Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-04-14
Warszawa: Adaptację pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej.
Numer ogłoszenia: 76385 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Niedźwiedzia 6E, 02-737 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5487233, 5487327, fax 0-22 5487351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.giih.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptację pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń w budynku B Instytutu Biopolimerów i Włókien Chemicznych w Łodzi przy ul. Skłodowskiej Curie 19/27 na potrzeby Specjalistycznego Laboratorium Produktów Włókienniczych i Analizy Instrumentalnej. Roboty prowadzone będą w czynnym i użytkowanym budynku. Zakres zamówienia obejmuje: - zasilanie nowej rozdzielnicy z istniejącej stacji 15/0,4 kV, - adaptację pomieszczeń dla potrzeb laboratorium, zgodnie z rysunkami, w następującej kolejności: - roboty budowlane: - prace rozbiórkowe: - rozbiórka wybranych ścianek działowych wg rysunku rzutu, - rozbiórka nawierzchni podłóg - wszystkie pomieszczenia oprócz korytarza i pomieszczenia nr 111, - rozbiórka drzwi wg rysunków, - wykucie otworów dla wentylacji i klimatyzacji - wg projektu wentylacji, - wykucie otworów dla instalacji sanitarnych - wg schematu instalacji, - usunięcie zbędnych elementów istniejących instalacji, - demontaż koniecznych fragmentów sufitu podwieszonego korytarza - dla wykonania wentylacji/klimatyzacji, - budowa i montaż: - ścianek działowych z płyt GK wg rysunku rzutu, - naświetli wewnętrznych w budowanych ściankach wg rysunku rzutu, - osadzenie nowych drzwi i wydzielenie drzwiami o odporności ogniowej EI 30 (drzwi do klatki schodowej zachodniej, drzwi do laboratorium w korytarzu) strefy laboratorium oraz drzwi powietrzno-szczelnych do pomieszczenia szafy klimatycznej, - zamurowanie zbędnych otworów i wnęk (po wykonaniu instalacji), - obudowa przewodów wentylacji i klimatyzacji płytami GKF (po wykonaniu instalacji), - ponowny montaż sufitu podwieszonego korytarza (po wykonaniu instalacji), - uzupełnienia tynków (po wykonaniu instalacji), - prace instalacyjne: - instalacje elektryczne - okablowanie, zasilanie tablicy II piętra, tablice, gniazda, podejścia trójfazowe, - podłączenie urządzeń, - sieć komputerowa - prowadzić w listwach z PCV nad podłogą, - instalacje wodno-kanalizacyjne, - uzupełnienie istniejącej instalacji kanalizacyjnej, - uzupełnienie istniejącej instalacji wodnej, - podłączenie urządzeń, - instalacja gazów technicznych, - instalacja wentylacji, - instalacja klimatyzacji, - roboty wykończeniowe: - wykonanie posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych, - wykonanie podłóg z wykładzin PCV i wykładzin PCV antystatycznych, - wykonanie okładzin z płytek na ścianach wybranych pomieszczeń, - wykonanie sufitu podwieszonego w wybranym pomieszczeniu, - malowanie pomieszczeń, - naprawa fragmentów podłogi w korytarzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 1 i 3 do siwz. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzą roboty związane z wykonaniem II etapu instalacji klimatyzacji i wentylacji - nie należy ich wyceniać w cenie oferty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 8 500,00 złotych, w terminie do dnia 6 maja 2008 r. do godz. 1200. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: - pieniądzu w formie przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank NBP O/O Warszawa nr rachunku 43 1010 1010 0005 9213 9120 0000. za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 12.2.2.- 12.2.5.specyfikacji, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu stanowiącego dowód złożenia wadium. Zwrot bądź zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy. Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. tj. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji, tj.: 1. Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każda nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Przez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie roboty polegające na remoncie, adaptacji, budowie lub rozbudowie obiektów budowlanych. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych oraz posiadająca świadectwo kwalifikacyjne (D) w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i przyborów gazowych. 3. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie na załączniku nr do siwz wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - wykaz 2 robót, o których mowa w pkt 8.1.1. specyfikacji na załączniku nr 7 do siwz wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł. każda; - wykaz osób i podmiotów na załączniku nr 8 do siwz wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczeniem i wykształceniem wraz z kopiami wymaganych uprawnień i zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (o ile jest wymagane), o których mowa w pkt 8.1.2. specyfikacji; - kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 9 do siwz wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu jej ważności, będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia; - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie , wypełniając formularz oferty i inne dokumenty, w miejscu dotyczącym określenia Wykonawcy składającego ofertę, powinni wpisać pełne dane ( nazwa i adres) dotyczące wszystkich Wykonawców, - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Oryginał Pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez Notariusza za zgodność z oryginałem powinien być załączony do oferty i podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; - stosowne odpisy ( dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do lub oferty; - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną ( nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); - oświadczenia, formularze i dokumenty sporządzone na załączonych do specyfikacji wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; - wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane ( Za zgodność z oryginałem) i podpisane przez Pełnomocnika lub przez Wykonawców. - wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem którego adres należy wpisać w formularzu oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.5. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;- wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert o którym mowa w pkt 14.1. specyfikacji; - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; - nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt 9.4.1.1 do 9.4.1.4. specyfikacji stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giih.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 02-727 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6E, pokój 223..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: 02-727 Warszawa, ul. Niedźwiedzia 6E, pokój 223..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.