eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Zadanie-1 wymiana pod³óg w salach lekcyjnych oraz wykonanie posadzki z p³ytek w korytarzu szatni Zadanie-2 malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku szko³y Zadanie-3 wymiana drzwi w salach lekcyjnych Zadanie-4 wykonanie izolacji ¶cian zewnêtrznych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-04-22

¦widnica: Zadanie-1 wymiana pod³óg w salach lekcyjnych oraz wykonanie posadzki z p³ytek w korytarzu szatni Zadanie-2 malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku szko³y Zadanie-3 wymiana drzwi w salach lekcyjnych Zadanie-4 wykonanie izolacji ¶cian zewnêtrznych piwnic oraz drena¿u
Numer og³oszenia: 115686 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3 w ¦widnicy , ul. Saperów 27A, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 853 12 13.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gim3s@gimnazjum.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka bud¿etowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zadanie-1 wymiana pod³óg w salach lekcyjnych oraz wykonanie posadzki z p³ytek w korytarzu szatni Zadanie-2 malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku szko³y Zadanie-3 wymiana drzwi w salach lekcyjnych Zadanie-4 wykonanie izolacji ¶cian zewnêtrznych piwnic oraz drena¿u.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie-1 wymiana pod³óg w salach lekcyjnych oraz wykonanie posadzki z p³ytek w korytarzu szatni Zakres robót obejmuje: - rozebranie starych parkietów z oderwaniem listew , - rozebranie starej posadzki w korytarzu szatni, - wykonanie warstw wyrównuj±cych i wyg³adzaj±cych , - gruntowanie pod³o¿y, - u³o¿enie nowych parkietów i coko³ów oraz lakierowanie, - u³o¿enie posadzki z p³ytek , - wywiezienie gruzu. Zadanie-2 malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku szko³y Zakres robót obejmuje: - zeskrobanie i zmycie starej farby , - uzupe³nienie tynków zwyk³ych wewnêtrznych, - przygotowanie powierzchni i gruntowanie pod³o¿y, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi. Zadanie-3 wymiana drzwi w salach lekcyjnych Zakres robót obejmuje: - demonta¿ starych drzwi i o¶cie¿nic, - monta¿ nowych skrzyde³ drzwiowych wraz z o¶cie¿nic± , - uzupe³nienia ubytków w tynkach. Zadanie-4 wykonanie izolacji ¶cian zewnêtrznych piwnic oraz drena¿u Zakres robót obejmuje: - rozbiórka wylewki betonowej przy budynku, - wykopy przy ¶cianach piwnic, - spoinowanie i uzupe³nienie ¶cian, - wykonanie izolacji przeciwwilgoceniowych ¶cian, - wykonanie drena¿u..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.43.21.13 - K³adzenie parkietu 45.43.10.00 - K³adzenie p³ytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Wykonawca sk³adaj±cy ofertê musi spe³niaæ warunki okre¶lone w art.22 ust.1 Prawa Zamówieñ Publicznych w szczególno¶ci poprzez: a. nie podleganie wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP , b. prowadzenie dzia³alno¶ci to¿samej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót udowlanych , posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci , je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, c. posiadanie niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowanie potêncja³em technicznym, tj. zrealizowania w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówieñ o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o ³±cznej warto¶ci dwóch robót netto nie mniejszej ni¿ 50000 z³otych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to za ten okres, a tak¿e dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia si³ami w³asnymi. d. znajdowanie siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie ca³o¶ci zamówienia oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± jak 50000 z³otych. Ocena spe³niania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów wed³ug formu³y SPE£NIA - NIE SPE£NIA..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wymagane o¶wiadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - za³. nr 1 do oferty. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej , o¶wiadczenia powinny byæ przed³o¿one w formie pisemnej osobno przez wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê. Ponadto ka¿dy z wykonawców oferty wspólnej powinien przed³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt. 2. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej , je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert - za³. nr 2 do oferty. W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i mo¿e wprowadziæ w b³±d , co do poprawno¶ci z³o¿enia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przed³o¿enie z³o¿onego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawieraj±cego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3. Informacjê na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników ze wskazaniem osoby desygnowanej do pe³nienia obowi±zków kierownika budowy - za³. nr 3 do oferty. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, o ³±cznej warto¶ci min. 50000 z³. netto, odpowiadaj±cym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych , ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie np. protoko³y odbioru robót, referencje - za³. nr 4 do oferty. 5. Zaparafowany projekt umowy - za³. nr 5 do oferty. 6. Kosztorys ofertowy sporz±dzony w formie szczegó³owej w oparciu o przedmiar robót - za³. nr 6 do oferty. 7. Wykaz czê¶ci zamówienia , których realizacjê Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom wraz z umowami lub projektami umów podwykonawczych - do³±czonych do oferty celem akceptacji ich przez zamawiaj±cego zgodnie z art.647 KC Dz.U. z 14.02.2003r. Nr 49, poz.408 - za³, nr 7 do oferty. 8. Pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba upowa¿niona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa , a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art.23 ust.2 ustawy - za³. nr 8 do oferty. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± jak: 50000 z³otych - za³. nr 9 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gm3.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gimnazjum Nr 3 58-100 ¦widnica ul. Saperów 27a - sekretariat Ip..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 3 58-100 ¦widnica ul. Saperów 27a - sekretariat Ip..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie-1 wymiana pod³óg w salach lekcyjnych oraz wykonanie posadzki z p³ytek w korytarzu szatni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - rozebranie starych parkietów z oderwaniem listew , - rozebranie starej posadzki w korytarzu szatni, - wykonanie warstw wyrównuj±cych i wyg³adzaj±cych , - gruntowanie pod³o¿y, - u³o¿enie nowych parkietów i coko³ów oraz lakierowanie, - u³o¿enie posadzki z p³ytek , - wywiezienie gruzu..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.43.21.13-9, 45.43.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - malowanie korytarzy i klatki schodowej w budynku szko³y.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - zeskrobanie i zmycie starej farby , - uzupe³nienie tynków zwyk³ych wewnêtrznych, - przygotowanie powierzchni i gruntowanie pod³o¿y, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - wymiana drzwi w salach lekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - demonta¿ starych drzwi i o¶cie¿nic, - monta¿ drzwi jednoskrzyd³owych o szeroko¶ci 110cm w kolorystyce uzgodnionej z zamawiaj±cym, - uzupe³nienia ubytków w tynkach..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - wykonanie izolacji ¶cian zewnêtrznych piwnic oraz drena¿u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - rozbiórka wylewki betonowej przy budynku, - wykopy przy ¶cianach piwnic, - spoinowanie i uzupe³nienie ¶cian, - wykonanie izolacji przeciwwilgoceniowych ¶cian, - wykonanie drena¿u..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.12.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.