To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Nowa Sól: Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad budową dziesięciu przystani rzecznych nad Odrą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie
Numer ogłoszenia: 74626 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57988 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól - Miasto, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego i przyrodniczego nad budową dziesięciu przystani rzecznych nad Odrą w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży hydrotechnicznej i nadzoru przyrodniczego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odra dla turystów 2020 - lubuskie przystanie zlokalizowanych w miejscowościach: a) Siedlisko - km 421 rz. Odry, b) Stara Wieś (Gmina Nowa Sól) - km 427 rz. Odry, c) Bobrowniki (Gmina Otyń) - km 442 rz. Odry, d) Krępa (Gmina Zielona Góra) - km 475 rz. Odry, e) Pomorsko (Gmina Sulechów) - km 481 rz. Odry, f) Nietków (Gmina Czerwieńsk) - 491,5 km rzeki Odry, g) Gostchorze (Gmina Krosno Odrzańskie) - km 510 rz. Odry, h) Urad (Gmina Cybinka) - km 565,7 rz. Odry, i) Górzyca - km 604,3 rz. Odry, j) Kostrzyn nad Odrą - km 614,5 rz. Odry. 2. Nadzór inwestorski należy prowadzić zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleniami na prowadzenie budowy oraz umową zawartą z zamawiającym. 3. Sposób realizacji nadzoru inwestorskiego: wizytowanie terenu budowy każdej przystani od momentu rozpoczęcia robót budowlanych co najmniej 2 razy w tygodniu (w tym co najmniej raz w tygodniu przy udziale przedstawiciela poszczególnej gminy, w godzinach między 8.00 a 15.00 w dniu uzgodnionym z przedstawicielem gminy). Osoby wchodzące w skład zespołu wykonawcy, winne być obecne na terenach budowy w trakcie prowadzenia robót i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy każda z osób zespołu wykonawcy ma obowiązek dokonania przeglądu Dziennika Budowy oraz potwierdzenia swojej obecności i dokonanych czynności stosownym zapisem. Osoby te mają prawo dokonywania zapisów dokonanych czynności, wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru. Ewentualne dodatkowe wynagrodzenie należne z tytułu pracy w godzinach nadliczbowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy nie będzie podlegało odrębnej zapłacie przez zamawiającego. 4. Do obowiązków wykonawcy należy: a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz dostaw z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie rozliczeń finansowych budowy. 5. Nadzór przyrodniczy powinien obejmować w szczególności: a) wykonywanie nadzoru przyrodniczego zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2013r., poz. 627 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r., poz. 1232 z późn. zm), b) przeszkolenie pracowników nadzorujących budowę 10 przystani w zakresie postępowania z dzikimi zwierzętami, m.in. znalezionymi norami i gniazdami i wyłowionymi z dna rzeki, c) dokonywanie kontroli terenu budowy i prac pogłębiarskich dna rzeki na obszarze budowy każdej przystani, bieżąca kontrolę miejsca i sposobu wykonywania robót budowlanych w celu zminimalizowania negatywnych skutków oddziaływania prowadzonych robót na środowisko przyrodnicze na terenie budowy oraz na obszarze, na który oddziaływają roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, d) weryfikowanie metodyki prowadzenia robót budowlanych, e) w przypadku stwierdzenia zagrożeń do obowiązków nadzoru przyrodniczego będzie należało zaproponowanie działań pozwalających na skuteczne ich wyeliminowanie oraz nadzór nad wykonaniem zaproponowanych działań, f) dokumentowanie działań z zakresu środowiska podejmowanych przez uczestników procesu budowlanego, g) wskazywanie konieczności wykonania wszelkich działań ochronnych, które należy podejmować w trakcie prowadzenia robót budowlanych, h) sprawdzenie prawidłowości wykonania planowanych działań minimalizujących oddziaływanie inwestycji na środowisko przyrodnicze, i) bieżącą specjalistyczną pomoc merytoryczną świadczona zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych, j) sporządzanie sprawozdań miesięcznych i końcowych dla każdej przystani zawierających wszystkie istotne zdarzenia z zakresu ochrony chronionych elementów przyrodniczych, zaistniałe podczas prowadzenia nadzoru przyrodniczego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej w ramach projektu Lubuskie Aktywne i Turystyczne realizowanego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SZAWEX"USŁUGI INWESTORSKIE S.C. RAFAŁ SZAFRANEK WOJCIECH SZAFRANEK
- SZAWEX Usługi Inwestorskie S.C. Rafał Szafranek, Wojciech Szafranek, ul. L. Zamenhofa 19/7, 65-186 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47109,00
Oferta z najniższą ceną: 47109,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Dostosowanie do wymogów ppoż. budynków A, B, C, D, E i pawilonu Interny Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli przy ul. Chałubińskiego (...)
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- "Zakup 9 - osobowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli Zadanie pn: Przebudowa segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Remont korytarza i Działu Kardiologii - odcinek "A" zlokalizowany na parterze budynku Interny Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Aglomeracji Włoszakowice - Etap II"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Jana Chryzostoma Paska w Warce oraz drogi gminnej - ulicy Onufrego Zagłoby w Warce, gmina Warka
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem zadania "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy PSP w Kokoszkowach"
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - przebudowa lokali przeznaczonych na cele mieszkań wspomaganych i treningowych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szkoły Podstawowej w Niemczu
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.