eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówWYKONANIE SYSTEMU SPRZEDAŻY I KONTROLI BILETÓW Z IDENTYFIKACJĄ KIBICÓW DLA STADIONU MIEJSKIEGO W BYTOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Bytów: WYKONANIE SYSTEMU SPRZEDAŻY I KONTROLI BILETÓW Z IDENTYFIKACJĄ KIBICÓW DLA STADIONU MIEJSKIEGO W BYTOWIE.
Numer ogłoszenia: 131359 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98265 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU SPRZEDAŻY I KONTROLI BILETÓW Z IDENTYFIKACJĄ KIBICÓW DLA STADIONU MIEJSKIEGO W BYTOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) zakup urządzeń: - Kołowrót niski, trójramienny, opadające ramiona z fundamentem 2 szt. - Wygrodzenia do kołowrotów 1 kpl. - Sprawdzarka biletowa do zabudowania w kołowrotach niskich (2 szt. wejściowe, 1 szt. wyjściowa) (kody kreskowe 1D, 2D, RFID, OCR, wyświetlacz LCD 2x16, piktogram) 3 szt. - Sprawdzarka biletowa ręczna do kontroli biletów (kody kreskowe 1D, 2D, RFID, wyświetlacz TFT min. 3,5) 2 szt. - Sygnalizator świetlny 2 szt. - Serwer zarządzający 1 szt. - UPS 3000 VA z modułem bateryjnym do GPD 1 szt. - UPS 1000 VA do LPD 1 szt. - Router z firewallem 1 szt. - Terminal mobilny z oprogramowaniem 1 szt. - Terminal kasowy All in One 3 szt. - UPS 1000 VA do stanowiska kasowego 3 szt. - Czytnik kodu kreskowego 1D, 2D i chipów RFID 1 szt. - Czytnik programator kart RFID 2 szt. - Drukarka termiczna do biletów 3 szt. - Drukarka fiskalna z kopią elektroniczną 3 szt. - Kamera internetowa z uchwytem mocującym 3 szt. - Drukarka do kart plastikowych 1 szt. - Drukarka laserowa do faktur 1 szt. b) zakup oprogramowania: - Oprogramowanie zarządzające Systemu - moduł budowania i zarządzania bazą kibiców, sprzedaży biletów wraz z modułem fakturowania, kontroli biletów z identyfikacją kibiców (licencja wielostanowiskowa) 1 kpl - Oprogramowanie integrujące system kontroli z systemem CCTV 1 kpl - Oprogramowanie Narzędziowe 1 kpl - Oprogramowanie Systemowe 1 kpl - Oprogramowanie antywirusowe na serwery i stacje robocze 1 kpl c) usługi: - Dostawa i montaż kołowrotów - Dostawa i montaż sprawdzarek w konstrukcji kołowrotu i do jego elektroniki - Dostawa i montaż sprawdzarek ręcznych - Dostawa i konfiguracja serwera zarządzającego - Dostawa i konfiguracja terminala mobilnego - Konfiguracja stanowisk kasowych - Konfiguracja, uruchomienie i wdrożenie systemu (w tym 3 asysty techniczne, wsparcie wdrożeniowe i upgrady w ciągu 12 miesięcy) - Wykonanie dokumentacji powykonawczej - Szkolenia w zakresie obsługi systemu - Przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancyjnym d) Sieć zasilająca i teleinformatyczna - wykonanie sieci zasilającej i teleinformatycznej dla potrzeb kontroli dostępu oraz systemu sprzedaży biletów z identyfikacją kibiców. 1) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; e) ponoszenie kosztów poboru energii elektrycznej i wody; f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy; g) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac, jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; a) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego lub osób trzecich powstałe podczas realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dożywotnią licencję na korzystanie z zastosowanych systemów i oprogramowania 3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wytyczenia punktów głównych przez uprawnionego geodetę i odpowiedzialność za ochronę wytyczonych punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 4) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPORTDATA Sp. z o.o., Al. Zwycięstwa 96/98 pow.B4, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263289,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 296430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.