Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Skarżysko-Kamienna: Organizacja turnusów rehabilitacyjnych, hipoterapii, kursów zawodowych i staży
w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 83801 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2521953, faks 41 2521953 w. 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusów rehabilitacyjnych, hipoterapii, kursów zawodowych i staży w związku z realizacją projektu systemowego Dobry Start współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Organizacja hipoterapii dla Grupy 5 (uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej i Środowiskowych Domów Samopomocy) Zorganizowanie i przeprowadzenie hipoterapii (min. 7 godzin na osobę) dla 20 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (8 osób) i znacznym (12 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - choroba psychiczna, w tym schizofrenia, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (łącznie z osobami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich - 2 osoby), - dysfunkcje narządu wzroku, - dysfunkcje narządu słuchu, - nadczynność tarczycy, - autyzm, - astma oskrzelowa. Część II: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego połączonego z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 4 (osoby z dysfunkcją narządu wzroku) Zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 15 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (10 osób) i znacznym (5 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), - dysfunkcje narządu wzroku, - schorzenia układu krążenia, - upośledzenie umysłowe, - dysfunkcje układu pokarmowego, - dysfunkcje układu oddechowego, - cukrzyca, - nadciśnienie oraz ich 13 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza). Część III: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego połączonego z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 5 (uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej i Środowiskowych Domów Samopomocy) Zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 20 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (8 osób) i znacznym (12 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - choroba psychiczna, w tym schizofrenia, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (łącznie z osobami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich - 2 osoby), - dysfunkcje narządu wzroku, - dysfunkcje narządu słuchu, - nadczynność tarczycy, - autyzm, - astma oskrzelowa oraz ich 17 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza). Część IV: Kursy zawodowe i staże Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych oraz staży w ramach projektu systemowego pn: Dobry Start - Zadanie 1 - Aktywna integracja, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. I. Kursy zawodowe: 1. przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, 2. fryzjersko- kosmetyczny z wizażem, 3. komputerowy z uwzględnieniem potrzeb osób niedowidzących, 4. masażu dla osób niedowidzących. II. Staże: 1. stolarz, 2. krawiec, 3. operator wózków widłowych, 4. fotograf, 5. agent reklamy, 6. przedstawiciel handlowy, 7. higienistka, pomoc dentystyczna.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kategorii B zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). ( dotyczy firm składających oferty na część IV)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizowali co najmniej: Dla części I: 50 godzin z hipoterapii z osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie, Dla części II: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, Dla części III: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, Dla części IV: 2 kursy zawodowe pn. przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B lub dwa kursy fryzjersko - kosmetyczne z wizażem, lub dwa kursy komputerowe z uwzględnieniem potrzeb osób niedowidzących, lub dwa kursy masażu dla osób niedowidzących. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy Dla części I: a) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia hipoterapii tj. posiadająca uprawnienia instruktora hipoterapii, b) co najmniej 1 koniem przygotowanym do pracy w hipoterapii. Dla części II: a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne w przypadku turnusów organizowanych dla dzieci niepełnosprawnych lub osób z upośledzeniem umysłowym. f) 1 trener, który przeprowadził co najmniej 90 godzin szkoleń z zakresu kompetencji społecznych. Dla części III: a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne w przypadku turnusów organizowanych dla dzieci niepełnosprawnych lub osób z upośledzeniem umysłowym. f) 1 trener, który przeprowadził co najmniej 90 godzin szkoleń z zakresu kompetencji społecznych dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą, niż 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizowali co najmniej: Dla części I: 50 godzin z hipoterapii z osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie, Dla części II: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, Dla części III: 3 turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, Dla części IV: 2 kursy zawodowe pn. przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B lub dwa kursy fryzjersko - kosmetyczne z wizażem, lub dwa kursy komputerowe z uwzględnieniem potrzeb osób niedowidzących, lub dwa kursy masażu dla osób niedowidzących. