To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Katowice: Przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych oraz na nośnikach typu citylight dotyczących projektów realizowanych przez WUP w Katowicach w ramach PO KL.
Numer ogłoszenia: 77081 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54525 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych oraz na nośnikach typu citylight dotyczących projektów realizowanych przez WUP w Katowicach w ramach PO KL..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część III Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja reklam na nośnikach wielkoformatowych, dotyczących projektu konkursowego realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt. -Kompetencje na miarę potrzeb-. 1) Nośnik wielkoformatowy o formacie ekspozycji 6 x 3 m (+- 10%) Nośnik podświetlany wolnostojący lub naścienny, zlokalizowany w ścisłych centrach miast Katowice, Częstochowa i Bielsko-Biała, w ich najbardziej atrakcyjnych, najruchliwszych rejonach (centra handlowe, dworce kolejowe) lub przy głównych trasach komunikacyjnych. 2) Liczba nośników - 9, w tym: 3 na terenie Katowic, 3 w Bielsku-Białej i 3 w Częstochowie. 3) Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika - 1 miesiąc. 4) Projekt graficzny i druk eksponowanych reklam (plakatów) uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca musi dysponować bazą zdjęć i grafik(zwłaszcza przedstawiających osoby starsze w sytuacjach zawodowych), którą można wykorzystać przy opracowaniu projektu graficznego plakatu. 5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia udzieli Zamawiającemu licencji na wykorzystanie projektów graficznych oraz zdjęć stworzonych na potrzebę projektu na następujących polach eksploatacji jakąkolwiek techniką: utrwalenie, utrwalenie w innej technice (systemie) zapisu, reprodukowanie, edytowanie w dowolny sposób, jaki Zamawiający uzna za stosowny, zwielokrotnianie, publiczne wystawienie, wyświetlenie, udostępnienie, wykorzystanie do celów związanych z działalnością Zamawiającego, w tym działań promocyjnych. 6) Wzór plakatów przed drukiem przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu. 7) Oferta na przygotowanie i realizację zewnętrznej kampanii reklamowej zawierać musi media plan, obejmujący co najmniej: a) propozycje formatu i typu nośników reklamowych, b) podział nośników na poszczególne miasta, z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego, c) propozycje punktów, w których umieszczone będą nośniki (np. ulica, przystanek, przejście podziemne, ściana budynku). Uwagi ogólne: Plakaty reklamowe eksponowane na nośnikach wielkoformatowych muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -Śląskie - pozytywna energia-, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej projektu www.wup-katowice.pl lub http://efs.wup-katowice.pl , do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem -Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego zdjęcia potwierdzające ekspozycję reklam na nośnikach wielkoformatowych wykonane na miejscu ekspozycji (zdjęcia mogą być przekazywane w formie elektronicznej) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ekspozycji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: współfinansowany przez UE w ramach EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27426,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20679,03
Oferta z najniższą ceną: 16348,41 / Oferta z najwyższą ceną: 26901,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług reklamowych outdoor - 6 części
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej, na nośnikach informacyjnych typu Fullback.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.