Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Złotów: Szkolenie zamknięte na temat promocji usług świadczonych przez pośredników pracy i doradców zawodowych dla 12 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Złotowie
Numer ogłoszenia: 88429 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie zamknięte na temat promocji usług świadczonych przez pośredników pracy i doradców zawodowych dla 12 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Złotowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia zamkniętego na temat promocji usług świadczonych przez pośredników pracy i doradców zawodowych dla 12 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Złotowie, w tym: - 7 osób, z tego 2 doradców zawodowych, 3 pośredników pracy i 2 pośredników pracy-stażystów zatrudnionych w ramach projektu pt.: Profesjonalna kadra - wysoka jakość usług rynku pracy w powiecie złotowskim Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - 5 osób z tego: 1 doradca zawodowy I stopnia,1 doradca zawodowy, 2 pośredników pracy i 1 pośrednik pracy - stażysta zatrudnionych na kluczowych stanowiskach pracy. Program szkolenia powinien obejmować: 1) diagnozowanie zapotrzebowania na usługi w zakresie pośrednictwa pracy i doradztwa zawodowego, w tym przygotowanie narzędzi badania potrzeb w omawianym zakresie, analiza i weryfikacja wyników badań, 2) postawa, komunikacja werbalna i niewerbalna jako podstawowe elementy skuteczności promocji usług, 3) zasady promocji usług: a) przygotowanie kampanii promocyjnych i ich przeprowadzenie, b) promocja permanentna elementy jej skuteczności, c) sporządzanie i dystrybucja materiałów promocyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o wpisie lub aktualizacji wpisu na rok 2013 instytucji szkoleniowej w rejestrze instytucji szkoleniowych, w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - wzór załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z działem VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził z należytą starannością co najmniej 2 szkolenia grupowe dla grup co najmniej 5 osobowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce, co przedmiot zamówienia zorganizowane dla pracowników Administracji Publicznej (jeżeli okres działalności jest krótszy, to z okresu prowadzenia działalności) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały zorganizowane z należytą starannością - wzór załącznik nr 9 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z działem VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z działem VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą która: - posiada wykształcenie wyższe, - minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników Administracji Publicznej, - przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. szkoleń o tej samej lub podobnej tematyce, co przedmiot zamówienia dla pracowników Administracji Publicznej. W przypadku zdarzeń losowych Wykonawca musi wykazać osobę na zastępstwo, która posiada kwalifikacje i doświadczenie przynajmniej równe określone powyżej - wzór załącznik nr 5 do SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z działem VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie oświadczeń i dokumentów, które muszą dostarczyć Wykonawcy zgodnie z działem VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
ul. Kolejowa 11
77-400 Złotów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz.7.30-15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Profesjonalna kadra - wysoka jakość usług rynku pracy w powiecie złotowskim Priorytet VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU EUROPEJSKIEGO W ZŁOTOWIE
- "MODERNIZACJA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W ZŁOTOWIE - REMONT PODŁÓG NA PARTERZE"
- Przebudowa drogi powiatowej 1054P i 1050P na odcinku od drogi nr 190 do miejscowości Buntowo
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie" pakiet 1
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.