eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa mebli biurowych i krzeseł dla Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Zielona Góra: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22.
Numer ogłoszenia: 115347 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: meble gabinetowe a) BIURKO 200 x 115 x75 - 1 szt. 1. blat płyta MDF o grubości 39 mm, fornirowana naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy , Kształt blatu : krawędzie przednia , boczne i wewnętrzna w formie łuków Krawędzie blatu zakończone fazą o szerokości 6cm i głębokości 5,5cm. Wszystkie narożniki blatu zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. 2. nogi wykonane z blachy stalowej- giętej malowanej proszkowo w kolorze antracytowym. RAL 7024 Noga większa o przekroju owalu .Długość 74 cm. Szerokość w najgłębszym punkcie 25 cm, szerokość w najwęższym punkcie 5 cm. Całość elementu stalowego osadzona na podstawie z MDF o gr. 39 mm zakończonej fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm .w kolorze koniakowym . Długość całej podstawy 85 cm .Szerokość całej podstawy 34 cm . Kształt podstawy odpowiada kształtowi elementu stalowego nogi. Wszystkie narożniki podstawy zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. Noga mniejsza o przekroju owalu .Długość 47 cm. Szerokość w najgłębszym punkcie 16 cm, szerokość w najwęższym punkcie 5 cm. Całość elementu stalowego osadzona na podstawie z MDF o gr. 39 mm zakończonej fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm. w kolorze koniakowym .Długość całej podstawy 58 cm Szerokość całej podstawy 25 cm .Kształt podstawy odpowiada kształtowi elementu stalowego nogi. Wszystkie narożniki podstawy zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. 3. blenda przednia płyta MDF fornirowana naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy , gięta zgodnie z przednią krawędzią biurka .Blenda podwieszona , osadzona pomiędzy nogami biurka na kątownikach stalowych w kolorze nóg. b) DOSTAWKA BOCZNA 140 x 85 x 75 - 1 szt. 1. blat płyta MDF o grubości 39 mm, fornirowana naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy , Kształt blatu : krawędzie przednia , boczne i wewnętrzna w formie łuków Krawędzie blatu zakończone fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm Wszystkie narożniki blatu zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków .Krawędź łącząca dostawkę z biurkiem idealnie dopasowana do krótszej bocznej krawędzi biurka. 2. noga wykonana z blachy stalowej- giętej malowanej proszkowo w kolorze antracytowym RAL7024 o przekroju owalu .Długość 74 cm . Szerokość w najgłębszym punkcie25 cm, szerokość w najwęższym punkcie 5 cm. Całość elementu stalowego osadzona na podstawie z MDF o gr. 39 mm zakończonej fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm. w kolorze koniakowym .Długość całej podstawy 85 cm .Szerokość całej podstawy 34 cm. Kształt podstawy odpowiada kształtowi elementu stalowego nogi. Wszystkie narożniki podstawy zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. 3. Dostawka osadzona na 1 nodze połączona z blatem biurka za pomocą elementów stalowych c) DOSTAWKA KONFERENCYJNA 1140 x 140 x 75 - 1 szt. 1. blat płyta MDF o grubości 39 mm, fornirowana naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy , Kształt blatu : krawędzie przednia , boczne i wewnętrzne w formie łuków Krawędzie blatu zakończone fazą o szerokości.6 cm i głębokości 5,5 cm. Wszystkie narożniki blatu zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków .Krawędź łącząca dostawkę z biurkiem idealnie dopasowana do dłuższej przedniej i bocznej krawędzi biurka. 2. noga wykonana z blachy stalowej- giętej malowanej proszkowo w kolorze antracytowym RAL7024 o przekroju owalu .Długość 47 cm. Szerokość w najgłębszym punkcie 16 cm, szerokość w najwęższym punkcie 5 cm. Całość elementu stalowego osadzona na podstawie z MDF o gr. 39 mm zakończonej fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm. w kolorze koniakowym .Długość całej podstawy 58 cm .Szerokość całej podstawy 25 cm. Kształt podstawy odpowiada kształtowi elementu stalowego nogi. Wszystkie narożniki podstawy zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. 