Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-08
Korfantów: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego Przebudowa z rozbudową zabytkowej remizy OSP w Korfantowie.
Numer ogłoszenia: 95068 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korfantów , ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4343820 w. 44, faks 077 4343817.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego Przebudowa z rozbudową zabytkowej remizy OSP w Korfantowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorski nad realizacją zadania pn. Przebudowa z rozbudową zabytkowej remizy OSP w Korfantowie a także w okresie rękojmi i gwarancji, w zakresie ogólnobudowlanym ze wszystkimi branżami m.in. budowlaną (architektura i konstrukcja), elektryczną, instalacje wew. i zewnętrzne wod.-kan, instalacje wentylacji mechanicznej, instalacje c.o. i gazu obejmująca m.in.: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie robót ziemnych, fundamentowych, położenie rur wysokogabarytowych w przyległym kanale wraz z jego zasypaniem, - wykonanie robót murowych ścian zewnętrznych, wewnętrznych, schodów wewnętrznych, posadzek, - wykonanie konstrukcji nośnej opartej o słupy żelbetowe i stalowe kształtowniki, dachu wraz z pokryciem, obróbkami i orynnowaniem, - wykonanie instalacji m.in. elektrycznej, odgromowej, sanitarnej, wod.-kan, c.o., wentylacji mechanicznej, kotłowni z kotłem gazowym kondensacyjnym, - wykonanie przyłącza wodociągowego, odpływu kanalizacji do zewnętrznej sieci sanitarnej, - wykonanie robót wykończeniowych obejmujących m.in. położenie tynków, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, elewacyjne z ociepleniem. Dane obiektu: - powierzchnia zabudowy - 264,8 m2 - powierzchnia użytkowa - 376,0 m2 - kubatura - 1682 m3 Zakres nadzoru inwestorskiego będzie również obejmował sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów powykonawczych sporzaądzonych przez wykonawcę robót. Rozliczenie z Wykonawcą robót budowlanych będzie następowało kosztorysami powykonawczymi zrealizowanego zakresu rzeczowego w oparciu o przyjęte w złożonej ofercie czynniki cenotwórcze i ceny jednostkowe przypisane poszczególnym, pozycjom kosztorysu ofertowego. UWAGA! Roboty będą prowadzone pod nadzorem Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przy jednoczesnym zabezpieczeniu i zachowaniu odrestaurowanych płaskorzeźb znajdujących się na elewacji Remizy OSP. Wartość robót budowlanych tego zadania wynikająca z rozstrzygnięcia przetargowego wynosi brutto 1.416.503,06 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIe przewiduje się wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z brakiem możliwości prowadzenia robót wskutek niekorzystnych warunków klimatycznych, działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, koniecznością zmiany terminu realizacji robót budowlanych z wykonawcą robót, wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy, koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. zmian osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.korfantow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48 - 317 Korfantów, pokój nr 8 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte jest pomocą Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 06.00.00 Aktywizacja obszarów miejskich i zdegradowanych, Działanie 06.02.00 Zagospodarowanie terenów zdegradowanych. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.06.02.00-16.016 00-00 z dnia 30 września 2010 roku. Tytuł projektu: Adaptacja zabytkowej remizy OSP na centrum społeczno-kulturalno- edukacyjne w Korfantowie wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kruszywo na potrzeby zadań realizowanych przez ZGKiM w Korfantowie
- Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
- Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych do zasilania budynków urzędu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia drogowego węzła autostradowego A4 Bochnia z DK 94 - etap III
- Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach projektu pn. "Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach"
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BRANŻY SANITARNEJ PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI ELEKTRYCZNYMI PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY MIASTO ZŁOTÓW W ROKU 2025
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad drogowymi zadaniami inwestycyjnymi w 2025 r. w zakresie prowadzonych robót budowlanych.
- PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI DROGOWYMI PRZEWIDZIANYMI DO REALIZACJI W BUDŻECIE GMINY W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.