eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach i czyszczeniu przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. W-wy znajdujących się na te

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Warszawa: Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach i czyszczeniu przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. W-wy znajdujących się na terenie DOM Polkowska.
Numer ogłoszenia: 82536 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach i czyszczeniu przewodów kominowych wentylacyjnych w garażach/boksach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. W-wy znajdujących się na terenie DOM Polkowska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług kominiarskich polegających na przeprowadzaniu okresowych kontroli z czyszczeniem (wg art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) przewodów kominowych wentylacyjnych, w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, (harmonogram kontroli) w garażach/boksach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów. st. W-wy, znajdujących się na terenie DOM Polkowska. Na powyższe czynności składają się: a) sprawdzanie prawidłowości podłączeń do poszczególnych kanałów, b) sprawdzanie drożności kanałów, c) sprawdzanie prawidłowości ciągów w kanałach, d) czyszczenie kanałów kominowych wentylacyjnych przy pomocy szczotki i kuli z usuwaniem zanieczyszczeń, w terminach określonych w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący harmonogram okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych wentylacyjnych w poszczególnych garażach/boksach, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Polkowska. e) ustalanie przyczyn wadliwego działania kanałów, włączeń i ich wylotów ze wskazaniem koniecznych prac na polecenie inspektora nadzoru, f)wskazywanie w przypadkach nieprawidłowych podłączeń, przełączeń doprowadzających do stanu prawidłowego, g) sprawdzanie przewodów po usunięciu usterek wskazanych we wcześniejszych opiniach, w przypadkach otrzymania oddzielnego zlecenia, h) sporządzanie z dokonywanych okresowych kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem opinii kominiarskich, w formie tekstowej i rysunkowej, obejmujących wszystkie kanały danego garażu/boksu z podaniem numeru komina i kanału, Opinia kominiarska o której mowa w specyfikacji musi być sporządzona w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wykonania przeglądu i czyszczenia, i) przeprowadzanie kontroli na dodatkowe zlecenie Zamawiającego, jednostkowych kanałów czy kominów, j) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszystkich stwierdzonych stanów zagrożenia. 2. Szczegółowe określenie zakresu wykonania okresowych kontroli przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem oraz szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, sposób wykonania zamówienia i gwarancji zawarty jest w § 1, § 3, § 4 i § 5 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykazy garaży/boksów administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów znajdujących się na terenie DOM Polkowska, wraz z harmonogramem wykonywania okresowych kontroli z czyszczeniem przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, w których realizowane będą zamówienia stanowią Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.1. Podane w w/w wykazach garaży/boksów daty wykonania okresowych kontroli wraz z czyszczeniem są nieprzekraczalnymi datami ich wykonania. 4. Wykazy garaży , o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. Harmonogramy wykonywania okresowych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych w poszczególnych garażach/boksach, o których mowa w siwz mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 5. Czynności, o których mowa w specyfikacji mają być wykonane zgodnie z : 5.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147 poz. 1229 z późniejszymi zmianami), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 11 lipca 2003 r.), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z dnia 9.09.99 r. nr 99.74.836) oraz ustawy z dnia 7 lipca 2004 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. 5.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 5.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w siwz na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonane: 7.1. okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych z czyszczeniem w każdym garażu/boksie Rozdz. IV siwz, oraz 7.2. doraźne kontrole przewodów kominowych z ich czyszczeniem - na zlecenie Zamawiającego, w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod danym adresem (kol. 2 wykazu garaży/boksów Rozdziału IV siwz.) nie może przekroczyć niżej wymienionych -od 1 do 3 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 60,00 zł., -od 4 do 10 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 80,00 zł.,. -od 11 do 20 garaży/boksów, kwota nie wyższa ni - 100,00 zł., -od 21 do 30 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 200,00 zł., -od 31 do 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 300,00 zł., -powyżej 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż -500 zł. W cenie tej uwzględnione musi być sprawdzenie drożności przewodów kominowych wentylacyjnych oraz wszystkich podłączeń zgodnie z opisem specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku do formularza oferty, że wykonał co najmniej 1 usługę, o wartości nie mniejszej niż przedstawiona w ofercie złożonej polegającą na wykonaniu okresowych kontroli przewodów kominowych w obiektach w jednym z tych lat. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz usług - stanowiący załącznik do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartość wykonanej usługi, datę wykonania oraz odbiorcę, i dołączyć do oferty dokument potwierdzający, że w/w usługa została wykonana należycie np.: (referencje lub protokół bezusterkowego odbioru końcowego usług). Wykonawca musi załączyć wykaz usług oraz dokument potwierdzający , że usługi te zostały wykonane należycie (np: referencje, protokoły bezusterkowego odbioru prac) 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że, zatrudniają, w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo odpowiednią ilość personelu, mającego kwalifikacje i doświadczenie dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, na załączniku do wzoru formularza oferty, że zamówienie zostanie wykonane przez osoby posiadające stosowne w/w kwalifikacje i doświadczenie i które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo oraz ważnych uprawnień w/w osób wskazanych do wykonania zamówienia. 