Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-06
Pruszków: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej III klasy na terenie gmin Brwinów i Raszyn oraz miast Pruszkowa, Piastowa i Brwinowa.
Numer ogłoszenia: 94868 - 2010; data zamieszczenia: 06.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 7381407.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej III klasy na terenie gmin Brwinów i Raszyn oraz miast Pruszkowa, Piastowa i Brwinowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Inwentaryzacja osnowy poziomej I, II i III klasy. 2.Opracowanie projektu technicznego aktualizacji osnowy poziomej III klasy. 3.Zaprojektowanie wyznaczenia punktów nawiązania oraz punktów III klasy techniką GPS. 4.Stabilizacja punktów osnowy poziomej III klasy. 5.Usunięcie znaków istniejącej osnowy III klasy oraz pomiarowej, nie włączonych do aktualizowanej osnowy III klasy. 6.Pomiar osnowy poziomej III klasy metodą poligonową i techniką GPS. 7.Pomiar punktów nawiązania techniką GPS. 8.Wyrównanie osnowy w układach W-wa 75 oraz 2000. 9.Obliczenie współrzędnych punktów przeniesień współrzędnych nie posiadających współrzędnych w układzie 2000 (ppw WPG) w oparciu o tomy OPS (do uzyskania w PODGIK Warszawa). 10.Kameralne opracowanie wyników pomiaru osnowy poziomej III klasy (wyrównanie obserwacji, sporządzenie opisów topograficznych, katalogów współrzędnych w systemie numerycznym oraz tabeli różnic współrzędnych istniejących i uzyskanych z wyrównania w dwóch układach odniesienia dla punktów adaptowanych). 11.Wykonanie wykazu punktów nieprzyjętych do modernizowanej osnowy. 12.Wykonanie map przeglądowych osnowy poziomej w systemie numerycznym w zakresie opracowania. 13.Wykonanie operatów dla sąsiednich powiatów na terenie których były zakładane punkty osnowy poziomej III klasy. 14.Sporządzenie operatu z wyznaczenia punktów nawiązania techniką GPS dla Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Ww prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi warunkami technicznymi aktualizacji osnowy poziomej III klasy na terenie gminy Brwinów, części gminy Raszyn oraz miast Brwinów, Pruszków i Piastów. Lokalizacja obiektu Województwo Mazowieckie 14 Powiat Pruszkowski 1421 Gmina Brwinów 142103_5 cz. Gminy Raszyn 142106_2 Miasto Brwinów 142103_4 Miasto Pruszków 142102_1 Miasto Piastów 142101_1 Powierzchnia ogólna opracowania 11000 ha Ilość punktów osnowy poziomej łącznie z punktami nawiązania - około 1850 Szacowana ilość nowych punktów osnowy do założenia - około 900 Ilość punktów osnowy poziomej III klasy do konserwacji lub wymiany znaku - około 600 Ilość punktów do pomiaru techniką GPS - około 900 Ilość punktów do pomiaru metodą poligonową - około 600 Ilość punktów nawiązania do pomiaru GPS - około 60 Ilość siatek do stabilizacji i pomiaru stabilizacji ściennej - około 300 Ilość punktów osnowy poziomej do pomiaru i wyrównania - około 1850 Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług polegających na wnoszeniu poprawek wynikających z nieprawidłowego wykonania aktualizacji osnowy poziomej III klasy, po odebraniu pracy przez okres 3 lat. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje załącznik A do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 13.000,00 zł. (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 (jedno) zamówienie o podobnym zakresie. Za zamówienia o podobnym charakterze i stopniu trudności Zamawiający uzna usługi odpowiadające charakterowi zamówienia, tj. prace dotyczące modernizacji osnowy szczegółowej poziomej III klasy, obejmująca minimum 2.000 punktów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają odpowiedni sprzęt własny lub dostęp do niego z ważnymi świadectwami atestacji wydanymi przez Instytut Geodezji i Kartografii (IgiK): - GPS (do pomiaru statycznego) - 6 szt.; - Dalmierz elektroniczny - 5 szt., - Niwelator do niwelacji technicznej - 3 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru: kierownika z uprawnieniami zawodowymi do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:30, miejsce: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa dwóch karetek dla mieszkańców Pruszkowa i okolic
- 1-krotne pozimowe zamiatanie ulic miejskich
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Budowa ul. Długosza w Pruszkowie na odcinku od ul. Nałkowskiej do granicy miasta
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wróbla w Pruszkowie
- Wykonanie remontu poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonywanie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Postomino w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.