eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzeprowadzenie konsultacji grupowych w wyznaczonych obszarach tematycznych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Olsztyn: Przeprowadzenie konsultacji grupowych w wyznaczonych obszarach tematycznych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 71551 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 w Olsztynie , ul. Mikołaja Kopernika 45, 10-512 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 527 20 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnia.olsztyn.pl; www.bip.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie konsultacji grupowych w wyznaczonych obszarach tematycznych dla nauczycieli szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego 216 godzin dydaktycznych konsultacji grupowych (1 godz. dydaktyczna = 45 minut) w wyznaczonych obszarach tematycznych określonych szczegółowo w ust. 4 i 5 niniejszego rozdziału SIWZ w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół /Kod CPV: 80500000-9/. 2. Głównym celem projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli i Dyrektorów w mieście Olsztynie poprzez stworzenie różnych rodzajów Rocznych Planów Wspomagania spójnych z rozwojem szkół i przedszkoli w obszarach wymagających szczególnego wsparcia oraz powstanie sieci współpracy i samokształcenia w okresie trwania projektu. 3. Efektem końcowym realizacji projektu jest osiągnięcie zakładanych przez Zamawiającego wskaźników pomiaru celu, zgodnie z założeniami projektu pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 4. W wyniku przeprowadzonej diagnozy potrzeb w obszarze doskonalenia nauczycieli w szkołach oraz przedszkolach na terenie miasta Olsztyna, Zamawiający w porozumieniu ze Szkolnymi Organizatorami Rozwoju Edukacji zdiagnozował potrzebę przeprowadzenia konsultacji grupowych w zakresie n/w obszarów tematycznych zaakceptowanych przez Dyrektorów szkół i przedszkoli, objętych przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne: 1) Część I - Zadanie nr 1: Praca z uczniem zdolnym dla G14 i LO VII - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 2) Część II - Zadanie nr 2: Praca z uczniem zdolnym dla LO I - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 3) Część III - Zadanie nr 3: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 1 i SP nr 7 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 4) Część IV - Zadanie nr 4: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 34 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 5) Część V - Zadanie nr 5: Projekt edukacyjny w szkole dla G2 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 6) Część VI - Zadanie nr 6: Projekt edukacyjny w szkole podstawowej dla SP nr 22 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 7) Część VII - Zadanie nr 7: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla G8 i G10 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 8) Część VIII - Zadanie nr 8: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla Technikum Nr 5 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 9) Część IX - Zadanie nr 9: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny dla Technikum nr 6 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 10) Część X - Zadanie nr 10: Nauczyciel 45+ - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 11) Część XI - Zadanie nr 11: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej dla SP nr 2 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 12) Część XII - Zadanie nr 12: Postawy uczniowskie - jak je kształtować dla Gimnazjum nr 5 - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 13) Część XIII - Zadanie nr 13: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 14) Część XIV - Zadanie nr 14: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła - 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli, 15) Część XV - Zadanie nr 15: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - 4 grupy: 48 godzin dydaktycznych konsultacji dla grup liczących ok. 25 nauczycieli każda grupa, 5. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym /Kod CPV: 80500000-9/, w związku z powyższym do przedmiotowego postępowania stosuje się zasady określone w art. 5 ust. 1 ustawy, tj. Zamawiający jest uprawniony, aby nie stosować przepisów ustawy dotyczących: terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy. 6. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy, wartością szacunkową zamówienia na usługi szkoleniowe /Kod CPV: 80500000-9/ jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres zawarte są w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie do realizacji zamówienia co najmniej : a) 1 osobą doświadczonego eksperta/trenera proponowaną do przeprowadzenia zajęć objętych daną częścią zamówienia, przy czym osoba ta musi : - wykazać się przeprowadzeniem w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 konsultacji grupowych lub szkoleń lub warsztatów z dziedziny obszaru tematycznego objętego przedmiotem zamówienia lub o zbliżonej tematyce związanej z problematyką dot. dowolnego obszaru tematycznego objętego przedmiotem zamówienia, - posiadać co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie (najlepiej na kierunku pedagogicznym lub pokrewnym kierunku - patrz rozdz. SIWZ dot. kryterium oceny ofert), - posiadać co najmniej 3 letni staż pracy w systemie edukacji. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający dopuszcza aby ta sama osoba eksperta/trenera, która będzie proponowana do przeprowadzenia zajęć objętych daną częścią zamówienia, była wykazana w każdej z tych części

