eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceSzkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 75968 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia w zakresie aktywizacji społeczno- zawodowej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia w zakresie rozwoju osobistego (aktywizacji społeczno- zawodowej) osób biorących udział w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz wykaz wykonanych usług zał. nr 2 za który zostana przyznane punkty - za doświadczenie D można uzyskać punkty wg następującego wzoru (dane z zał. Nr 2): D = Liczba wykonanych usług spełniających wymagania w badanym wniosku x 50 pkt x 100% / największa liczba wykonanych usług spełniających wymagania spośród wszystkich badanych wniosków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ooświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia oraz wykaz osób zał. nr 2A - za kadrę K można uzyskać punkty wg następującego wzoru (dane z zał. Nr 2A): K = Liczba osób spełniających wymagania w badanym wniosku x 50 pkt x 100% / największa liczba osób przewidziana do wykonania zadania spełniająca wymagania spośród wszystkich badanych wniosków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zał. nr 1 lub 1 B na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zostanie zaproszonych 3 wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów za doświadczenie (D) i kadrę (K).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - program - 25
  • 3 - lokalizacja i warunki lokalowe - 25
  • 4 - opieka nad dziećmi - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z przyczyn niezależnych od wykonawcy zmianie może ulec termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, pok. 14 w dni robocze od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, sekretariat pok. 27 w dni robocze od 7:30 do 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mysłowickie lepsze jutro jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I GRUPA DOCELOWA- OSOBY NIEAKTYWNE ZAWODOWO, POSZUKUJĄCE PRACY- przewidywana ilość OSÓB: 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Trening konstruktywnej samooceny i motywacji ( zwiększenie motywacji do działania, poznanie swoich mocnych i słabych stron, zwiększenie poczucia kontroli nad sytuacjami życiowymi, wzmocnienie samoakceptacji poczucia pewności siebie) Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 26.04- 07.05.10r. 2. Warsztaty aktywnego poruszania się po rynku pracy (techniki aktywnego poszukiwania pracy z uwzględnieniem specyfiki lokalnego rynku pracy- zapoznanie z lokalnymi instytucjami pośrednictwa pracy, przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych, poznanie własnych preferencji zawodowych, techniki autoprezentacji, przygotowanie się do rozmowy z pracodawcą- higiena, wygląd zewnętrzny) Czas trwania: 18h (3 spotkania po 6 h- 2 spotkania tygodniowo). Termin: 24.05- 04.06.10r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 25
    • 2. program - 25
    • 3. lokalizacja - 25
    • 4. opieka nad dziećmi - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II GRUPA DOCELOWA- PRZEDSTAWICIELE RODZIN WIELOPROBLEMOWYCH- przewidywana ilość OSÓB: 20..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Akademia rozwoju osobistego (budowa motywacji do uczestnictwa w zajęciach, zwiększenie samoświadomości w zakresie własnych słabych i mocnych stron, rozwój umiejętności przyjmowania i wyrażania: krytyki, pochwał, odmów, próśb i oczekiwań, radzenie sobie ze stresem oraz negatywnymi emocjami, rozwiązywanie konfliktów- kompromis). Czas trwania- 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 26.04- 07.05.10r. 2. Akademia rozwoju kompetencji rodzica (diagnoza samego siebie jako rodzica- uświadomienie sobie indywidualnych błędów wychowawczych oraz wprowadzenie konstruktywnych zmian, stymulowanie rozwoju dziecka- organizacja czasu wolnego, kształtowanie umiejętności społecznych, właściwa higiena osobista oraz odżywianie, problematyka rozwiązywania konfliktów i problemów opiekuńczo- wychowawczych z dziećmi na różnym etapie ich rozwoju). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 24.05- 04.06.10r. 3. Akademia zarządzania gospodarstwem domowym (określenie zadań i obowiązków związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego- nabycie umiejętności planowania dnia codziennego; higiena życia codziennego- dbałość o higienę osobistą oraz utrzymywanie domu w czystości, kształtowanie postaw prozdrowotnych, domowe BHP; zwiększenie umiejętności w zakresie racjonalnego gospodarowania budżetem domowym tj. planowanie przewidywalnych wydatków np. na zakup opału, podręczników, nauka tworzenia funduszu na nagłe wydatki; zwiększenie umiejętności w zakresie metod racjonalnego i uzasadnionego korzystania z instytucji pożyczkowych, zwiększenie umiejętności w zakresie zarządzania zadłużeniem, które uczestnik posiada, żeby nie popaść w spiralę zadłużenia; krótki trening kulinarny tj.jak przygotować zdrowy, tani posiłek, np. wykorzystując żywność z dnia poprzedniego). Czas trwania: 24h (4 spotkania po 6h- 2 spotkania tygodniowo), w dwóch grupach szkoleniowych (12 i 8 osób). Termin: 24.05- 04.06.10r (grupa 12- osobowa) oraz 09.08- 19.08.10r (grupa 8- osobowa). 4. Asystent rodziny (pomoc w praktycznym wdrożeniu poznanych zagadnień, kształtowanie w rodzinie pożądanych nawyków zachowań tj. dotyczących wychowywania dzieci, prowadzenia gospodarstwa domowego (higieny, przygotowywania posiłków, racjonalnego gospodarowania posiadanymi środkami). Czas trwania: ok. 28 h na rodzinę - planowane jest objęcie tym instrumentem 3 rodzin. Termin: 10.09- 10.12.10r. 5. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologiczno- pedagogicznych (w zależności od problemów panujących w rodzinie). Czas trwania: ok. 4h na przedstawiciela rodziny wieloproblemowej - planowany udział w tym instrumencie 5 osób. Termin: 10.09- 19.11.10r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 25
    • 2. program - 25
    • 3. lokalizacja - 25
    • 4. opieka nad dziećmi - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III GRUPA DOCELOWA- MŁODZIEŻ W WIEKU 15- 25 LAT, POCHODZĄCA Z RODZIN ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM- przewidywana ilość OSÓB: 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkolenie: Motywacja i samorozwój - rozbudzenie motywacji wewnętrznej do rozwoju osobistego, poznawanie własnych zainteresowań, zwiększenie świadomości odnośnie słabych i mocnych stron, budowanie poczucia własnej wartości, określanie indywidualnych planu samorozwoju oraz aktywizacja uczestników . Czas trwania: 16h (4 spotkania po 4h - 1 spotkanie tygodniowo w godz. popołudniowych tj. 16.00- 19.00), w dwóch grupach szkoleniowych po 10 osób. Termin: 26.04- 21.05.10r 2. Indywidualne konsultacje w zakresie problemów psychologicznych. Czas trwanie: ok. 2h na uczestnika (20 osób). Termin: 24.05- 10.06.10r. 3. Trening edukacyjny (metody i techniki szybkiego uczenia się tj czytania, zapamiętywania). Czas trwania:24h (6 dni po 4h). 1 spotkanie tygodniowo. Termin : 27.09- 05.11.10r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program - 40
    • 3. lokalizacja - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.