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta na wykonanie zamówienia publicznego (Zał. nr 1 do SIWZ). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca turnusów rehabilitacyjnych jest zobowiązany złożyć aktualny wpis do rejestru organizatorów i ośrodków uprawnionych do przyjmowania zorganizowanych grup turnusowych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w drodze aneksu w firmie pisemnej w ciągu 5 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do zmiany w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usług, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. b) zmiany dotyczącej osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami. Zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. c) zmiany w liczbie uczestników, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie do udziału wskazanej liczby uczestników. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszt udziału brakujących osób. d) działania siły wyższej uniemożliwiającej realizację zadania we wskazanym miejscu. Zmiana nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Przejawami siły wyższej są w szczególności: 1) klęski żywiołowe, w tym powódź, susza, trzęsienie ziemi, itp. 2) akty władzy państwowej np.: stan wojenny, embarga, blokady oraz inne akcje, akty prawne lub decyzje organów władzy państwowej lub samorządowej, a także innych organów posiadających władztwo nad stronami i ich majątkiem, 3) działania wojenne, akty sabotażu, akty terroru itp. 4) strajki, blokady dróg, publiczne demonstracje itp. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprskarzysko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej,
Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej, Plac Floriański 1, 26-110 Skarżysko -Kamienna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską przy udziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja hipoterapii dla Grupy 5 (uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej i Środowiskowych Domów Samopomocy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie hipoterapii (min. 7 godzin na osobę) dla 20 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (8 osób) i znacznym (12 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - choroba psychiczna, w tym schizofrenia, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (łącznie z osobami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich - 2 osoby), - dysfunkcje narządu wzroku, - dysfunkcje narządu słuchu, - nadczynność tarczycy, - autyzm, - astma oskrzelowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego połączonego z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 4 (osoby z dysfunkcją narządu wzroku).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 15 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (10 osób) i znacznym (5 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), - dysfunkcje narządu wzroku, - schorzenia układu krążenia, - upośledzenie umysłowe, - dysfunkcje układu pokarmowego, - dysfunkcje układu oddechowego, - cukrzyca, - nadciśnienie oraz ich 13 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego połączonego z Treningiem Kompetencji Społecznych dla Grupy 5 (uczestnicy Warsztatów Terapii Zajęciowej i Środowiskowych Domów Samopomocy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym oraz 30-godzinnego Treningu Kompetencji Społecznych (TKS) dla 20 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (8 osób) i znacznym (12 osób) w wieku od 18 do 64 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - choroba psychiczna, w tym schizofrenia, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (łącznie z osobami poruszającymi się na wózkach inwalidzkich - 2 osoby), - dysfunkcje narządu wzroku, - dysfunkcje narządu słuchu, - nadczynność tarczycy, - autyzm, - astma oskrzelowa oraz ich 17 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kursy zawodowe i staże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych oraz staży w ramach projektu systemowego pn: Dobry Start - Zadanie 1 - Aktywna integracja, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. I. Kursy zawodowe: 1. przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, 2. fryzjersko- kosmetyczny z wizażem, 3. komputerowy z uwzględnieniem potrzeb osób niedowidzących, 4. masażu dla osób niedowidzących. II. Staże: 1. stolarz, 2. krawiec, 3. operator wózków widłowych, 4. fotograf, 5. agent reklamy, 6. przedstawiciel handlowy, 7. higienistka, pomoc dentystyczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach projektu "Modernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Skarżysku-Kamiennej"
- Przebudowa - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- "Przebudowa linii oświetleniowej wzdłuż ulic Asnyka, Górniczej, Konarskiego, Spółdzielczej i Powstańców Warszawy.''
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0588T(1406T) WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ ZAGÓRZE - PODZAGNAŃSZCZE GMINA ŁĄCZNA - ETAP II
- PRZEBUDOWA Al. TYSIĄCLECIA NA ODCINKU OD UL. SŁOWACKIEGO DO AL. PIŁSUDSKIEGO W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.