eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektuRynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresieSamodzielny księgowy małej i średniej firmy. Znak sprawy ZP/10/2013.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-03

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Samodzielny księgowy małej i średniej firmy. Znak sprawy ZP/10/2013.
Numer ogłoszenia: 97693 - 2013; data zamieszczenia: 03.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Samodzielny księgowy małej i średniej firmy. Znak sprawy ZP/10/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL, mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych kwalifikacji i umiejętności w zakresie: Samodzielny księgowy małej i średniej firmy. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/10/2013. - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz.: 200 godzin dla każdego z uczestników szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od Starachowic, - W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty transportu ( dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia - Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz osobę czuwającą nad prawidłową realizacją szkolenia. - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia ) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - W przypadku gdy szkolenie kończy się egzaminem, egzamin zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. - Wykonawca wyda dokument zawierający logo EFS POKL (zaświadczenie, dyplom, certyfikat), potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np.: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. - Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy, a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 8 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. - Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. - Zamawiający zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy prawo zamówień publicznych żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, b) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, certyfikatu itp. Zawierający logo EFS POKL, c) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, d) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. - Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/- załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty oraz informacji zawartych w RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia. - Ocena nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadził szkolenie w tematyce przedmiotu zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia w tematyce przedmiotu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi np.: list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadził szkolenie w tematyce przedmiotu zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin przeprowadzenia tego szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10
  • 3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której projekt stanowi załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np.: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy, a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 8 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. 7. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku 8. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. UWAGA! Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, b) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, certyfikatu itp. Zawierający logo EFS POKL, c) harmonogram zajęć zawierający logo EFS POKL, d) szczegółowy program szkolenia opatrzony logo EFS POKL w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl Zakładka zamówienia publiczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Rynek pracy - ocean szans i możliwości Działanie 6.1 Poddziałanie 6.1.3 EFS POKL. - Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.06.2013 r. o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.