Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-05
Kętrzyn: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 852 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, faks 089 7512401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kętrzynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkie marki materiałów biurowych wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1) mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów biurowych wymaganej przez Zamawiającego. Oferent może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów biurowych wskazanych marek. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 2 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego pisemnego (faxem) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. W nagłych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia telefonicznego i dostawę w ciągu 24 godzin od zgłoszenia potrzeby Zamawiane tusze i tonery muszą być oryginalne. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji podyktowane brakiem zapotrzebowań..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.79.00 - 30.19.79.00 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.60.00.00 - Tusz 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.24.12.00 - Nożyczki 30.12.35.00 - Dziurkarki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 30.23.73.20 - Dyskietki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz musi wykazać spełnienie następujących warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: . złożenie stosownego oświadczenia 2. W zakresie posiadania uprawnienia niezbędnego do wykonywania określonego w specyfikacji zamówienia: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3. W zakresie potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub posiadanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4. Pisemna oferta zgodna z SIWZ wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. 6. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku złożenia oferty wspólnie przez wykonawców, wspólnie winni spełniać wszystkie warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Dokumenty i oświadczenia 1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) i formularz ofertowy (wg załącznika nr 3 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego: a) Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem należnych podatków, b) ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne, * za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione przez dany organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Podstawowe informacje o Wykonawcy wraz z informacją o podwykonawcach na druku stanowiącym załącznik do SIWZ (wg załącznika nr 5 do SIWZ). 6. Zatwierdzony i wypełniony formularz postanowień umowy (wg załącznika nr 6 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ketrzyn-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
Plac Grunwaldzki 1
11-400 Kętrzyn
pok. 77.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Plac Grunwaldzki 1 11-400 Kętrzyn pok. 52.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.