Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Rybnik: szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
oraz
Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
oraz
Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 69996 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku , ul. Jankowicka 3, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4226095 w. 210, 4221623, faks 032 4223962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu STRATEGIA DO SKUCESU współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VI działania 6.1 poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 1. Kurs pt.Prawo jazdy kategorii C - 10 osób. 2. Kurs pt.Operator koparkoładowarki i koparki - 20 osób. 3. Kurs pt.Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - 20 osób. 4. Kurs pt.Referent administracyjno-biurowy - 20 osób. 5. Kurs pt.Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B - 10 osób. 6. Kurs pt.Kucharz małej gastronomii - 20 osób 7. Kurs pt.Pracownik ochrony mienia i osób - 20 osób 8. Kurs pt.Budowlany - 20 osób 9. Kurs pt.Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i metodą TIG - 15 osób . 10. Kurs pt.Bukieciarz -florysta z elementami prowadzenia własnej działalności gospodarczej - 10 osób. 11. Kurs pt.Kierowca operator wózków jezdniowych - 15 osób. 12. Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 20 osób Szkolenie dla osób bezrobotnych realizowane w ramach projektu Przez łącza do integracji społecznej współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII działanie 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: 13. Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 20 osób. Szkolenie dla osób niepełnosprawnych realizowane w ramach projektu Niepełnosprawni w społeczeństwie, pełnosprytni w integracji współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu VII działanie 7.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14.Kurs pt.Obsługa komputera z certyfikatem ECDEL - 16 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz 2) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 3) posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), 4) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi szkoleniowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 5) Dysponują sprzętem potrzebnym do realizacji szkolenia, narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznych dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia: Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych: co najmniej 20 stanowisk komputerowych oraz co najmniej 5 wózków jezdniowych; Kurs referent administracyjno - biurowy: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kategorii B: co najmniej 10 stanowisk komputerowych; Kurs magazynier z obsługą wózków jezdniowych: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs obsługi komputera z certyfikatem ECDEL: co najmniej 20 stanowisk komputerowych; Kurs kierowca operator wózków jezdniowych: co najmniej 5 wózków jezdniowych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 14, według reguły spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienia faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 6. Oferta wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
wykaz wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej co najmniej 1 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - referencje, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami przedstawienie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wpis instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych WUP właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na rok 2010 lub jego aktualizacja na 2010 rok. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp atest lub jednorazową zgodę na szkolenie wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - Gliwice W-07/IS-41 (dot. kursu spawania), upoważnienie do prowadzenia działalności szkoleniowej wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (dot. kursu operatora koparkoładowarki i koparki), dokument potwierdzający uzyskanie uprawnień do prowadzenia kursów oraz wydawania odnośnych zaświadczeń w zakresie wózki jezdniowe z napędem silnikowym wydany przez Ośrodek Szkolenia Kadr w Mysłowicach(dot. kursu magazyniera i kierowcy operatora wózków jezdniowych), Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców wydane przez właściwy do obszaru działania urząd (dot. kursu prawa jazdy kategorii C oraz kursu przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kategorii B), Certyfikat Laboratorium ECDL oraz ważny certyfikat Zgodny z ECDL wydane przez Biuro Promocji ECDL(dot. kursu obsługa komputera z certyfikatem ECDL).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm - 25
- 3 - Ilość i jakość sal wykładowych przewidzianych do realizacji szkolenia - 15
- 4 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
- 5 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób rozumiane jako podejmowanie przez nią inicjatyw/przedsięw - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach zawartej umowy dotyczących terminu realizacji zamówienia oraz liczby uczestników szkolenia, w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku, gdy: - liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku, tj. choroby kandydata na szkolenie, utraty statusu bezrobotnego przez kandydata i związany z tym brak innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w danym szkoleniu. - konieczność przesunięcia terminu realizacji szkolenia następuje z powodu braku odpowiednich kandydatów lub przekroczenia terminu realizacji szkolenia z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 44-200 Rybnik
ul. Jankowicka 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 08:00, miejsce: 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 3 kancelaria pokój nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Ruch Rydułtowy.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług serwisowych utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych cyfrowych central telefonicznych produkcji firmy DGT sp. z o.o. systemów KAR oraz telefonów systemowych i konsol dyspozytorskich DGT użytkowanych w Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Rejestratorka medyczna
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.