Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Kielce: Zakup i dostawa samochodu typu Bus do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 90360 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 15 97, faks 041 344 37 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samochodu typu Bus do przewozu osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych: min. kierowca + 15 pasażerów,max kierowca + 17 pasażerów z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia dwóch stanowisk do przewozu osób na wózkach inwalidzkich: Wymagania i warunki minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca musi zapewnić. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - fabrycznie nowy autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich, - rok produkcji 2011, - ilość miejsc min. kierowca + 15 pasażerów,max kierowca + 17 pasażerów - wysokość w przedziale pasażerskim minimum 1700 mm, - silnik wysokoprężny DIESEL , - moc silnika niemniejsza niż 120 KM, - skrzynia 6 biegowa, manualna, - układ zapobiegawczy blokowania kół - ABS, - system stabilizacji toru jazdy ESP, - wymogi normy w zakresie emisji spalin EURO 5, - poduszka czołowa kierowcy i pasażera, - wspomaganie układu kierowniczego, - hamulce tarczowe, - immobiliser, - autoalarm, - centralny zamek sterowany pilotem i kluczykiem, - klimatyzacja przedziału kierowcy, - dodatkowa klimatyzacja części pasażerskiej, - ogrzewanie przedziałukierowcy, - dodatkowe ogrzewanie częścipasażerskiej, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, - radioodtwarzacz z systemem nagłaśniającym cały autobus, - drzwi boczne przesuwne po prawej stronie pojazdu, - tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone otwierane do 256 stopni, - szyby przyciemniane w bocznych oknach przestrzeni pasażerskiej, - fotel kierowcy z regulacją wysokości i podłokietnikiem, - fotele turystyczne z zagłówkami, - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, - oświetlenie części pasażerskiej, - w części pasażerskiej półki na bagaż - min. po 1 stronie, - wyjścia awaryjne oznakowane , - wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych, - podłogi wyłożone odporną na uszkodzenia mechaniczne, łatwo zmywalną i antypoślizgową wykładziną, - wykończenie - obłożenie tapicerowane ścian bocznych i dachu, - tachograf cyfrowy, - pełnowymiarowe koło zapasowe, - gaśnica proszkowa typu samochodowego, zamontowana w miejscu łatwo dostępnym, - linka holownicza , - trójkąt ostrzegawczy, - apteczka samochodowa , - zestaw podręcznych narzędzi, w którego skład wchodzi, co najmniej: podnośnik samochodowy, klucz do kół, wkrętak, klucz umożliwiający odłączenie biegunów akumulatora, - hak holowniczy, - szybki demontaż siedzeń + punkt dokowania 2 wózków inwalidzkich ( szyny do mocowania 2 wózków inwalidzkich), - atestowane mocowania: komplet pasów do mocowania 2 wózków inwalidzkich i osób niepełnosprawnych, - atestowane najazdy do wprowadzenia wózków z powłoką antypoślizgową , - oznakowanie zgodne z przepisami ruchu drogowego o przewozie osób niepełnosprawnych, - samochód na oponach letnich z dodatkowym kompletem kół na sezon zimowy (felgi stalowe + opony), - lakier podstawowy, Gwarancje : - gwarancje na mechanizmybez limitu przebiegu min. 2 lataod dnia odbioru. - gwarancje na lakier min. 3 lataod dnia odbioru. - gwarancja na perforację nadwozia min. 7 lataod dnia odbioru. Wymagania dodatkowe: 1. Samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. 2. Zamawiający wymaga aby na terenie całego kraju były dostępne autoryzowane stacje serwisowe (minimum w stolicy każdego województwa). 3. W okresie gwarancji naprawy gwarancyjne będą wykonywane w autoryzowanych stacjach obsługowych wykonawcy. 4. Wydanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia nastąpi w Kielcach przy ulicy Okrzei 18 na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Samochód zostaniedostarczony Zamawiającemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie znajdujące się w posiadaniu Wykonawcy dokumenty. 6. Wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu książkę gwarancyjną pojazdu, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, listę punktów serwisowych na terenie całego kraju, instrukcję obsługi w języku polskim, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu, świadectwo homologacji, 2 komplety kluczyków oraz inne niezbędne dokumenty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)ocena spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)ocena spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)ocena spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)ocena spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, na podstawie analizy treści oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b)ocena spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o formułę: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis techniczny oferowanego przez wykonawcę samochodu, z którego wynikają parametry spełniające wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ (np.: kart charakterystyki, katalogi, foldery).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty - Załacznik nr 1
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach
Punkt Konsultacyjno Doradczy dla osób niepełnosprawnych ul. Okrzei 18, IV piętro, lok. 10, 25-525 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach Punkt Konsultacyjno Doradczy dla osób niepełnosprawnych ul. Okrzei 18, IV piętro, lok. 10, 25-525 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Usługa w zakresie odbioru, przewozu i przechowywania zwłok ludzkich w chłodni dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II."
- Prace renowacyjne i konserwatorskie na obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej
- Wykonanie rocznej kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowlanych KWP w Kielcach na terenie woj. świętokrzyskiego, kontroli masztów oraz kontroli stanu technicznego systemu ogrzewania
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie elewacji Zamku Królewskiego w Sandomierzu. Etap I"
- Zakup i sukcesywna dostawa zestawów wprowadzających do zamykania PFO i ASD wraz z implantem, prowadnikiem i balonem dla potrzeb Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wszz Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.