Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 75968 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia w zakresie rozwoju osobistego (aktywizacji społeczno- zawodowej) osób biorących udział w projekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz wykaz wykonanych usług zał. nr 2 za który zostana przyznane punkty - za doświadczenie D można uzyskać punkty wg następującego wzoru (dane z zał. Nr 2): D = Liczba wykonanych usług spełniających wymagania w badanym wniosku x 50 pkt x 100% / największa liczba wykonanych usług spełniających wymagania spośród wszystkich badanych wniosków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ooświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz wykaz osób zał. nr 2A - za kadrę K można uzyskać punkty wg następującego wzoru (dane z zał. Nr 2A): K = Liczba osób spełniających wymagania w badanym wniosku x 50 pkt x 100% / największa liczba osób przewidziana do wykonania zadania spełniająca wymagania spośród wszystkich badanych wniosków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zostanie zaproszonych 3 wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów za doświadczenie (D) i kadrę (K).
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 25
- 2 - program - 25
- 3 - lokalizacja i warunki lokalowe - 25
- 4 - opieka nad dziećmi - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z przyczyn niezależnych od wykonawcy zmianie może ulec termin wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Gwarków 24,
41-400 Mysłowice,
pok. 14
w dni robocze od 7:30 do 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, sekretariat pok. 27 w dni robocze od 7:30 do 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mysłowickie lepsze jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I GRUPA DOCELOWA- OSOBY NIEAKTYWNE ZAWODOWO, POSZUKUJĄCE PRACY- przewidywana ilość OSÓB: 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Trening konstruktywnej samooceny i motywacji ( zwiększenie motywacji do działania, poznanie swoich mocnych i słabych stron, zwiększenie poczucia kontroli nad sytuacjami życiowymi, wzmocnienie samoakceptacji poczucia pewności siebie) Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 26.04- 07.05.10r. 2. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy- zapoznanie z lokalnymi instytucjami pośrednictwa pracy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, poznanie własnych preferencji zawodowych, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą- higiena, wygląd zewnętrzny) Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 24.05- 04.06.10r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. program - 25
- 3. lokalizacja - 25
- 4. opieka nad dziećmi - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II GRUPA DOCELOWA- PRZEDSTAWICIELE RODZIN WIELOPROBLEMOWYCH- przewidywana ilość OSÓB: 20..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Akademia rozwoju osobistego (budowa motywacji do uczestnictwa w zajęciach, zwiększenie samoświadomości w zakresie własnych słabych i mocnych stron, rozwój umiejętności przyjmowania i wyrażania: krytyki, pochwał, odmów, próśb i oczekiwań, radzenie sobie ze stresem oraz negatywnymi emocjami, rozwiązywanie konfliktów- kompromis). Czas trwania- 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 26.04- 07.05.10r. 2. Akademia rozwoju kompetencji rodzica (diagnoza samego siebie jako rodzica- uświadomienie sobie indywidualnych błędów wychowawczych oraz wprowadzenie konstruktywnych zmian, stymulowanie rozwoju dziecka- organizacja czasu wolnego, kształtowanie umiejętności społecznych, właściwa higiena osobista oraz odżywianie, problematyka rozwiązywania konfliktów i problemów opiekuńczo- wychowawczych z dziećmi na różnym etapie ich rozwoju). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 24.05- 04.06.10r. 3. Akademia zarządzania gospodarstwem domowym (określenie zadań i obowiązków związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego- nabycie umiejętności planowania dnia codziennego; higiena życia codziennego- dbałość o higienę osobistą oraz utrzymywanie domu w czystości, kształtowanie postaw prozdrowotnych, domowe BHP; zwiększenie umiejętności w zakresie racjonalnego gospodarowania budżetem domowym tj. planowanie przewidywalnych wydatków np. na zakup opału, podręczników, nauka tworzenia funduszu na nagłe wydatki; zwiększenie umiejętności w zakresie metod racjonalnego i uzasadnionego korzystania z instytucji pożyczkowych, zwiększenie umiejętności w zakresie zarządzania zadłużeniem, które uczestnik posiada, żeby nie popaść w spiralę zadłużenia; krótki trening kulinarny tj.jak przygotować zdrowy, tani posiłek, np. wykorzystując żywność z dnia poprzedniego). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 24.05- 04.06.10r (grupa 12- osobowa) oraz 09.08- 19.08.10r (grupa 8- osobowa). 4. Asystent rodziny (pomoc w praktycznym wdrożeniu poznanych zagadnień, kształtowanie w rodzinie pożądanych nawyków zachowań tj. dotyczących wychowywania dzieci, prowadzenia gospodarstwa domowego (higieny, przygotowywania posiłków, racjonalnego gospodarowania posiadanymi środkami). Czas trwania: ok. 28 h na rodzinę - planowane jest objęcie tym instrumentem 3 rodzin. Termin: 10.09- 10.12.10r. 5. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologiczno- pedagogicznych (w zależności od problemów panujących w rodzinie). Czas trwania: ok. 4h na przedstawiciela rodziny wieloproblemowej - planowany udział w tym instrumencie 5 osób. Termin: 10.09- 19.11.10r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 25
- 2. program - 25
- 3. lokalizacja - 25
- 4. opieka nad dziećmi - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III GRUPA DOCELOWA- MŁODZIEŻ W WIEKU 15- 25 LAT, POCHODZĄCA Z RODZIN ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM- przewidywana ilość OSÓB: 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości, określanie indywidualnych planu samorozwoju oraz aktywizacja uczestników . Czas trwania: 16h (4 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. Termin: 26.04- 21.05.10r 2. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych. Czas trwanie: ok. 2h na uczestnika (20 osób). Termin: 24.05- 10.06.10r. 3. Trening edukacyjny (metody i techniki szybkiego uczenia się tj czytania, zapamiętywania). Czas trwania:24h (6 dni po 4h). 1 spotkanie tygodniowo. Termin : 27.09- 05.11.10r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program - 40
- 3. lokalizacja - 30
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych oraz wykonanie usługi przygotowania do legalizacji wraz z legalizacją wag eksploatowanych w obiektach Zakładu Przeróbki Mechanicznej Węgla dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła z podziałem na zadania.
- Dzierżawa kombajnu ścianowego dla eksploatacji ścian 590A/510/B1 -> 416A/416A -> 580a/510/B1 wraz z zabezpieczeniem pełnej obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła.
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Dostawa produktów leczniczych do programu lekowego pn. Leczenie pacjentów z chorobami siatkówki dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Mysłowicach
- Modernizacja przenośnika podścianowego typu Grot 260/1104 dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.