eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług zakupu mediów na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Warszawa: Świadczenie usług zakupu mediów na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego
Numer ogłoszenia: 103727 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41346 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Audiowizualny, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 380 49 00, faks 22 380 49 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zakupu mediów na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług zakupu mediów na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2011 r. Świadczona usługa obejmuje w szczególności: a) zakup powierzchni reklamowych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, briefem mediowym Zamawiającego oraz Planem Mediowym Zamawiającego w tym: - zakup nośników reklamy zewnętrznej (outdoorowej) wraz z drukiem reklam na te nośniki, - zakup powierzchni reklamowych w prasie, - zakup aktywności reklamowych w Internecie, b) reprezentowanie Zamawiającego przed wydawcami prasowymi, wydawcami witryn internetowych oraz instytucjami posiadającymi nośniki reklamy zewnętrznej w zakresie reklamy Zamawiającego, c) negocjowanie z mediami warunków zakupu powierzchni reklamowej w mediach. Wykonawca będzie zobowiązany za każdym razem dołożyć wszelkich starań, aby wynegocjować jak najkorzystniejsze warunki w mediach. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zgadza się zaangażować przedstawiciela Zamawiającego w proces negocjacji warunków zakupu powierzchni reklamowych, d) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie, e) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych, f) nadzorowanie prawidłowego i terminowego realizowania aktywności reklamowych w Internecie, g) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych ofertach specjalnych mogących zainteresować Zamawiającego, h) rozliczenia finansowe z mediami, i) nadzór i konsultacje w związku z realizacją kampanii reklamowych w stacjach telewizyjnych i radiowych, w których Zamawiający zakupił już czas antenowy. j) bieżące monitorowanie kampanii reklamowej Zamawiającego prowadzonej w mediach pod kątem zgodności z Planem Mediowym. Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu każdego etapu kampanii przygotowywać raporty dla Zamawiającego podsumowujące dotychczasowy przebieg kampanii w mediach, dokumentację realizacji. Wykonawca jest również zobowiązany do wprowadzania odpowiednich korekt do kampanii Zamawiającego na uzasadnione życzenie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług zakupu mediów na potrzeby Narodowego Instytutu Audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • U2 Media Sp. z o.o., Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 497420,52

  • Oferta z najniższą ceną: 497420,52 / Oferta z najwyższą ceną: 578184,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.