3. Dostawka osadzona na 1 nodze połączona z blatem biurka za pomocą elementów stalowych . d) STÓŁ KONFERENCYJNY SCK 180 x 100 x 75 - 1 szt. 1. blat płyta MDF o grubości 39 mm, fornirowana naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy , Kształt blatu :wszystkie krawędzie w formie łuków w/g rys. Nr 7. Krawędzie blatu zakończone fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm Wszystkie narożniki blatu zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków . 2. nogi wykonane z blachy stalowej- giętej malowanej proszkowo w kolorze antracytowym RAL7024 o przekroju owalu .Długość 74 cm. Szerokość w najgłębszym punkcie25 cm, szerokość w najwęższym punkcie 5 cm. Całość elementu stalowego osadzona na podstawie z MDF o gr. 39 mm zakończonej fazą o szerokości 6 cm i głębokości 5,5 cm. w kolorze koniakowym .Długość całej podstawy 85 cm Szerokość całej podstawy 34 cm. Kształt podstawy odpowiada kształtowi elementu stalowego nogi. Wszystkie narożniki podstawy zaokrąglone , których kształt wynika z łączenia faz w punkcie zetknięcia się dwóch boków. e) KOMODA 215 x53 x 121 składająca się z 3 elementów meblowych : - 1 kpl. 1) szafka 2 drzwiowa 80 x 42 x 118 - 1 szt. 1. front wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek 2. skrzynia wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze antracytowy EGEER U961wykończona PCV gr.2 mm w kolorze płyty 3. zawiasy stalowe z systemem samodociągu 4. zamek drzwi zamykane na zamek patentowy z łamanym kluczykiem 2) szafka 1 drzwiowa z 1 przestrzenią otwartą od góry 40 x 42 x 118 - 1 szt. 1. front wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek 1. skrzynia-wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze antracytowy EGEER U961 wykończona PCV gr.2 mm w kolorze płyty 2. zawiasy-stalowe z systemem samodociągu 3. zamek- drzwi zamykane na zamek patentowy z łamanym kluczykiem 3) szafka 90 x 50 x 118 1-szt. Część górna zamykana drzwiami opuszczanymi tworzącymi po opuszczeniu blat roboczy. Poniżej znajdują się 2 szuflady umieszczone obok siebie , dół szafki stanowią 2 wnęki z półką zamykane 1 drzwiami każda. 1. front-wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek 2. skrzynia- wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze antracytowy EGEER U961 wykończona PCV gr.2 mm w kolorze płyty 3. zawiasy-stalowe z systemem samodociągu 4. zamek-drzwi zamykane na zamek patentowy z łamanym kluczykiem 5. szuflady- osadzone na prowadnicach stalowych , kulkowych z pełnym wysuwem 4) panel górny 215 x 53 x 3 - 1 szt.. przednia krawędź w formie łuku dopasowanego do kształtu ustawionych poniżej szafek Panel wykonany z płyta MDF o grubości 30 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie panela zakończone fazą o szerokości 4 cm i głębokości 3,5 cm. f) SZAFA UBRANIOWA 80 x 42 x 193. 2- drzwiowa -1 szt. z wieszakiem wysuwanym , półką na wys. 25 cm od góry , przegrodą pionową i 4 półeczkami o szer. 20 cm. 1. front wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek 2. skrzynia wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze antracytowy EGEER U961wykończona PCV gr.2 mm w kolorze płyty 3. zawiasy stalowe z systemem samodociągu 4. zamek drzwi zamykane na zamek patentowy z łamanym kluczykiem g) SZAFA AKTOWA PRZESZKLONA 80 x 42 x 183 - 1 szt. 3 przestrzenie górne przeszklone, 2 przestrzenie dolne zamykane drzwiami 1. front wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek 2. skrzynia wykonana z płyty wiórowej laminowanej w kolorze antracytowy EGEER U961wykończona PCV gr.2 mm w kolorze płyty 3. zawiasy stalowe z systemem samodociągu 4. zamek drzwi zamykane na zamek patentowy z łamanym kluczykiem 5. szyba w kolorze grafitowym o grubości 4 mm h) PANEL GÓRNY 166 x 43 x 3. -1 szt. 1. Panel wykonany z płyta MDF o grubości 30 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie panela zakończone fazą o szerokości 4 cm i głębokości 3,5 cm. i) KONTENER KC na kółkach z piórnikiem 45 x 60 x 61 -1 szt. blat górny wykonany z płyta MDF o grubości 30 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie blatu zakończone fazą o szerokości 4 cm. i głębokości 3,5 cm front wykonany z płyta MDF o grubości 20 mm, fornirowany naturalną okleiną czereśni wybarwionej na kolor koniakowy . Krawędzie frontu zakończone fazą typ-ćwierć wałek wnętrze całość stalowy system szuflad i piórnika w kolorze antracytowym . Szuflady osadzone na prowadnicach stalowych