Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-12
Strzelce Opolskie: Dostawa różnych art. spożywczych do ZK Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 7823 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4400420-25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych art. spożywczych do ZK Nr 1 w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.margaryna śniadaniowa lub równoważna, w ilości 12 000kg, 2.masło roślinne lub równoważne opakowanie kostka 0,250kg. w ilości 2 000kg, 3. olej uniwersalny opakowanie max. do 3l. w ilości 1 500l. 4.olej słonecznikowy opakowanie max. do 1l. w ilości 480l. 5.konserwa wieprzowa, opakowanie puszka z otwieraczem 0,300kg, w ilości 3 600kg 6.konserwa rybna sałatka z makreli, opakowanie puszka z otwieraczem 0,330kg lub 0,300kg. w ilości 3 600kg. 7.kukurydza konserwowa, opakowanie puszka 0,400kg, w ilości 500kg, dostawy sukcesywne po około 30,00kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni, 8. sałatka szwedzka, opakowanie max. do 3,00kg w ilości 5 400kg, dostawy sukcesywne po około 250kg termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni 9.sucharki bez cukru w ilości 360kg, dostawy sukcesywne po około 10kg., termin przydatności do spożycianie krótszy niż 90 dni Jakość w/w art. żywnościowych nie może odbiegać od Polskich Norm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.43.11.00 - Margaryna 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.41.12.10 - Olej do smażenia 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnianych warunków dla wszystkich części: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (Załącznik nr 4 do SIWZ ), 5) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 6) podpisany wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 7) informacje dotyczące podwykonawców - (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać - nie dotyczy , 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W przypadku braku jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie uzupełnienie dokumentów lub nie złożenie oświadczeń w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, z dopiskiem -Za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1, ul Karola Marki 1 , 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2010 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego Nr 1 , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: margaryna śniadaniowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: margaryna śniadaniowa lub równoważna, w ilości 12 000kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: masło roślinne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: masło roślinne lub równoważne opakowanie kostka 0,250kg. w ilości 2 000kg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: olej uniwersalny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej uniwersalny opakowanie max. do 3l. w ilości 1 500l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: olej słonecznikowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olej słonecznikowy opakowanie max. do 1l. w ilości 480l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: konserwa wieprzowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwa wieprzowa, opakowanie puszka z otwieraczem 0,300kg, w ilości 3 600kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: konserwa rybna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwa rybna sałatka z makreli, opakowanie puszka z otwieraczem 0,330kg lub 0,300kg. w ilości 3 600kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kukurydza konserwowa,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kukurydza konserwowa, opakowanie puszka 0,400kg, w ilości 500kg, dostawy sukcesywne po około 30,00kg. termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sałatka szwedzka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sałatka szwedzka, opakowanie max. do 3,00kg w ilości 5 400kg, dostawy sukcesywne po około 250kg termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sucharki bez cukru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sucharki bez cukru w ilości 360kg, dostawy sukcesywne po około 10kg., termin przydatności do spożycianie krótszy niż 90 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Marka Prawego 8/2 oraz 8/4 w Strzelcach Opolskich".
- Usługa serwisowa i nadzór autorski nad systemami informatycznymi - MEDICOM SYSTEM i SIMPLE
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 4 w Oleśnicy w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.