To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Gliwice: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 84610 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531128 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Organizacyjny, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385466, faks +48 032 2385467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gliwicach: a) Biuro Obsługi Interesantów (BOI), b) Wydział Edukacji (ED) c) Wydział Geodezji i Kartografii (GE) d) Wydział Komunikacji (KM), e) Wydział Kultury i Promocji Miasta (KP), f) Wydział Informatyki (IN), g) Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej (SIP) h) Wydział Spraw Obywatelskich (SO), i) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych (ZD). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem prowadzenia sprawy sądowej z powództwa Gminy Gliwice przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia Śląski Oddział Wojewódzki w Katowicach o zapłatę, toczącej się przed Sądem Okręgowym w Katowicach, sygn. akt II C 282/10 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 360 godzin. 7. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 119 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ II: Obsługa prawna wydziałów AB, OR, PP, PU i ŚR 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB) b) Wydział Organizacyjny - (OR) c) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP) d) Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych - (PU) e) Wydział Środowiska - (SR) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 208 godzin. 6. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 47 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ III: Obsługa prawna wydziałów BZP, BA, IR, KS i PO 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Zarządzania Płynnością Finansową (BZP) b) Wydział Budżetu i Analiz (BA) c) Wydział Inwestycji i Remontów (IR) d) Wydział Księgowości (KS) e) Wydział Podatków i Opłat (PO) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem obsługi w zakresie zadań: a) Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej PODIUM w Gliwicach b) Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta w Gliwicach 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 92 godzin. 7. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie prowadził 50 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ IV: Obsługa prawna wydziałów BRM, KAW i NA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego: a) Biuro Rozwoju Miasta (BRM), b) Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego (KAW) c) Wydział Nadzoru Właścicielskiego (NA) 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. Kompleksowa obsługa Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych nie wymaga obecności Wykonawcy na posiedzeniach tych organów. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze administracji samorządowej oraz łącznie posiadające doświadczenie określone w pkt 8 SIWZ w części dla osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 55 godzin. 6. Na dzień 1 grudnia 2012 r., zamawiający w ww. zakresie nie prowadził spraw sądowych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych Młynarczyk, Puchała spółka partnerska, ul. Piastowska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140111,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146124,00
Oferta z najniższą ceną: 146124,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów AB, OR, PP, PU i ŚR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Siwy, ul. Piastowska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56486,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107969,40
Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191865,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BZP, BA, IR, KS i PO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Adwokacka, Adwokat Mateusz Weissensteiner, Aleja Korfantego 10/2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82761,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103320,00
Oferta z najniższą ceną: 103320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obsługa prawna wydziałów BRM, KAW i NA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAREK OWCZARSKI
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO MAREK OWCZARSKI
- Kancelaria Radcy Prawnego Marek Owczarski, ul. Batorego 8/9, 40-061 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59040,00
Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeprowadzenie szkoleń dla doradców zawodowych. DZPZ.283.62.2024.DM
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Wykonanie badań geomechanicznych węgla i skał płonnych na podstawie prób bryłowych lub z otworów wiertniczych PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do instalacji gazów medycznych i technicznych dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Dostawa podręcznej sondy z miernikiem do pomiarów mobilnych CO2 z dokładnością do 15 ppm. Znak sprawy: DZPZ.282.108.2024.TB
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie stałej obsługi prawnej Instytutu (bez ustawy PZP i bez obsługi spółek Instytutu)
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Świadczenie obsługi prawnej Uniwersytetu w Białymstoku
- Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Związku Powiatowo-Gminnego "Wielkopolski Transport Regionalny"
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z obszaru działania Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku z podziałem na części
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.