Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-06-22
P³ock: Dostawa odczynników chemicznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby
Instytutu Nauk o Zdrowiu Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku
Numer og³oszenia: 98771 - 2016; data zamieszczenia: 22.06.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku , Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa odczynników chemicznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk o Zdrowiu Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby Instytutu Nauk o Zdrowiu Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dzia³ II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W zakresie Czê¶ci 1-7, tj. odczynników chemicznych, Wykonawca gwarantuje termin wa¿no¶ci, tj. datê wa¿no¶ci podan± na produkcie minimum do dnia 31.12.2017 r. (warunek konieczny), z uwzglêdnieniem Rozdzia³u XIV SIWZ (kryteria oceny ofert)..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8, 39.16.21.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz ofertowy- Za³±cznik nr 1, b) Formularz cenowy - Za³±cznik nr 2, c) Pe³nomocnictwo /orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdzia³ III pkt 9/. UWAGA (dotyczy czê¶ci 8 i 9): W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da opisów i fotografii przedmiotu zamówienia, który ma zostaæ dostarczony, ze wskazaniem producenta, nazwy i szczegó³owych danych których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Dla czê¶ci 1-7 a) zmiany postanowieñ zawartej umowy w sytuacji wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniem si³y wy¿szej (jak np. klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne, po¿ar itp.). Zmiana postanowieñ umowy mo¿e dotyczyæ m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawid³owej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, c) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.), d) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcê produktu, je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie produktu i zaoferowaæ w zamian produkt o nie zmienionych parametrach i funkcjonalno¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu na pi¶mie propozycjê zmian, za¶ Zamawiaj±cy propozycje tak± na pi¶mie zaakceptuje. Dla czê¶ci 8-9 a) zmiany postanowieñ zawartej umowy w sytuacji wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniem si³y wy¿szej (jak np. klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne, po¿ar itp.). Zmiana postanowieñ umowy mo¿e dotyczyæ m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawid³owej realizacji umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci podatku VAT, c) zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, je¿eli w trakcie realizacji umowy podwy¿sza siê standard oferowanych produktów, d) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.), e) w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcê produktu, je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie produktu i zaoferowaæ w zamian produkt o nie zmienionych parametrach i funkcjonalno¶ci oraz przedstawi Zamawiaj±cemu na pi¶mie propozycjê zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, za¶ Zamawiaj±cy propozycje tak± na pi¶mie zaakceptuje, f) modelu oferowanego produktu z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy model jest niedostêpny na rynku i mo¿na go zast±piæ modelem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który zosta³ udoskonalony albo dodatkowo wyposa¿ony, za cenê pierwotnie zaoferowan±. Zmiana bêdzie dopuszczona jedynie po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, pok. B 116.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 09:45, miejsce: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok. B 202.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1 - odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Data wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 2 - odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 3 odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 4 odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Data wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 5 odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Data wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 6 odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Data wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 7 odczynniki chemiczne zgodne z dzia³em II SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Data wa¿no¶ci - 5
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ 8 Poduszka sensomotoryczna rehabilitacyjna, beret, z kolcami (wypustkami) 33 do 35 cm 2 szt. Pi³ka gimnastyczna o ¶rednicy 65 cm 4 szt. Zamawiaj±cy oczekuje dostarczenia pi³ek o ¶rednicy 65 cm, wykonanych z wysokiej jako¶ci gumy. Pi³ka o ¶rednicy 24 cm 8 szt. Zamawiaj±cy oczekuje dostarczenia pi³ek przeznaczonych do zajêæ ruchowych i zabaw, wykonanych z wysokiej jako¶ci gumy. Ta¶ma do æwiczeñ rehabilitacyjnych 1 szt. Zamawiaj±cy oczekuje dostarczenia wysokiej jako¶ci ta¶my rehabilitacyjnej d³ugo¶ci 45 mb. lub zbli¿onej, wykonanej z lateksu, opór mocny (kolor: zielony). Mata do æwiczeñ 8 szt. Zamawiaj±cy oczekuje dostarczenia profesjonalnych mat do æwiczeñ w wymiarze 180x58x1cm z pow³ok± antybakteryjn±, odporne na dzia³anie wilgoci i wody z mo¿liwo¶ci± rolowania. Kolor: odcienie ró¿owego lub czerwonego..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy do 21 dni - 5
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CZÊ¦Æ 9 Realistyczny manekin do nauki resuscytacji noworodków w pierwszych minutach ¿ycia, umo¿liwiaj±cy doskonalenie umiejêtno¶ci wykonania resuscytacji z uwzglêdnieniem specyfiki anatomii nowo narodzonego dziecka. Wymagane cechy produktu: - manekin noworodka/pe³na postaæ - odzwierciedlenie donoszonego, urodzonego w 40 tygodniu ci±¿y noworodka p³ci ¿eñskiej - drogi oddechowe umo¿liwiaj±ce naukê ich udra¿niania wszystkimi technikami intubacji (w³±cznie z zastosowaniem maski krtaniowej i rurki krtaniowej) - tors manekina przystosowany do odbarczenia odmy op³ucnowej poprzez wykonanie nak³ucia - pêpowina z mo¿liwo¶ci± rêcznej symulacji têtna, cewnikowania lub odciêcia - obie koñczyny dolne przystosowane do wykonania wk³ucia doszpikowego - realistycznie odtworzona g³owa, usta, nos, gard³o, ¿o³±dek i symulowane p³uca - mo¿liwo¶æ odsysania jamy ustnej i nosowej - mo¿liwo¶æ karmienia przez zg³êbnik - mo¿liwo¶æ p³ukania ¿o³±dka - mo¿liwo¶æ cewnikowania pêpowiny - mo¿liwo¶æ wentylacji resuscytatorem i uciskania klatki piersiowej - pêpowina - zacisk pêpowiny Wymagane dodatkowe wyposa¿enie - ¶rodek nawil¿aj±cy - sztuczna krew - myd³o w p³ynie - majteczki dzieciêce - walizka transportowa - instrukcja obs³ugi.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- "Dostawa pozosta³ych artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego w 2025 roku"
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów edukacyjnych z zakresu edukacji w³±czaj±cej dla dzieci klas I-III szko³y podstawowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Dostawa wyposa¿enia pracowni weterynaryjnej Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzêtu elektronicznego do Szko³y Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podzia³em na 4 czê¶ci
wiêcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.