eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPrzetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia -Operator koparko-ładowarki- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Oleśnica: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia -Operator koparko-ładowarki- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 93450 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143276, 3142089, faks 071 3143276 w. 281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca-olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia -Operator koparko-ładowarki- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia w zakresie: Operator koparko-ładowarki - dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy skierowanych w ramach szkolenia grupowego oraz dla 3 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy skierowanych w ramach szkolenia indywidualnego. Szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych Funduszu Pracy. Szkolenie ma na celu uzyskanie przez osoby skierowane na szkolenie kwalifikacji do pracy w zawodzie operator koparko-ładowarki kl. III. Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają stażu pracy przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej sprzętu ciężkiego. Osoby będą posiadały orzeczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do szkolenia i pracy w zawodzie operator koparko-ładowarki. Liczba godzin szkolenia -202 ( dla każdego uczestnika szkolenia). Godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzina lekcyjna 45 min. i 15 min. przerwy, przy czym przerwy mogą być ustalane w sposób elastyczny. Program szkolenia musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. Nr 118, Poz. 1263). Program szkolenia powinien wykorzystywać również standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) .Szkolenie musi zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w ostatnim dniu szkolenia. Wykonawca musi zgłosić uczestników i opłacić koszt pierwszego egzaminu. Wykonawca musi wliczyć koszt tego egzaminu w ogólny koszt szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania Programu szkolenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Termin realizacji- 04.04.2013r. - 13.05.2013r. Szkolenie musi być przeprowadzone w 1 grupie. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia codziennie od poniedziałku do piątku, między godzinami 08.00-18.00.Miejsce szkolenia: Oleśnica lub Wrocław. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych. Uczestnicy po ukończeniu szkolenia muszą otrzymać co najmniej: 1) zaświadczenie o ukończeniu kursu wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych ( Dz.U. z 2012r., Poz. 186),2) świadectwo IMBiGS- po pozytywnym zaliczeniu egzaminu, 3) książkę operatora maszyn roboczych - po pozytywnym zaliczeniu egzaminu. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy: wzorów zaświadczeń i innych dokumentów, które otrzyma osoba po zakończonym szkoleniu, a które zostaną wskazane w ofercie. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową dostosowaną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, także z zapewnieniem wyposażenia sali w odpowiedni sprzęt techniczny niezbędny do realizacji szkolenia oraz musi dysponować min. 2 koparko-ładowarkami. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom niezbędne materiały dydaktyczne. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia: książkę lub skrypt związane z tematyką kursu, zeszyt i długopis, które po zakończonym szkoleniu przejdą na własność uczestnika. Materiały powinny zostać przekazane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Odbiór materiałów musi zostać potwierdzony na piśmie przez każdego uczestnika szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia. Wymagane materiały należy wskazać w pkt. 7c Załącznika nr 2 do SIWZ- Programie szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art.41 ust. 3b oraz art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, Poz. 415 z późn. zm. ). Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy dane osób, które należy ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów na powyższe ubezpieczenie. Kosztu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków nie należy uwzględniać w ogólnym koszcie szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia najpóźniej na 2 dni przed podpisaniem umowy harmonogramu szkolenia wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek, gdy wykaże, że: 1) posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej i jest on aktualny na rok 2013.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 5, a także poprzez weryfikację danych w rejestrze elektronicznym prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 2) posiada potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego o spełnianiu wymagań w zakresie szkolenia w specjalności koparko-ładowarki kl.III. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek gdy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - przeprowadził 3 szkolenia dla grup minimum 10-osobowych w zakresie Operator koparko-ładowarki, a także- wszystkie przeprowadzone w powyższym okresie szkolenia w zakresie Operator koparko-ładowarki zostały zrealizowane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wszystkich wykonanych usług szkoleniowych w zakresie Operator koparko-ładowarki w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek gdy miejsce szkolenia będzie wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne odpowiednie do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, a także jeśli będzie dysponował minimum 2 koparko-ładowarkami. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku na podstawie przedłożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest dysponentem lokalu, narzędzi, wyposażenia zakładu, urządzeń technicznych musi dołączyć informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (np. przedwstępną umowę na wypożyczenie, dzierżawę, oświadczenie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek gdy będzie dysponował osobami do prowadzenia szkolenia, z których każda posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku na podstawie przedłożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ. W wykazie należy podać tylko osoby, które będą prowadzić szkolenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek gdy złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia potwierdzające ich spełnienie- Załacznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Załącznik nr 2 do SIWZ- Program szkolenia, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów oraz zakres tego pełnomocnictwa- oryginał 3) Załącznik nr 7 do SIWZ - informacja w oparciu o art.24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zaistnienia okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć osobom wskazanym przez Wykonawcę w ofercie jako kadra dydaktyczna na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in. choroby, potwierdzonej odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, zdarzeń losowych, wypowiedzenia umowy o pracę, zgonu. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Zamawiającego pisemnie podając powód zmiany i wskazać osoby na zastępstwo o co najmniej równorzędnych kwalifikacjach. b)zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie zajęć w miejscu lub terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in.: zdarzeń losowych, awarii, wypowiedzenia umowy najmu, dzierżawy sal wykładowych. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek zapewnienia realizacji przedmiotu zamówienia w co najmniej równoważnym miejscu lub terminie uzgodnionym na piśmie z Zamawiającym. c)zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego uniemożliwiających rozpoczęcie szkolenia przez maksymalną liczbę osób, na skutek nieprzewidzianych okoliczności m.in.: choroby, potwierdzonej odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA, przeciwwskazań lekarskich do wykonywania zawodu, niezgłoszenia się po skierowanie, nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania, podjęcia pracy przez bezrobotnego w sytuacji gdy nie ma możliwości skierowania kolejnej osoby. W takiej sytuacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z pomnożenia liczby przeszkolonych osób przez koszt szkolenia jednej osoby wskazany w §4 ust. 2. d) przedmiotu umowy- jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, pokój 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, pokój 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.