Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Bytom: Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana
Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej
Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny
Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych
Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych
Numer ogłoszenia: 70380 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna , ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, faks 032 2822681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.00.00.00-2, 39.14.13.00-5, 39.15.12.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : dla Zadania 1 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł każda, dla Zadania 2 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 3 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 4 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 5 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 60.000,00 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - złącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - złącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie - złącznik nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał : dla Zadania 1 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł każda, dla Zadania 2 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 3 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 4 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 4.000,00 zł każda, dla Zadania 5 - co najmniej 3 realizacje wyposażenia budynków w meble lub meble i urządzenia na kwotę co najmniej 60.000,00 zł każda.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) Charakterystyka przedmiotu zamówienia w postaci załącznika do formularza oferty lub własnych opisów, rysunków, schematów itp.. 2) Certyfikaty, o których mowa w Części I SIWZ pkt. 2 ppkt. 1) lit. a i b.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ). 2)Oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), że Wykonawca - a.zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym projektem umowy i przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń, b.jest / nie jest płatnikiem podatku VAT, c.zamierza / nie zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a)Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b)Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c)Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d)Zmiana świadczenia Wykonawcy na świadczenie o lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu umowy i wysokości wynagrodzenia, z zastrzeżeniem § 10 ust. 1 lit. c). Zmiany dotyczyć mogą w szczególności zmiany miejsca instalacji poszczególnych elementów dostawy. e)zmiana podwykonawcy o którym mowa w § 7.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, REGISTRATURA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej- meble -stolarka drewniana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okrs gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.14.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych CPV 39-00-00-00-2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń magazynowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu na rok 2025
- Świadczenie usług pogrzebowych w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDIM w Bytomiu w 2025 roku z możliwością zastosowania opcji
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.