eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie w latach 2009-2011.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Kędzierzyn-Koźle: Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie w latach 2009-2011.
Numer ogłoszenia: 98245 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie w latach 2009-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac pielęgnacyjnych, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów, a także usuwanie karpin po usuniętych drzewach na terenach parków gminnych, terenach zieleni osiedlowej oraz przyulicznej z wyłączeniem pasówRealizacja zamówienia obejmuje następujące tereny: a.Wykonanie prac przy drzewach i krzewach rosnących na nieruchomościach gminnych (parkach, skwerach, rowach nieużytkach z wyłączeniem pasów drogowych), b.Wykonanie prac przy drzewach i krzewach rosnących na terenach gminnych placówek oświatowych. c.Prace w parkach zabytkowych. Na terenach wpisanych do rejestru zabytków, Wykonawca będzie realizował prace pielęgnacyjne przez osoby uprawnione do pielęgnacji tego rodzaju zabytku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. z 2004r.Nr 150, poz.1579 . Prace wymienione na terenach jak wyżej, obejmować będą w szczególności: -doraźne usuwanie drzew uschniętych, zagrażających bezpieczeństwu, wywrotów, wyłomów, wiatrołomów; -wykonywanie przeglądów terenów zieleni celem sporządzenia protokołu koniecznych zabiegów, wspólnie z przedstawicielem Wydziału Ochrony Środowiska i Infrastruktury; -wykonywanie pełnej pielęgnacji drzew i uzupełnienie powierzonymi tablicami pomników przyrody w przypadku wykonywania ich pielęgnacji; -wykonywanie pielęgnacji ograniczonej (cięć technicznych lub sanitarnych w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa); -doraźne formowanie koron drzew; -frezowanie lub karczowanie pni po ściętych drzewach i wiatrołomach wg wskazań; -wykonywanie wycinek krzewów i żywopłotów; -wykonywanie strzyżenia krzewów, żywopłotów i szpalerów drzew (w tym także usuwanie niepożądanych składników); -segregację drewna pochodzącego z wycinek na opałowe i użytkowe; -przygotowanie drewna z wycinek i pielęgnacji do sprzedaży (grubizny z wyjątkiem gałęzi), pocięcie na elementy o dług. 100cm - w przypadku drewna opałowego i o długości 240cm - w przypadku drewna użytkowego i dokonanie obmiaru drewna; -sprzedaż pozyskanego drewna zainteresowanym nabywcom oraz zakup niesprzedanego drewna i finansowe rozliczenie się z Zamawiającym z dokonanej sprzedaży po cenie ustalonej z Zamawiającym (dołączenie do protokołu odbioru prac dowodów wpłat za zakup drewna dokonanych w kasie Urzędu Miasta Kędzierzyna-Koźla); -usuniecie gałęzi i innych pozostałości na miejsce unieszkodliwiania w tym składowania (z wyjątkiem spalania na powierzchni ziemi) lub wykorzystania - w terminie do końca dnia roboczego na terenach zieleni miejskiej nie będących terenami zamkniętymi; -uporządkowanie terenu po wycince, pielęgnacji i usuwaniu korzeni. drogowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadanie pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206). 3. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-. Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca powinien spełniać łącznie następujące warunki; 1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 15-06-2006r.do 15-06-2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze prac pielęgnacyjnych drzew i krzewów (w tym wycinki) na terenach zieleni, parków miejskich, w tym parków zabytkowych na wartość łączną, co najmniej 300 000,- zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2. Dysponowanie minimum 2-ma osobami wskazanymi do prac przy wycince i pielęgnacji drzew oraz krzewów z uprawnieniami do wykonywania prac na wysokości oraz przeszkoleniem do wykonywania prac o charakterze technicznym w zieleni z zakresu pielęgnacji drzew, usuwania, cięcia, leczenia i zabezpieczenia drzew, z zaświadczeniem wydanym przez upoważnione do wydawania takich zaświadczeń jednostki, a także 2-ma osobami z uprawnieniami do wykonywaniu prac na wysokości oraz ukończonym kursem pilarzy. 3. Dysponowanie minimum 2-ma pracownikami posiadającymi wykształcenie średnie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków zieleni , a tym samym mają możliwość wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie pielęgnacji polegającej na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA. 1. Wniesienie wadium o wartości 5 000 zł. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31-03-2011r. 3. Możliwość wykonywania prac za pomocą technik linowych. 4. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 5. Udzielenie na wykonane usługi minimum 24 miesięcy gwarancji (czas trwania umowy + 3 m-ce po zakończeniu umowy). 6. Wykonawca wykona całość zamówienia siłami własnymi. 7. Zagwarantowanie przystąpienia do prac awaryjnych najpóźniej w ciągu 4 godzin ( czas ich trwania nie może przekroczyć 4 godzin od przystąpienia do ich usunięcia). Czas przystąpienia do wykonania pozostałych prac planowanych objętych niniejszym zamówieniem nie może być dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego lub spisania protokołu typowania robót. 8.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 9. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Spełnienie: Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą -wpis aktualny na dzień ..-Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci -Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal ..-. 2.Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03.Spełnienie:Dokument pozwolenia na transport odpadów komunalnych o kodzie nr 20.03.03 wg katalogu stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z 27-09-2001 w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. nr 112, poz.1206) powinien być wydany przez właściwego Starostę, i musi być ważny przez cały okres realizacji zamówienia. 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego.Spełnienie:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy.Spełnienie: Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie Wykonawcy.Spełnienie:Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2). 6.Wykaz zadań wykonanych okresie od 15-06-2006r. do 15-06-2009.Spełnienie:Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 15-06-2006r do 15-06-2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub protokoły odbioru. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.Spełnienie:Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje zawarte w wykazie. 8.Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- posiadają wymagane uprawnienia.Spełnienie:Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie pielęgnacji drzewostanu i krzewów w tym w parkach zabytkowych. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000. zł.Spełnienie:Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. 10.Wadium przetargowe.Spełnienie:Dowód wniesienia wadium- w przypadku formy pieniężnej( gotówkowej)- w postaci kopii przelewu. W przypadku pozostałych form kopia dokumentu pokwitowania przez kasę Urzędu o zdeponowaniu oryginału w kasie. 11.Formularz oferty.Spełnienie: Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 12.Ogólne warunki umowy.Spełnienie: Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem -akceptuję-) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem -dwie gwiazdki). 13.Pełnomocnictwo.Spełnienie: Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 15
  • 2 - C2 - 15
  • 3 - C3 - 15
  • 4 - C4 - 15
  • 5 - C5 - 10
  • 6 - C6 - 10
  • 7 - C7 - 10
  • 8 - C8 - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Kędzierzynie-Koźlu 47-200, ul. W.Planetorza 2, pok. Nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Kędzierzynie-Koźlu 47-200, ul. W.Planetorza 2, pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.