eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikszkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinanso

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Rybnik: szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 69996 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku , ul. Jankowicka 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4226095 w. 210, 4221623, faks 032 4223962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VI działania 6.1 poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1. Kurs pt.Prawo jazdy kategorii C - 10 osób. 2. Kurs pt.Operator koparkoładowarki i koparki - 20 osób. 3. Kurs pt.Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 20 osób. 4. Kurs pt.Referent administracyjno-biurowy - 20 osób. 5. Kurs pt.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B - 10 osób. 6. Kurs pt.Kucharz małej gastronomii - 20 osób 7. Kurs pt.Pracownik ochrony mienia i osób - 20 osób 8. Kurs pt.Budowlany - 20 osób 9. Kurs pt.Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i metodą TIG - 15 osób . 10. Kurs pt.Bukieciarz -florysta z elementami prowadzenia własnej działalności gospodarczej - 10 osób. 11. Kurs pt.Kierowca operator wózków jezdniowych - 15 osób. 12. Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 20 osób Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII działanie 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 13. Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 20 osób. Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII działanie 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14.Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 16 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz 2) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3) posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), 4) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi szkoleniowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 5) Dysponują sprzętem potrzebnym do realizacji szkolenia, narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznych dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia: Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych: co najmniej 20 stanowisk komputerowych oraz co najmniej 5 wózków jezdniowych; Kurs referent administracyjno - biurowy: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B: co najmniej 10 stanowisk komputerowych; Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs obsługi komputera z certyfikatem ECDEL: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs kierowca operator wózków jezdniowych: co najmniej 5 wózków jezdniowych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 14, według reguły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienia faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 6. Oferta wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej co najmniej 1 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - referencje, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami przedstawienie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych WUP właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na rok 2010 lub jego aktualizacja na 2010 rok. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp atest lub jednorazową zgodę na szkolenie wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - Gliwice W-07/IS-41 (dot. kursu spawania), upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (dot. kursu operatora koparkoładowarki i koparki), dokument potwierdzający uzyskanie uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym wydany przez Ośrodek Szkolenia Kadr w Mysłowicach(dot. kursu magazyniera i kierowcy operatora wózków jezdniowych), Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców wydane przez właściwy do obszaru działania urząd (dot. kursu prawa jazdy kategorii C oraz kursu przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kategorii B), Certyfikat Laboratorium ECDL oraz ważny certyfikat Zgodny z ECDL wydane przez Biuro Promocji ECDL(dot. kursu obsługa komputera z certyfikatem ECDL).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm - 25
  • 3 - Ilość i jakość sal wykładowych przewidzianych do realizacji szkolenia - 15
  • 4 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
  • 5 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób rozumiane jako podejmowanie przez nią inicjatyw/przedsięw - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczących terminu realizacji zamówienia oraz liczby uczestników szkolenia, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: - liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku, tj. choroby kandydata na szkolenie, utraty statusu bezrobotnego przez kandydata i związany z tym brak innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w danym szkoleniu. - konieczność przesunięcia terminu realizacji szkolenia następuje z powodu braku odpowiednich kandydatów lub przekroczenia terminu realizacji szkolenia z winy Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 08:00, miejsce: 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 3 kancelaria pokój nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.