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie dot. osoby eksperta/trenera, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazana w wykazie osób) wymagane w celu ustalenia punktacji w kryterium : Doświadczenie eksperta/trenera sporządzone wg załącznika nr 3a do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (dotyczy również spółki cywilnej, która jest szczególnym przypadkiem Wykonawców występujących wspólnie). 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie eksperta/trenera - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany osoby prowadzącej wykłady i warsztaty, o której jest mowa w rozdz. V ust. 1 pkt. 4) SIWZ, za zgodą Zamawiającego, w przypadku gdy osoba nie będzie mogła przeprowadzić zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. choroba, śmierć, itp.) pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniała warunki stawiane przez Zamawiającego oraz będzie legitymowała się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi nie mniejszymi niż osoba wskazana w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej nie spowodują zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia, zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. 2) Dopuszcza się zmiany w zawartej umowie związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów. 3) Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia, przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego na podstawie cen wynikających z oferty Wykonawcy, 4) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uprawniające strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 5) Dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym również zmiany Szczegółowego Programu Zajęć w przypadku braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodów niezależnych od stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej pod adresem: www.poradnia.olsztyn.pl lub na wniosek Wykonawcy może zostać wydany bezpłatnie 1 egz. w wersji papierowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej nr 1; 10-512 Olsztyn, ul. Kopernika 45.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu numer WND-POKL.03.05.00-00-003/13 pn. Doskonalenie kompetencji nauczycieli drogą do rozwoju szkół i przedszkoli z miasta Olsztyna realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 15 części, 4. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN, 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 10.04.2014r. o godz. 15:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 31..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Zadanie nr 1: Praca z uczniem zdolnym dla G14 i LO VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zadanie nr 1: Praca z uczniem zdolnym dla G14 i LO VII obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Zadanie nr 2: Praca z uczniem zdolnym dla LO I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zadanie nr 2: Praca z uczniem zdolnym dla LO I obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Zadanie nr 3: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 1 i SP nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Zadanie nr 3: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 1 i SP nr 7 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Zadanie nr 4: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Zadanie nr 4: Praca z uczniem zdolnym dla SP nr 34 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Zadanie nr 5: Projekt edukacyjny w szkole dla G2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Zadanie nr 5: Projekt edukacyjny w szkole dla G2 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Zadanie nr 6: Projekt edukacyjny w szkole podstawowej dla SP nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Zadanie nr 6: Projekt edukacyjny w szkole podstawowej dla SP nr 22 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Zadanie nr 7: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla G8 i G10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Zadanie nr 7: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla G8 i G10 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - Zadanie nr 8: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla Technikum Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - Zadanie nr 8: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki dla Technikum Nr 5 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Zadanie nr 9: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny dla Technikum nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - Zadanie nr 9: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny dla Technikum nr 6 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X - Zadanie nr 10: Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część X - Zadanie nr 10: Nauczyciel 45+ obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część XI - Zadanie nr 11: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej dla SP nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XI - Zadanie nr 11: Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej dla SP nr 2 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część XII - Zadanie nr 12: Postawy uczniowskie - jak je kształtować dla Gimnazjum nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XII - Zadanie nr 12: Postawy uczniowskie - jak je kształtować dla Gimnazjum nr 5 obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część XIII - Zadanie nr 13: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIII - Zadanie nr 13: Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część XIV - Zadanie nr 14: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XIV - Zadanie nr 14: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła obejmuje 12 godzin dydaktycznych konsultacji dla grupy liczącej ok. 25 nauczycieli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część XV - Zadanie nr 15: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część XV - Zadanie nr 15: Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - 4 grupy obejmuje 48 godzin dydaktycznych konsultacji dla grup liczących ok. 25 nauczycieli każda grupa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie eksperta/trenera - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.