eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówModernizacja budynku dworca PKP w Namysłowie - dokończenie robót

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Namysłów: Modernizacja budynku dworca PKP w Namysłowie - dokończenie robót
Numer ogłoszenia: 73523 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa , ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077 4190359, faks 077 4104841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku dworca PKP w Namysłowie - dokończenie robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane - 45000000 - 7. Przedmiot zamówienia obejmuje: dokończenie przebrukowania peronu 1, dokończenie remontu wiaty nad peronem 1, dokończenie remontu elewacji dworca: roboty tynkarskie, roboty malarskie, remont daszku nad wejściem głównym (elewacja północna), montaż 2 zegarów fasadowych - elewacja południowa i północna, montaż 4 reflektorów halogenowych - oświetlenie zegarów fasadowych, remont zdroju na peronie 1, montaż drzwi wejściowych do holu - elewacja frontowa (północna), wykucie z muru i montaż drzwi wejściowych z PCV w podcieniu - elewacja frontowa (strona zachodnia), wykonanie schodów żelbetowych na gruncie, na elewacji frontowej (wejście do klatki schodowej zachodniej). Szczegółowy opis robót: 1. Przebrukowanie peronu 1 z odtworzeniem istniejącego wzoru nawierzchni: 1.1. rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - powierzchnia 27,60 m2. 1.2. przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości do 10 cm na podsypce piaskowej w wypełnieniem spoin piaskiem - 342,52 m2, (kostka do wbudowania z odzysku) - 20% zakresu robót 1.3. ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - powierzchnia 32,40 m2 (materiał wykonawcy) - 20% zakresu robót. 2. Remont wiaty nad peronem 1: 2.1 dostawa i montaż płatwi stalowych z ceownika. 2.2. uzupełnienie wiązarów stalowych. 2.3. dostawa i montaż wspornika stalowego z kątowników. 2.4. dostawa i montaż świetlików dachowych, konstrukcji stalowej, z szybą bezpieczną grubość 4- 6 mm, 10 szt., powierzchnia łączna 78,00 m2. 2.5. deskowanie połaci dachowej, deskami wymiarowymi nasyconymi grubość 25 mm, klasa III - powierzchnia deskowania - 519,21 m2. 2.6. krycie dachów papą termozgrzewalną (podkładową i wierzchniego krycia) grubość min. 4,7 mm - powierzchnia krycia - 519,21 m2. 2.7. montaż rynien o średnicy 15 cm - 63,45 m i rur spustowych o średnicy 15 cm - 8,10 m z blachy tytano-cynkowej grubość 0,50 mm. 2.8. wymiana lamp oświetleniowych (zewnętrznych) świetlówkowych 2x36W, mocowanych do konstrukcji wiaty, 6 szt. 2.9. wymiana tablic informacyjnych NAMYSŁÓW w oprawach świetlówkowych 2x36W, mocowanych do konstrukcji wiaty - 2 szt. 3. Remont elewacji dworca wg projektu budowlanego remontu konserwatorskiego elewacji dworca kolejowego w Namysłowie: 3.1. dokończenie tynkowania elewacji holu, malowanie elewacji holu. 3.2. dokończenie malowania elewacji (druga warstwa). 3.3. wykonanie okładziny cokołów, stopni schodowych, podjazdu z płyt granitowych - płyty granitowe dostarcza Zamawiający. 3.4. remont daszku nad wejściem głównym (elewacja północna). 3.5. zakup i montaż 2 zegarów fasadowych - elewacja południowa i północna. 3.6. montaż w holu 2 ścianek osłonowych (parawanów) konstrukcji aluminiowej, wypełnionej szybą bezpieczną matową, wymiary 1,30 x 2,10 m, mocowane do podłoża. 3.7. remont zdroju na peronie 1. 3.8. montaż drzwi wejściowych z PCV (materiał Zamawiającego) do holu - elewacja frontowa (północna). 3.9. wykucie z muru i montaż drzwi wejściowych z PCV (materiał Zamawiającego) w podcieniu - elewacja frontowa (strona zachodnia). 3.10. wykonanie schodów żelbetowych na gruncie, na elewacji frontowej (wejście do klatki schodowej zachodniej) i obłożenie płytami granitowymi. 3.11. montaż 4 reflektorów halogenowych - oświetlenie zegarów fasadowych. Wykonawca robót zobowiązuje się do uzyskania protokołów badań i sprawdzeń, w razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych. Wszystkie materiały budowlane i instalacyjne zastosowane przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczalności, które należy dostarczyć Zamawiającemu. Na roboty jw. oraz wbudowane materiały wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat licząc od daty protokołu odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.600,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sześćset 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o wartości co najmniej 100.000 zł brutto, w tym co najmniej jednego zamówienia wykonanego na obiekcie znajdującym się w wykazie zabytków architektury wojewódzkiego konserwatora zabytków na kwotę co najmniej 50.000 zł brutto, do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może mieć miejsce w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, pod warunkiem, że fakt ten ma odzwierciedlenie w dzienniku budowy i został potwierdzony przez Koordynatora ze strony Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pok. nr 26 lub za zaliczeniem pocztowym. Siwz jest odpłatna (24,40 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pokój Nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.