3. Udzielą gwarancji na wykonaną przez siebie pracę na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia na formularzu oferty. 4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku do oferty. 5. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, oraz zobowiązanie na załączniku do oferty o przedłużeniu polisy. 6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena bez VAT za dokonywane okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych, wraz z czyszczeniem w każdym garażu/boksie oraz za wykonywanie doraźnych kontroli przewodów kominowych z czyszczeniem na zlecenie Zamawiającego w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod danym adresem (kol. 2 wykazu garaży/boksów Rozdziału IV siwz) nie może -od 1 do 3 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 60,00 zł., -od 4 do 10 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 80,00 zł.,. -od 11 do 20 garaży/boksów, kwota nie wyższa ni - 100,00 zł., -od 21 do 30 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 200,00 zł., -od 31 do 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 300,00 zł., -powyżej 100 garaży/boksów, kwota nie wyższa niż - 500 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w/w kwot w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod danym adresem (kol. 2 wykazu garaży/boksów Rozdziału IV siwz) za dokonane okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych wraz z czyszczeniem i wykonywane doraźne kontrole w/w prac - w formularzu oferty 7. Wykonawca winien wypełnić (w wykazach garaży/boksów znajdujących się odpowiednio w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia) kolumnę 6 wstawiając w nią oferowane ceny bez podatku VAT za wykonane wszystkie wynikające z harmonogramu kontrole z czyszczeniem przewodów kominowych wentylacyjnych. Suma wszystkich pozycji z kolumny 6 zostanie umieszczona w ofercie jako Cena za wykonanie zamówienia bez podatku VAT, która po powiększeniu o obowiązujący podatek VAT będzie stanowiła kryterium (opisane w specyfikacji) podlegające ocenie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie kolumny 6 wykazu garaży/boksów, przy zachowaniu kwot (w przeliczeniu na ilość garaży/boksów pod bez podatku VAT za dokonywane okresowe kontrole przewodów kominowych wentylacyjnych, wraz z czyszczeniem w każdym z garaży/boksów wyszczególnionym w Rozdziale IV siwz. oraz podsumowaniu wszystkich pozycji z kolumny 6. Suma kwot z kol. 6 wykazu garaży/boksów zostanie umieszczona w ofercie jako Cena za wykonanie zamówienia bez podatku VAT, która po powiększeniu o obowiązujący podatek VAT będzie stanowiła kryterium (opisane w specyfikacji) podlegające ocenie. Tam gdzie w w/w harmonogramie nie wpisano dat wykonania w/w prac będących przedmiotem zamówienia nie wykonuje się. -Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w specyfikacji, będzie stanowiło podstawę oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń sprawdzi, czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. - Wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza oferty, nie przekroczenie określonych przez Zamawiającego kwot (o których mowa w siwz) za okresowe kontrole z czyszczeniem oraz spełnienie innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą stanowiły podstawę oceny ofert. - Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. - inne zawarte w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w postanowieniach siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz usług, o których mowa w specyfikacji na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 3. oświadczenie na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że zamówienie zostanie wykonane przez osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie dla wykonania zamówienia zgodnie z wymogiem określonym w art. 62 ust. 6 odpowiednio pkt. 1 lub 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) które będą zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę uprawnień osób, które będą wykonywały zamówienie, zgodnie z zapisem specyfikacji, 4. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 5. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 20.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji. 7. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 8. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 9. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie usług wykazanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty (zgodnie z zapisem specyfikacji), np.: referencje. 11. informacji określonej w siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawka podatku od towarów i usług; 12. wypełniony - w sposób opisany w siwz., wykaz garaży/boksów znajdujących się odpowiednio w Rozdziale IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji o których mowa w SIWZ muszą zostać dołączone do oferty; 1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 3.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku złożenia, oferty wspólnej wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w SIWZ; 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten ma być wystawiony nie wcześniej niż ż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w SIWZ 5. w przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w specyfikacji dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 7. Spełniają pozostałe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Warszawa ul. Irysowa 19 pok. 33/34..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:10, miejsce: w siedzibie ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19 w Warszawie, pok.33/34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.