To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Świdnik: Dostawa artykułów i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 82123 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44031 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej jakości, fabrycznie nowych, nieużywanych i nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych artykułów i materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w następujących ilościach: 1) atrament czarny - w ilości 20 sztuk; 2) atrament niebieski - w ilości 20 sztuk; 3) bibuła karbowana żółta - w ilości 14 sztuk; 4) bibuła karbowana pomarańczowa - w ilości 17 sztuk; 5) bibuła karbowana czerwona - w ilości 17 sztuk; 6) bibuła karbowana brązowa - w ilości 17 sztuk; 7) bibuła karbowana zielona - w ilości 17 sztuk; 8) bibuła karbowana biała - w ilości 17 sztuk; 9) bibuła karbowana niebieska - w ilości 17 sztuk; 10) bibuła karbowana fioletowa - w ilości 17 sztuk; 11) bibuła karbowana różowa - w ilości 12 sztuk; 12) bibuła karbowana złota - w ilości 17 sztuk; 13) bibuła karbowana srebrna - w ilości 17 sztuk; 14) bloczek do biuwaru (notes) - w ilości 100 sztuk; 15) blok listowy formatu A4 - w ilości 150 sztuk; 16) blok rysunkowy biały formatu A3 - w ilości 30 sztuk; 17) blok techniczny biały formatu A4 - w ilości 30 sztuk; 18) blok techniczny kolorowy formatu A4 - w ilości 40 sztuk; 19) blok techniczny kolorowy formatu A3 - w ilości 40 sztuk; 20) chusteczki nawilżone do czyszczenia matryc LCD i TFT - w ilości 40 opakowań; 21) cienkopis z kolorem wkładu czerwonego - w ilości 200 sztuk; 22) cienkopis z kolorem wkładu zielonego - w ilości 50 sztuk; 23) cienkopis z kolorem wkładu czarnego - w ilości 300 sztuk; 24) cienkopis z kolorem wkładu niebieskiego - w ilości 300 sztuk; 25) datownik - w ilości 30 sztuk; 26) długopis z niebieskim wkładem - w ilości 310 sztuk; 27) długopis biurowy z wkładem koloru niebieskiego - w ilości 100 sztuk; 28) długopis biurowy z wkładem koloru czarnego - w ilości 100 sztuk; 29) długopis na sprężynce - w ilości 20 sztuk; 30) długopis z ołówkiem - w ilości 10 sztuk; 31) dziurkacz dziurkujący jednorazowo minimum 60 kartek - w ilości 100 sztuk; 32) dziurkacz ozdobny - w ilości 10 sztuk; 33) farba w sprayu srebrna - w ilości 14 sztuk; 34) farba w sprayu złota - w ilości 14 sztuk; 35) farby akrylowe - w ilości 30 opakowań; 36) farby plakatowe - w ilości 20 opakowań; 37) farby witrażowe - w ilości 24 opakowań; 38) flamaster czarny - w ilości 1 300 sztuk; 39) flamaster czerwony - w ilości 800 sztuk; 40) foliopis - w ilości 10 sztuk; 41) glina rzeźbiarska - w ilości 6 sztuk; 42) gumka biurowa - w ilości 100 sztuk; 43) gumka recepturka - w ilości 80 opakowań; 44) igła do szycia akt - w ilości 160 sztuk; 45) kartki samoprzylepne - w ilości 600 bloczków; 46) karton wizytówkowy kremowy - w ilości 20 opakowań; 47) karton wizytówkowy biały - w ilości 8 opakowań; 48) klej biurowy w sztyfcie - w ilości 200 sztuk; 49) klej wikol - w ilości 10 sztuk; 50) klipy biurowe wielkości 32 mm - w ilości 50 opakowań; 51) klipy biurowe wielkości 19 mm - w ilości 50 opakowań; 52) koperta DLSK 012210x220 - w ilości 30 opakowań; 53) koperta C-6 - w ilości 300 opakowań; 54) koperta aktowa C-3 - w ilości 75 opakowań; 55) koperta aktowa C-4 - w ilości 100 opakowań; 56) koperta półaktowa C-5 - w ilości 120 opakowań; 57) koperta bezpieczna B-5 - w ilości 10 opakowań; 58) korektor do pisma w płynie minimum 20 ml - w ilości 100 sztuk; 59) korektor do pisma w długopisie minimum 9 ml - w ilości 100 sztuk; 60) kosz plastikowy - w ilości 20 sztuk; 61) koszulka na dokumenty formatu A-4 - w ilości 300 opakowań; 62) koszulka na dokumenty formatu A-5 - w ilości 8 opakowań; 63) kredki ołówkowe - w ilości 30 opakowań; 64) kredki świecowe - w ilości 18 opakowań; 65) linijka - w ilości 30 sztuk; 66) marker z wkładem koloru czarnego - w ilości 1 000 sztuk; 67) marker z wkładem koloru czerwonego - w ilości 500 sztuk; 68) marker do tablic sucho ścieralnych białych - w ilości 20 opakowań; 69) markery (zestawy) - w ilości 25 opakowań; 70) modelina - w ilości 25 opakowań; 71) naboje koloru niebieskiego do pióra - w ilości 120 opakowań; 72) naboje koloru czarnego do pióra - w ilości 140 opakowań; 73) nici - w ilości 500 sztuk; 74) notatnik akademicki formatu A-4 - w ilości 100 sztuk; 75) nożyczki - w ilości 150 sztuk; 76) nożyczki do cięcia ozdobnego - w ilości 6 sztuk; 77) nożyk do papieru - w ilości 70 sztuk; 78) ołówek - w ilości 500 sztuk; 79) papier formatu A-4 - w ilości 100 ryz; 80) papier do drukarek formatu A-3 - w ilości 40 ryz; 81) papier do drukarek formatu A-4 - w ilości 5 000 ryz; 82) papier kolorowy czerwony formatu A-3 - w ilości 50 arkuszy; 83) papier kolorowy czarny formatu A-3 - w ilości 50 arkuszy; 84) papier kolorowy żółty formatu A-3 - w ilości 45 arkuszy; 85) papier kolorowy pomarańczowy formatu A-3 - w ilości 45 arkuszy; 86) papier kolorowy zielony formatu A-3 - w ilości 45 arkuszy; 87) papier kolorowy niebieski formatu A-3 - w ilości 45 arkuszy; 88) papier kolorowy czerwony formatu A-4 - w ilości 80 arkuszy; 89) papier kolorowy czarny formatu A-4 - w ilości 80 arkuszy; 90) papier kolorowy żółty formatu A-4 - w ilości 132 arkuszy; 91) papier kolorowy pomarańczowy formatu A-4 - w ilości 82 arkuszy; 92) papier kolorowy zielony formatu A-4 - w ilości 132 arkuszy; 93) papier kolorowy niebieski formatu A-4 - w ilości 132 arkuszy; 94) papier milimetrowy formatu A-4 - w ilości 10 bloków; 95) papier pakowany - w ilości 600 arkuszy; 96) papier samoprzylepny - w ilości 26 bloków; 97) pastele olejne - w ilości 28 opakowań; 98) pastele suche - w ilości 28 opakowań; 99) pędzle - w ilości 22 opakowań; 100) pinezki - w ilości 30 opakowań; 101) pinezki do tablic - w ilości 30 opakowań; 102) pióro - w ilości 20 sztuk; 103) plastelina - w ilości 10 opakowań; 104) płyta CD/R - w ilości 260 sztuk; 105) płyta DVD + RW - w ilości 250 sztuk; 106) podkład z klipem - w ilości 5 sztuk; 107) poduszka do stempli - w ilości 20 sztuk; 108) przekładka do segregatora - w ilości 20 opakowań; 109) przybornik biurowy - w ilości 20 sztuk; 110) pudła archiwizacyjne o wymiarach 410mmx260mmx90mm - w ilości 10 sztuk; 111) pudła archiwizacyjne o wymiarach 410mmx260mmx110mm - w ilości 10 sztuk; 112) pudła archiwizacyjne o wymiarach 350mmx260mmx130mm - w ilości 10 sztuk; 113) pudła archiwizacyjne zbiorcze na segregatory - w ilości 10 sztuk; 114) pudła archiwizacyjne zbiorcze otwierane z góry - w ilości 10 sztuk; 115) pudła archiwizacyjne zbiorcze otwierane z przodu - w ilości 10 sztuk; 116) relief do szkła czarny - w ilości 13 sztuk; 117) relief do szkła srebrny - w ilości 13 sztuk; 118) relief do szkła złoty - w ilości 13 sztuk; 119) rozszywacz - w ilości 100 sztuk; 120) segregator do formatu A-4 - w ilości 300 sztuk; 121) segregator do formatu A-4 - w ilości 1 000 sztuk; 122) segregator do formatu A-4 z mechanizmem 2-ringowym - w ilości 80 sztuk; 123) skoroszyt do segregatora - w ilości 200 sztuk; 124) skoroszyt papierowy - w ilości 100 sztuk; 125) skoroszyt plastikowy - w ilości 1 000 sztuk; 126) spinacze duże - w ilości 400 opakowań; 127) spinacze małe - w ilości 700 opakowań; 128) sprężone powietrze - w ilości 12 sztuk; 129) sznurek - w ilości 20 sztuk; 130) szufladka na dokumenty - w ilości 50 sztuk; 131) szydło - w ilości 80 sztuk; 132) tablica korkowa o wymiarach 45x60cm (+/-10%) - w ilości 5 sztuk; 133) tablica korkowa o wymiarach 90x120cm (+/-10%) - w ilości 5 sztuk; 134) taśma - w ilości 2 sztuk; 135) taśma do metkownic - w ilości 3 500 sztuk; 136) taśma klejąca - w ilości 800 sztuk; 137) taśma pakowa - w ilości 250 sztuk; 138) teczka wiązana - w ilości 600 sztuk; 139) teczka z gumką - w ilości 212 sztuk; 