Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Częstochowa: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla uczestników projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 118171 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 322 92 06, faks 34 322 92 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprczestochowa.4bip.pl, http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla uczestników projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-to dniowego turnusu rehabilitacyjnego (pełne 14 dób) z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności w ośrodku dostosowanym do wszystkich czterech rodzajów dysfunkcji, czyli: narządu wzroku, ruchu, słuchu lub układu krążenia. Turnus przeznaczony jest dla 24 osób w tym: 13 osób niepełnosprawnych z powodu przynajmniej jednego ze schorzeń narządu wzroku, ruchu (3 osoby wymagają zakwaterowania na parterze), słuchu (1 osoba wymaga pomocy osoby posługującej się językiem migowym) lub układu krążenia z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności w wieku aktywności zawodowej (od 18 roku życia do 65 roku życia), 11 osób - indywidualnych opiekunów osób niepełnosprawnych. Wymogiem jest aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Wymagania dotyczące zakwaterowania: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu rehabilitacyjnego winno znajdować się w Polsce nad morzem,zakwaterowanie w budynku murowanym o standardzie odpowiadającym hotelom minimum ***(3 gwiazdkowym) w maksymalnej odległości od morza do 1000 m, posiadającym teren rekreacyjno-sportowy, zaplecze rehabilitacyjne, rekreacyjne oraz zaplecze służące celom dydaktycznym, pokoje 2 osobowe z samodzielnym węzłem sanitarnym - łazienką (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) wyposażone w łóżka jednoosobowe, pościel, koce, szafy, stoliki, krzesła, lampki nocne, telewizor i radio. Warunki żywienia: zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia. W okres turnusu (14 pełnych dób) nie zalicza się czasu przeznaczonego na podróż w obie strony. W czasie trwania turnusu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad - pierwsze i drugie danie oraz deser, kolacja), suchy prowiant na wycieczkę i drogę powrotną. Wymagania medyczne. Wykonawca zapewni: bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz na dyżurze telefonicznym), 20 zabiegów rehabilitacyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdej osoby niepełnosprawnej, zleconych przez lekarza ośrodka rehabilitacyjno-wypoczynkowego na podstawie informacji o stanie zdrowia. Zabiegi dla uczestników turnusu będą zaordynowane pod warunkiem dostarczenia informacji o stanie zdrowia osoby niepełnosprawnej podpisanej przez lekarza kierującego na turnus z miejsca zamieszkania. Uwaga: koszty związane z zakupem leków podstawowych niezbędnych do zabiegów rehabilitacyjnych i leczenia ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące programu integracji społecznej: zorganizowanie 1 (jednej) wycieczki fakultatywnej autokarowej, zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek oraz zapewnieniem ciepłych i zimnych napoi, 2 wieczorków tanecznych, korzystanie z bazy rekreacyjno-sportowej w miejscu zakwaterowania. Koszty związane z programem integracji społecznej ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące transportu: Wykonawca zapewni transport na turnus wraz z drogą powrotną z Częstochowy do Ośrodka Rehabilitacyjnego sprawnym technicznie autokarem wysokiej klasy, wyposażonymi w toaletę i klimatyzację oraz posiadającym aktualny przegląd techniczny. Koszty związane z transportem ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonej usługi. Wykonawca zapewnia również na czas podróży w obie strony i pobyt na turnusie ubezpieczenie NNW dla wszystkich uczestników turnusu. Wykonawca powinien zapewnić wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia turnusu. W cenę turnusu należy wliczyć obowiązkową opłatę klimatyczną. Inne wymagania Zamawiającego: 1. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia programu turnusu rehabilitacyjnego obejmującego: termin, miejsce turnusu oraz szczegółowy plan zajęć. Program turnusu musi uzyskać akceptację koordynatora projektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1 /promocji realizowanego projektu Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim poprzez umieszczenie w widocznym miejscu, w którym będzie przeprowadzany turnus rehabilitacyjny, dostarczonych przez Zamawiającego, materiałów promocyjnych (plakaty). 2/ wydania uczestnikom turnusu zaświadczeń, o odbytym turnusie opatrzone informacją o realizowaniu turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, realizowanego w ramach środków EFS Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Dodatkowo zaświadczenie winno zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 3/ przekazania Zamawiającemu po zakończeniu turnusu kopii zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2, 4/ utrwalenia fotograficznego przebiegu turnusu rehabilitacyjno oraz zajęć prowadzonych w ramach turnusu i przekazanie Zamawiającemu na płycie DVD lub CD wykonanych zdjęć. 5/ przekazania Zamawiającemu list obecności potwierdzających udział uczestników/uczestniczek na zajęciach w ramach turnusu (zabiegów rehabilitacyjnych, zajęć organizowanych w ramach programu nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością). Dodatkowo listy obecności winny zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 6/ przekazania ankiet oceniających przebieg turnusu rehabilitacyjnego. Dodatkowo ankiety winny zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 3. Po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przedstawi: 1.aktualne zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON, o którym mowa w § 11 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694), 2.aktualne zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania ze środków PFRON, o którym mowa w § 17 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przedstawi, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wg. wzoru na zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na zmianie liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego i opiekunów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjny pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, c) przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu. W takim przypadku koszt turnusu stanowi iloczyn kosztu turnusu jednej osoby niepełnosprawnej/opiekuna oraz rzeczywistej ilości osób niepełnosprawnych i ich opiekunów, które ukończyły turnus. W przypadku przerwania uczestnictwa w turnusie koszty udziału takiej osoby w turnusie ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni turnusu. W przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie rehabilitacyjnym, zwrot środków z PFRON następuje zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 9 lit. b rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusu rehabilitacyjnego (Dz. U. Nr 230, poz. 1634.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcprczestochowa.4bip.pl, http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana III Sobieskiego, 9, 42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana III Sobieskiego, 9, 42-200 Częstochowa pok. