Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-24
Bytom: Naprawa dachu i wymiana okien w budynku siedziby Oddziału
i archiwum SRK S.A. w Sosnowcu przy ul. Kosynierów przy
ul. Kosynierów 44.
Numer ogłoszenia: 94867 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dachu i wymiana okien w budynku siedziby Oddziału i archiwum SRK S.A. w Sosnowcu przy ul. Kosynierów przy ul. Kosynierów 44..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dachu oraz częściowa wymiana okien w budynku administracyjnym w Sosnowcu przy ul. Kosynierów 44. Przedmiotowy budynek został wzniesiony w 1960 roku. Jest to obiekt trzykondygnacyjny wolnostojący, w całości podpiwniczony, murowany z cegły pełnej. Mieści się w nim siedziba Oddziału SRK S.A. w Sosnowcu oraz Archiwum Zakładowe SRK S.A. (pomieszczenia II piętra). Dach - stropodach jednospadowy o konstrukcji żelbetowej, kryty papą. Stropy i schody żelbetowe, stolarka okienna drewniana. Powierzchnia zabudowy budynku ok. 665,6 m2 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ i obejmuje: 1) Przygotowanie placu budowy. 2) Rozbiórkę pokrycia dachowego z papy bitumicznej. 3) Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 4) Dwuwarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną. 5) Montaż obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej. 6) Montaż rynien dachowych i rur spustowych. 7) Malowanie obróbek blacharskich. 8) Wywóz i utylizację papy. 9) Wymianę 11 szt. okien poprzez: a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, b) montaż 11 szt. fabrycznie nowych okien uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV. 10) Roboty towarzyszące związane z wymianą okien. 11) Naprawa gzymsów. 12) Wywóz pozostałego gruzu oraz zdemontowanych okien na składowisko. 13) Uporządkowanie i przekazanie terenu robót Zamawiającemu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 45 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł - opłaconą polisę ubezpieczeniową wraz z dokumentami potwierdzającymi opłacenie składki należy dołączyć do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Projekt umowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA z dołączonym kosztorysem ofertowym uproszczonym. 3. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 3.2.5 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA. 4. Jeżeli Wykonawca posiada, ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacza powstałych odpadów. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami, zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do prac wystąpi z wnioskiem o wydanie decyzji oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji, zgodnie z opisem pkt.3.2.2. SIWZ. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie usługę na jego rzecz. 5. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku vat.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Remont biegów schodowych na parterze w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania - ul. Witczaka 104
- Remont dachu budynku administracyjno-gospodarczego w Oddziale Zewnętrznym w Zabrzu Aresztu Śledczego w Bytomiu
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Filii Szkoły Podstawowej Nr 2 w Suchej Beskidzkiej
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Studzienkach
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.