140) teczka z klipem - w ilości 5 sztuk; 141) temperówka - w ilości 100 sztuk; 142) tusz czerwony - w ilości 40 sztuk; 143) tusz fioletowy - w ilości 180 sztuk; 144) tusz niebieski - w ilości 150 sztuk; 145) tusz czarny - w ilości 90 sztuk; 146) wąsy do teczek/skoroszytów - w ilości 14 opakowań; 147) wkład do długopisu czarny pasujący do długopisu typu Zenith - w ilości 800 sztuk; 148) wkład do długopisu niebieski typu Zenith - w ilości 1 300 sztuk; 149) wkład do długopisu niebieski - w ilości 300 sztuk; 150) wkład do długopisu czarny - w ilości 200 sztuk; 151) wkład do długopisu czerwony - w ilości 20 sztuk; 152) wkład do długopisu ołówkowy - w ilości 5 opakowań; 153) wkład do długopisu na sprężynce czarny - w ilości 50 sztuk; 154) wkład niebieski do długopisu z ołówkiem - w ilości 20 sztuk; 155) zakładki indeksujące - w ilości 50 opakowań; 156) zakreślacz zielony - w ilości 100 sztuk; 157) zakreślacz różowy - w ilości 100 sztuk; 158) zakreślacz żółty - w ilości 100 sztuk; 159) zestaw do geometrii - w ilości 21 opakowań; 160) zeszyt A-5 60 kartkowy - w ilości 150 sztuk; 161) zeszyt A-5 16 kartkowy - w ilości 65 sztuk; 162) zeszyt A-5 32 kartkowy - w ilości 66 sztuk; 163) zeszyt A-5 96 kartkowy - w ilości 50 sztuk; 164) zszywacz - w ilości 105 sztuk; 165) zszywki do zszywacza elektrycznego - w ilości 96 kaset; 166) zszywki 24/6 - w ilości 400 opakowań; 167) zszywki 23/17 - w ilości 100 opakowań; 168) zszywki 23/13 - w ilości 900 opakowań; 169) zszywki 23/20 - w ilości 100 opakowań; 170) zszywki 23/23 - w ilości 100 opakowań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w którym wymienione są nazwy poszczególnych towarów, wymagania jakie każdy z nich musi spełnić, a także jednostki miary określone zostały w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 3. Ilość towarów objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach do 10% wartości brutto zamówienia bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony Wykonawcy. 4. Wykonawca powinien dostarczać Zamawiającemu dokładanie te artykuły i materiały biurowe, które są wymienione w zamówieniu i które zostały przez niego zaoferowane. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę d tabeli znajdującej się w załączniku nr 3 do s.i.w.z. (wzór Formularza Cenowego). Opisy zamieszczane przez Wykonawców w ww. kolumnie traktowane będą jako deklaracja Wykonawcy dotycząca dostarczanych przez niego artykułów i materiałów biurowych oraz będą służyły Zamawiającemu do sprawdzenia, czy dostarczane przez wybranego Wykonawcę artykuły i materiały biurowe są zgodne z zaoferowanymi. 5. Ilekroć w treści s.i.w.z., w tym w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców artykułów i materiałów biurowych o parametrach równoważnych i lepszych. Zaproponowane przez Wykonawcę artykuły i materiały biurowe równoważne muszą posiadać cechy użytkowe, jakościowe, estetyczne oraz parametry techniczne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do s.i.w.z. 8. Artykuły i materiały biurowe będą dostarczane partiami - w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający przewiduje, że zazwyczaj będzie to jedna dostawa częściowa w ciągu miesiąca. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii artykułów i materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego przesłanej Wykonawcy pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły i materiały biurowe do wyznaczonego pomieszczenia w budynku zajmowanym przez Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 w Świdniku w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS Lucyna i Adam Koptyra Sp. J., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136435,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134987,77
Oferta z najniższą ceną: 128064,77 / Oferta z najwyższą ceną: 177960,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.