Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-07
Bytów: WYKONANIE SYSTEMU SPRZEDAŻY I KONTROLI BILETÓW Z IDENTYFIKACJĄ KIBICÓW DLA STADIONU MIEJSKIEGO W BYTOWIE
Numer ogłoszenia: 98265 - 2014; data zamieszczenia: 07.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU SPRZEDAŻY I KONTROLI BILETÓW Z IDENTYFIKACJĄ KIBICÓW DLA STADIONU MIEJSKIEGO W BYTOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) zakup urządzeń: - Kołowrót niski, trójramienny, opadające ramiona z fundamentem 2 szt. - Wygrodzenia do kołowrotów 1 kpl. - Sprawdzarka biletowa do zabudowania w kołowrotach niskich (2 szt. wejściowe, 1 szt. wyjściowa) (kody kreskowe 1D, 2D, RFID, OCR, wyświetlacz LCD 2x16, piktogram) 3 szt. - Sprawdzarka biletowa ręczna do kontroli biletów (kody kreskowe 1D, 2D, RFID, wyświetlacz TFT min. 3,5) 2 szt. - Sygnalizator świetlny 2 szt. - Serwer zarządzający 1 szt. - UPS 3000 VA z modułem bateryjnym do GPD 1 szt. - UPS 1000 VA do LPD 1 szt. - Router z firewallem 1 szt. - Terminal mobilny z oprogramowaniem 1 szt. - Terminal kasowy All in One 3 szt. - UPS 1000 VA do stanowiska kasowego 3 szt. - Czytnik kodu kreskowego 1D, 2D i chipów RFID 1 szt. - Czytnik programator kart RFID 2 szt. - Drukarka termiczna do biletów 3 szt. - Drukarka fiskalna z kopią elektroniczną 3 szt. - Kamera internetowa z uchwytem mocującym 3 szt. - Drukarka do kart plastikowych 1 szt. - Drukarka laserowa do faktur 1 szt. b) zakup oprogramowania: - Oprogramowanie zarządzające Systemu - moduł budowania i zarządzania bazą kibiców, sprzedaży biletów wraz z modułem fakturowania, kontroli biletów z identyfikacją kibiców (licencja wielostanowiskowa) 1 kpl - Oprogramowanie integrujące system kontroli z systemem CCTV 1 kpl - Oprogramowanie Narzędziowe 1 kpl - Oprogramowanie Systemowe 1 kpl - Oprogramowanie antywirusowe na serwery i stacje robocze 1 kpl c) usługi: - Dostawa i montaż kołowrotów - Dostawa i montaż sprawdzarek w konstrukcji kołowrotu i do jego elektroniki - Dostawa i montaż sprawdzarek ręcznych - Dostawa i konfiguracja serwera zarządzającego - Dostawa i konfiguracja terminala mobilnego - Konfiguracja stanowisk kasowych - Konfiguracja, uruchomienie i wdrożenie systemu (w tym 3 asysty techniczne, wsparcie wdrożeniowe i upgrady w ciągu 12 miesięcy) - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Szkolenia w zakresie obsługi systemu - Przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancyjnym d) Sieć zasilająca i teleinformatyczna - wykonanie sieci zasilającej i teleinformatycznej dla potrzeb kontroli dostępu oraz systemu sprzedaży biletów z identyfikacją kibiców. 1) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; e) ponoszenie kosztów poboru energii elektrycznej i wody; f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy; g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac, jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; a) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dożywotnią licencję na korzystanie z zastosowanych systemów i oprogramowania 3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 4) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - System sprzedaży biletów. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy z montażem, instalacją, uruchomieniem i wdrożeniem systemu sprzedaży biletów i kontroli biletów z identyfikacją kibiców dla stadionu, każda o wartości min. 100 tys. zł brutto . Na wyżej określoną wartość nie mogą składać się kwoty wynikające z pośrednictwa sprzedaży biletów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na okres wykonania zamówienia: co najmniej 1 osobą, która będzie bezpośrednio uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia i posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia oraz doświadczenie przy kierowaniu wdrożeniem co najmniej 1 projektu informatycznego w obiektach dotyczących systemu sprzedaży i kontroli biletów z identyfikacją kibiców o wartości min. 100 tys. zł brutto każdy (przez doświadczenie przy kierowaniu wdrożeniem rozumie się koordynowanie prac dotyczących analizy przedwdrożeniowej potrzeb użytkownika, nadzór nad montażem, konfigurowaniem i uruchomieniem systemu sprzedaży i kontroli biletów, wykonanie projektów wykonawczych i dokumentacji powykonawczej).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie: a. W zakresie zmiany terminu wykonania: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, b. W zakresie zmiany wynagrodzenia: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Termin realizacji zadania może ulec przedłużeniu nie więcej niż czas trwania okoliczności wymienionych w pkt a).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu "Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim"
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa fragmentu III piętra budynku nr. 1 Centrum Fizyki Teoretycznej PAN.
- Wymiana oświetlenia na klatkach schodowych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- "Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych oraz Sali Gimnastycznej w Sławie wraz z modernizacją źródeł ciepła"
- Termomodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.