Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765520-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48943128670
e-mail: zamowienia.zgkim@bialogard.info
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://bipzgkim.bialogard.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres: Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Kardynała Wyszyńskiego 18, 78-200 Białogard
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 2/2021/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na III części Zadanie I – Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z opróżniania koszy ulicznych i parkowych oraz odpadów pochodzących z oczyszczania ulic, chodników i placów jak również przystanków autobusowych Zadanie II – Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Pękanino 16, Szosa Połczyńska, Chocimska Zadanie III – Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu targowiska miejskiego
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797) w zakresie transportu odpadów:
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
15 01 04 – opakowania z metali,
15 01 07 – opakowania ze szkła,
17 01 03 – odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia,
20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.
b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1439) na kody odpadów wymienione w lit. a) powyżej, prowadzonego przez Burmistrza Białogardu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum:
jedną lub więcej usług odbioru odpadów komunalnych lub odbioru i transportu odpadów na rzecz właściciela/li nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, przy czym wartość wykazanej usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na rzecz jednego podmiotu/Zamawiającego w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
b) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2020 poz. 797) w zakresie transportu odpadów:
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury,
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,
15 01 04 – opakowania z metali,
15 01 07 – opakowania ze szkła,
17 01 03 – odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia,
20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji,
20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.
c) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1439) na kody odpadów wymienione w lit. b) powyżej, prowadzonego przez Burmistrza Białogardu obowiązującego minimum do końca okresu realizacji zamówienia tj. do 31 grudnia 2022r.
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
f) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U.z 2019 r. poz. 1170), według załącznika nr 6 do SIWZ,
g) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
h) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik 8 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, przy czym:
- dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
- w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów poświadczających, że wykazane usługi zostały lub są wykonane należycie
5.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
WARUNKI PŁATNOŚCI: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
21.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia po stronie Zamawiającego okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji zamówienia, b) wystąpienia zmiany przepisów prawa w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i konieczności dostosowania do nich zapisów umowy, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ i podpisywania umowy, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 21.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 21.3. Istotne dla stron postanowienia umowy znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1,1A,1B do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z opróżniania koszy ulicznych i parkowych oraz odpadów pochodzących z oczyszczania ulic, chodników i placów jak również przystanków autobusowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zadania I, obejmuje:
1) odbiór i zagospodarowanie
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01, 20 03 03, 20 03 99, gromadzonych w pojemnikach dostarczonych i usytuowanych przez Wykonawcę na nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1, działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 2800 szt. pojemników o poj. 1100 l)
- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach dostarczonych i usytuowanych przez Wykonawcę na nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1, działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard,, (przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:
a) dla frakcji papier i tektura – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
c) dla frakcji szkło – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
2) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 24 pojemniki w kolorze czarnym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów zmieszanych o kodzie 20 03 01, 20 03 03, 20 03 99,
3) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01
4) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 2 pojemniki w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, 15 01 04
5) wyposażenie nieruchomości przy ul. Ustronie Miejskie 1 działka nr 48/2 obr. 002 miasta Białogard, w 2 pojemniki w kolorze zielonym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 07
6) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów
7) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne;
8) odbiór odpadów odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu, przy czym w szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość wywozu może zostać zwiększona
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
WARUNKI PŁATNOŚCI: | 40,00 |
Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ul. Pękanino 16, Szosa Połczyńska, Chocimska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zadania II, obejmuje:
1) odbiór i zagospodarowanie
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 59 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości Pękanino 16 działka gruntu nr 42/3, 42/4, 43, 49, 48/2, 48/1 obr. Pękanino gmina Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 1288 szt. pojemników o poj. 1100 l)
- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości Pękanino 16 działka gruntu nr 42/3, 42/4, 43, 49, 48/2, 48/1 obr. Pękanino gmina Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:
a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
c) dla frakcji szkło – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
2) odbiór i zagospodarowanie
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 13 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska działka gruntu nr 28 obr. 018 miasto Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 700 szt. pojemników o poj. 1100 l)
- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska działka gruntu nr 28 obr. 018 miasto Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:
a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
c) dla frakcji szkło – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
3) odbiór i zagospodarowanie
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 02 03, gromadzonych w 10 pojemnikach metalowych o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Chocimskiej działka gruntu nr 218 obr. 011 miasto Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 600 szt. pojemników o poj. 1100 l)
- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, gromadzonych w pojemnikach usytuowanych na nieruchomości przy ul. Chocimskiej działka gruntu nr 218 obr. 011 miasto Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:
a) dla frakcji papier i tektura – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
c) dla frakcji szkło – 1 pojemnik o pojemności 1100 l
4) wyposażenie nieruchomości Pękanino 16 w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01,
5) wyposażenie nieruchomości przy ul. Szosa Połczyńska w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01,
6) wyposażenie nieruchomości przy ul. Chocimska w 1 pojemnik w kolorze żółtym o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 02, w 1 pojemnik w kolorze niebieskim o pojemności 1100 l do zbierania odpadów o kodzie 15 01 01,
7) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów
8) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne;
9) odbiór odpadów na poszczególnych cmentarzach odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, przy czym Wykonawca winien uwzględnić w ofercie fakt, iż w okresie październik - listopad występuje zwiększona ilość gromadzonych odpadów, co skutkować będzie zwiększoną częstotliwością odbioru
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
WARUNKI PŁATNOŚCI: | 40,00 |
Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenu targowiska miejskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zadania III, obejmuje:
1) odbiór i zagospodarowanie
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 02, 20 03 01 gromadzonych w 1 pojemniku koloru czarnego o pojemności 1100 litra, stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Wyszyńskiego działka gruntu nr 257/1 obr. 007 miasta Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie około 24 szt. pojemników o poj. 1100 l)
- selektywnie zebranych poszczególnych frakcji odpadów komunalnych (papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło) o kodzie 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 20 02 01 gromadzonych w pojemnikach stanowiących własność Zamawiającego usytuowanych na nieruchomości przy ul. Wyszyńskiego działka gruntu nr 257/1 obr. 007 miasta Białogard
(przewidywana ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów w okresie realizacji umowy wyniesie:
a) dla frakcji papier i tektura – około 444 pojemników o pojemności 1100 l
b) dla frakcji tworzywa sztuczne i metale – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
c) dla frakcji szkło – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
d) dla frakcji bioodpady – 24 pojemniki o pojemności 1100 l
2) transport i przekazanie do zagospodarowania odebranych odpadów bezpośrednio do instalacji unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów
3) pokrycie kosztów przyjęcia (zagospodarowania) tych odpadów przez instalację przetwarzającą odpady komunalne;
4) odbiór odpadów odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie administracji, lecz nie rzadziej niż raz w tygodniu, przy czym w szczególnie uzasadnionych przypadkach częstotliwość wywozu może zostać zwiększona
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
CENA: | 60,00 |
WARUNKI PŁATNOŚCI: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: "PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH"
- CUW.26.18.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "NIEZAPOMINAJKA" oraz Żłobka Miejskiego "NIEZAPOMINAJKA" w Białogardzie.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- CUW.26.17.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa nabiału w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Białogardzie"
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.