z pełnym wysuwem oraz systemem przeciwwagi. Piórnik z przegródkami stalowymi na przybory biurowe. Zamek centralny z łamanym kluczykiem. Kółka gumowane , na łożyskach , z obrotem wokół własnej osi . j) Fotele 1 szt. Fotel obrotowy na pięcioramiennej podstawie wykonanej z polerowanego aluminium z pneumatyczną regulacją wysokości Regulacja synchroniczna naśladująca dynamikę ciała użytkownika , umożliwiające ( jednoczesne i proporcjonalne ) odchylenia siedziska w zakresie 11 st. i oparcia w zakresie 20 st. Mechanizm umożliwia zablokowanie oparcia i siedziska w 5 pozycjach oraz dostosowanie siły odchylenia fotela w/g wagi użytkownika . Zabezpieczenie anty- szok - zabezpieczający przed uderzeniem oparcia w plecy po zwolnieniu blokady i wprowadzeniu krzesła w swobodny ruch Aluminiowa podstawa jezdna wykonana w technologii wtrysku wysokociśnieniowego , z twardymi kółkami o średnicy 65 mm , samohamowanymi do powierzchni miękkich, z możliwością wymiany na kółka do powierzchni twardych. Wieszak na ubranie zamocowany w górnej tylnej części oparcia Wymagane minimalne wymiary: 1) wysokość fotela regulowana : 1110-1245 2) wysokość siedziska regulowana:445-580 mm 3) wymiary siedziska: szerokość 450 mm , głębokość 490 mm. 4) wymiary oparcia : wysokość 565 mm Podłokietniki z regulacją wysokości w zakresie 185-240 mm (licząc od powierzchni siedziska) z nakładką drewnianą z lakierowanego drewna bukowego 1) wymiary podstawy fi 700 mm Wyprofilowane oparcie wykonane z: 1)element oparcia - rura fi 20 x 1,5 listwa oparcia - płaskownik 8 x 50 łącznik prosty oparcia - rura fi 16 x 2 element drewniany oparcia zastosowany blok pianki - gr. formatki 20mm , gęstość pianki minimum 25 kg/m3 komplet elementów profilujących oparcie - blok pianki - gr. formatki 40 mm ,gęstość pianki minimum 25 kg/m3 oparcie tapicerowane w całości skórą Wyprofilowane siedzisko: 1) szkielet siedziska : sklejka bukowa 7 warstwowa - gr. 10,5 mm , 2) zastosowany blok gąbki - grubość formatki 60 mm gęstość pianki minimum 25 kg/m3 Tapicerka -skóra SD w kolorze czarnym. Nakładki z drewna w kolorze koniak . k) Krzesła - 9 szt. Krzesło stacjonarne na płozie osadzone na ramie stalowej chromowanej o średnicy fi 22 mm , wykonanej w ten sposób, że rama krzesła stanowi zarazem konstrukcje podłokietników Wyprofilowane oparcie 1) szkielet oparcie : sklejka bukowa 8 warstwowa - gr. 10,5 mm , 2) zastosowany blok gąbki - grubość formatki 30 mm gęstość pianki minimum 25 kg/m3 3) oparcie tapicerowane w całości skórą Wyprofilowane siedzisko: 1) szkielet siedziska : sklejka bukowa 8 warstwowa - gr. 10,5 mm , 2) zastosowany blok gąbki - grubość formatki 60 mm gęstość pianki minimum 25 kg/m3 Wymagane minimalne wymiary: 1) wysokość krzesła 910 mm 2) wysokość siedziska: .460 mm 3) głębokość płozy : 564mm 4) szerokość ramy z podłokietnikami 585 mm 5) wysokość podłokietników licząc od siedziska : 205 mm Tapicerka -skóra SD w kolorze czarnym. Nakładki z drewna w kolorze koniak . 3.3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć atesty: 1) zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa zgodnych z PN-EN 14073-2:2006 , PN-EN 527-2:2004 na meble gabinetowe 2) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkownika z wynikiem pozytywnym przeprowadzonym w/g następujących norm : PN-ISO7173:1994 , PN- EN 1022:2001 na krzesła i fotele.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Posiadają niezbędne doświadczenie a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 20.000,00 zł każda w zakresie dostawy mebli biurowych do obiektów użyteczności publicznej, potwierdzone, że zostały wykonane należycie; 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) dokładnie wypełniona Tabela składająca się na ofertę Wykonawcy wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a SIWZ; 9) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ; 10) w celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego dołączą atesty zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa zgodnych z PN-EN 14073- 2:2006 , PN-EN 527-2:2004 na meble gabinetowe oraz z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkownika z wynikiem pozytywnym przeprowadzonym w/g następujących norm : PN-ISO7173:1994 , PN- EN 1022:2001 na krzesła i fotele; 11) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.