Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Kielce: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 79139 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych, artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Pakiet nr 1- dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych szczegółowo określonych w załączniku nr 1- pakiet nr 1 do SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa towaru własnym transportem i rozładunek do magazynu Zamawiającego. Towar będący przedmiotem zamówienia zamawiajacy będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy realizowane będą w miare składanych zamówień w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej następnego dnia w ustalonych godzinach. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem. Wymagane jest aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego wyrobu. Konieczność oznakowania produktów etykietą producenta. Wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu zakładu do produkcji i handlu, spełnia wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności. Pakiet nr 2- dostawa artykułów spożywczych szczegółowo określone w załączniku nr 1- pakiet nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Dostawa towaru własnym transportem i rozładunek do magazynu Zamawiającego, 1 raz w tygodniu lub 2 razy w tygodniu (w sytuacjach awaryjnych). Konieczność oznakowania produktów etykietą producenta. Dostawa towaru w I gatunku. Kazdy z produktów musi posiadać datę produkcji i termin przydatności do spożycia i umieszczoną etykiete producenta z datą przydatności do spożycia. Spełnianie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności uregulowanych w Rozporzadzeniu Ministra Zdrowia Nr 179 z 19.12.2002r.. Spełnianie warunków dotyczacych Rozporządzenia WE 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28.01.2002 ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, ustanawiające Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procesy w sprawie bezpieczeństwa żywności art.3, pkt 216. Spełnianie warunków dotyczących ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. Dz.U. Nr 171 poz. 1225. Spełnianie warunków dotyczących Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r w sprawie znakowania srodków spożywczych. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogów systemu HACCP. Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz.1225) obowiązująca z dniem 28 października 2006. Wykonawca posiada decyzję o dopuszczeniu do handlu, spełnia wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg 2 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniona i podpisana oferta według formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa kazdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie z mocy art.36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców; w przypadku oferty wspólnej nalezy złożyć jeden wykaz. Oświadczenie w trybie art.44 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykaz przynajmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy zostały wykonane należycie; w przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden wykaz. Wykonawcy majacy siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składaja dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605). Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda decyzji o dopuszczeniu zakładu do produkcji i handlu, decyzji o dopuszczeniu środka transportu, oświadczenia ze przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującymi przepisami. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 - pakiet nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa artykułów spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów spożywczych szczegółowo określone w załączniku nr 1- pakiet nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą igieł do portu dożylnego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.287.2024.JM
- SUKCESYWNE DOSTAWY ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI POŁOŻNICTWA I GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
- Sukcesywne dostawy endowaskularnego systemu do cięcia i koagulacji tkanek naczyń krwionośnych wraz z użyczeniem płyty ramiennej oraz generatora dla potrzeb Klinicznego Oddz. Chir. Naczyn. WSZZ Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w latach 2025-2026 profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych - II postępowanie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2025r. dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Izbicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
więcej: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.