eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Organizacja obozów językowych realizowanych w ramach projektu Edukacja podstawą sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-15

Fałków: Organizacja obozów językowych realizowanych w ramach projektu Edukacja podstawą sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 77215 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków , ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów językowych realizowanych w ramach projektu Edukacja podstawą sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Organizacja min. 10 dniowego obozu językowego w nadmorskiej miejscowości w Polsce lub nad jeziorem Pojezierza Mazurskiego lub Pomorskiego w miesiącu lipiec-sierpień 2013 r. dla grupy 80 uczniów z gminy Fałków. 1.2 Program językowy: - język angielski: 2 grup (10 os.) z gimnazjum i 2 grup (10 os.) ze szkół podstawowych (kl. V-VI), - język niemiecki: 2 grup (10 os.) z gimnazjum i 2 grup (10 os.) ze szkół podstawowych (kl. V-VI), - naukę języka angielskiego i niemieckiego w wymiarze 2 godz. dziennie dla każdego uczestnika obozu prowadzonych przez doświadczonych lektorów lub native speakerów w maksymalnie 10 osobowych grupach dostosowywanych do poziomu zaawansowania uczestników, - popołudniowe warsztaty językowe: dialogi, konwersacje, gry językowe, nauka piosenek, poznawanie tradycji i zwyczajów krajów anglo- i niemieckojęzycznych, - Wykonawca zapewnia kadrę pedagogiczną oraz zaplecze techniczne i materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. 1.3 W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zorganizować obóz zapewniając ponadto: - noclegi w ośrodku wypoczynkowym lub szkoleniowo - wypoczynkowym, zakwaterowanie w pokojach 2,3,4,5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym + TV w odległości nie większej niż 1 km od kąpieliska strzeżonego; - wyżywienie całodobowe: obejmujące 4 posiłki dziennie tj.: śniadanie i kolacja, obiad (składający się z dwóch dań), podwieczorek; w ofercie organizator winien wskazać dokładną kwotę stawki żywieniowej/osobodzień; w ofercie organizator winien wskazać dokładną kwotę stawki żywieniowej/osobodzień; pierwszy posiłek w dniu przyjazdu - kolacja; ostatni posiłek w dniu wyjazdu śniadanie; organizator zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wypoczynku suchy prowiant oraz napoje na drogę powrotną. Posiłki powinny być dobrej jakości zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2006, Nr 171, poz. 1225), normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP; - dostępne przez całą dobę przed stołówką zimne napoje bądź herbata; - transport uczestników z Fałkowa ul. Zamkowa 1A do miejsca docelowego i z powrotem na miejsce wyjazdu wraz z opiekunami- autokar musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r. Dz.U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); autokar z klimatyzacją i toaletą; - transport uczestników w trakcie trwania obozu; - miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych; - ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu ubezpieczeniem NNW w wysokości min.10.000 zł/osobę oraz OC na min. 5.000,00 zł/osobę; - jednodniową wycieczkę w celu zwiedzenia okolicznych atrakcji turystycznych; - bilety wstępu do zwiedzanych miejsc odpowiednią do ilości uczestników liczbę przewodników, w tym przewodnicy oprowadzający w językach: angielskim, niemieckim - zajęcia sportowo - rekreacyjne (gry sportowe, zabawy ruchowe, plażowanie, kąpiele pod opieką ratownika); - odpowiednią do ilości uczestników liczbę wychowawców z udokumentowanym doświadczeniem pedagogicznym (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, ze zmianami); - opiekę medyczną. 1.4 Podane w ust.1 ilości uczestników obozu należy traktować jako maksymalne. 1.5 W przypadku niezrealizowania części zamówienia zastrzega się, że za usługę wycenioną lecz niewykonaną nie przysługuje wynagrodzenie. 1.6 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 1.7 Wymagania jakościowe i materiałowe: - wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie - zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego każdorazowo przed wyruszeniem w trasę, - usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację. - Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, oznaczyć pojazdy, na czas przewozu, że wykorzystywane są do transportu młodzieży szkolnej 1.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; - w przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, o których mowa powyżej, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych; - wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów i opiekunów w czasie trwania obozu; Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego, poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych właściwego marszałka województwa ze względu na siedzibę przedsiębiorcy - zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał 2 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu obozu lub kolonii lub zielonej szkoły dla dzieci lub młodzieży, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia złożone przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100000,00zł Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy, aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, Pełnomocnictwo o ile dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących warunkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków-Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z projektem pn: Edukacja podstawą sukcesu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.