Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-30
Jaworzno: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i taśm do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 83268 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie , ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, faks 032 7519844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i taśm do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i taśm do szpitala w zakresie zadania pod nazwą: Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów, tuszy i taśm do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie w ramach następujących pakietów: Pakiet I Papiery Pakiet II Artykuły biurowe Pakiet III Tonery, tusze, taśmy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja asortymentowa stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.45 - Karta do drukowania 30.19.76.21 - Poduszka flipchart 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.92.30 - Koperty 22.81.62.00 - Zeszyty do stenografii 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.61.00.00 - Farba drukarska 30.19.21.00 - Gumki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.97.92 - Kalendarze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt 1-2 SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekcji gospodarczej szpitala. Tel. 032616-44-82 wew.119 lub za pobraniem pocztowym. Cena SIWZ: 20,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Papiery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.45-9, 30.19.76.21-5, 30.19.76.00-2, 30.19.93.10-6, 30.19.76.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Artykuły biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.61.00-4, 30.19.26.00-7, 30.19.91.10-4, 30.19.92.30-1, 22.81.62.00-5, 30.19.21.25-3, 30.19.21.50-7, 30.19.21.23-9, 30.19.21.21-5, 30.19.11.30-4, 30.19.70.00-6, 22.61.00.00-9, 30.19.21.00-2, 24.91.00.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.97.92-8, 30.19.29.10-3, 30.19.29.20-6, 44.61.71.00-9, 30.19.48.10-6, 30.19.45.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Tusze, tonery, taśmy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze, tonery, taśmy o wartości poniżej 14 tys. euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- ,, Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od stycznia do grudnia 2025r''
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie od stycznia do czerwca 2025
- Przewozy kurierskie, w tym przesyłki z materiałami egzaminacyjnymi dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie w 2025 r.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Jaworznie oraz samochodów i urządzeń Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu miasta Jaworzna
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w I i II kwartale 2025 roku
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
więcej: Farba drukarska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.