Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: Budowa szachtu windowego w konstrukcji stalowej z dostawą i montażem windy w budynku Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 90409 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szachtu windowego w konstrukcji stalowej z dostawą i montażem windy w budynku Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 EURO Typ dźwigu: hydrauliczny, przystosowany do przewozu łóżek oraz osób niepełnosprawnych. Planowany udźwig: 1000kg/13osób Lokalizacja dźwigu osobowego: w obrębie klatki schodowej, w duszy istniejącej trzy biegowej klatki schodowej, między podciągami stropów, a biegami schodowymi. Klatka schodowa rozpoczyna się w piwnicy i kończy na III piętrze. Wysokość kondygnacji: piwnice - 3,48m, parter - 4,30m, I piętro - 4,30m, II piętro - 4,30m, III piętro - 3,09m. Ilość przystanków windy - szt. 5: piwnica, parter, I piętro, II piętro, III piętro. Wysokość podnoszenia dźwigu: 16,38m. Wymiary duszy schodów: 168cmx269cm. Planuje się wykonanie podszybia o głębokości minimum 1,20m pod posadzką piwnic oraz maszynowni dźwigu zlokalizowanej w piwnicy, obok szybu. Planowane wymiary kabiny windy to: szerokość 100cm, głębokość 220cm, wysokość 210cm. Drzwi kabinowe i przystankowe: automatyczne, teleskopowe o wymiarach 95cmx200cm. Opis wymagań w zakresie koncepcji architektonicznej dźwigu: ściana szybu od strony tłoka i elementów jezdnych pełna, ściana kabiny windy od strony elementów jezdnych pełna, wykończona od wewnątrz panelami z blachy ze stali nierdzewnej, pozostałe ściany szybu przeszklone ze wszystkich stron; na wysokości jednej kondygnacji tj. na wysokości 4m, ściana szybu dzielona będzie na cztery zbliżone wymiarami części poprzez poziome poprzeczki; największa powierzchnia tafli szkła wypełniająca część ściany szybu: około 95cmx250cm, pozostałe ściany kabiny windy przeszklone, drzwi przystankowe i do kabiny windy wykończone panelami ze stali nierdzewnej, wszystkie elementy stalowe szybu malowane metodą natryskową. W zakres prac wykończeniowych wchodzi wymiana starej balustradki całej klatki schodowej na balustradę wykonaną z profili ze stali nierdzewnej i wypełnioną między profilami płytami z poliwęglanu. Składając niniejszy wniosek, mamy niezbędne informacje jaki typ windy jest przedmiotem zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 165.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 9.000 PLN /słownie: dziewięć tysięcy złotych/ (wymagane przy składaniu ofert).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych w latach 2005 - 2007 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót wymienionych w wypełnionym załączniku, dla których Oferent nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres, potwierdzających jakość i terminowość wykonanych robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy przede wszystkim spełniają warunek nr 2 tj. posiadają doświadczenie w wykonawstwie tzn. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia, w czynnych obiektach służby zdrowia, potwierdzone referencjami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy złożą w formie załączników następujące dokumenty: 1)Aktualny dokument, np. wypis / odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 2. 2)Podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie nr l wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - Wykaz personelu kierowniczego, posiadanych przez nich uprawnień i staż pracy oraz wykaz podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia. 4)Uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za właściwą realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 5)Uprawnienia do montażu dźwigów osobowych, które muszą posiadać przedstawiciele Oferenta odpowiedzialni za montaż windy - załącznik nr 6. 6)Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - z ostatnich 2 lat, albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona krótsza niż 2 lata - załącznik nr 7. 7)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu - załącznik nr 8. 8)Zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu. - załącznik nr 9. 9)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - załącznik nr 10, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wyznaczonym na składanie ofert, stwierdzającą, że (stosownie do przypadku): a)osoba fizyczna będąca Oferentem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)członkowie władz Oferenta, będącego osobą prawną, upoważnionego do jego reprezentowania nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokumenty, oświadczenia, wnioski i wykazy zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w formie kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert, Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Przychodnia ul. E. Ciołka 11 w Warszawie, III piętro, Sekretariat Główny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.