eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektuMoja przyszłość w moich rękach Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresiePracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego. Znak sprawy ZP/3/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Moja przyszłość w moich rękach Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego. Znak sprawy ZP/3/2013
Numer ogłoszenia: 88020 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56040 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Moja przyszłość w moich rękach Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego. Znak sprawy ZP/3/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Moja przyszłość w moich rękach Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 EFS POKL mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/3/2013 - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz.: 170 godzin dla każdego z uczestników szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od Starachowic, - W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty transportu ( dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz osobę czuwającą nad prawidłową realizacją szkolenia. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia oznaczone obowiązującymi logotypami EFS POKL) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - Ewentualny egzamin zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. - Wykonawca wyda dokument zawierający logo EFS POKL (zaświadczenie, dyplom, certyfikat), potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np.: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. - Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy, a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. - Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia. - W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, certyfikatu itp. Zawierający logo EFS POKL, d) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, e) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, -plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Moja przyszłość w moich rękach Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.1 EFS POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach, ul. Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9768,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.