t. j. szkolenie w zakresie operator koparko - ładowarek kl. III ( wszystkie typy ) dla co najmniej 10 osób stanowiących jedną grupę ( szkolenie grupowe ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda: - wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia : Wykonawca musi posiadać co najmniej 1 koparko - ładowarkę kl. III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy , 2.wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych ( Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263 ) - kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 4.zaakceptowany wzór umowy , 5.wzory dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji oraz wzór ankiety oceniającej szkolenie. 6.pisemne zobowiązanie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia ( zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy osób nie będących pracownikami Wykonawcy w myśl przepisów Kodeksu pracy, a będą osobami biorącymi udział w wykonaniu zamówienia )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 20
- 3 - Jakość świadczonych usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób : a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie, pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie na co najmniej 1 dzień przed zaistniałą okolicznością. b) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia. 2. Wprowadzone zmiany muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. 3. Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Spółdzielcza 3, 26 -200 Końskie I piętro pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich , ul. Spółdzielcza 3 , 26 -200 Końskie, I piętro Sekretariat pokój nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane środkami Funduszu Pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Jeżowie
- Naprawa ubytków w nawierzchniach - remont cząstkowy w technologii powierzchniowego utrwalenia oraz remont cząstkowy w technologii masą bitumiczną wbudowaną na gorąco
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 130 uczestników projektu "Aktywni z OHP".
- Przeprowadzenie szkolenia podstawowego dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kategorii C, C1, C+E, C1+E
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- "Doposażenie w pomoce edukacyjne i wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Szkoła równych szans"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.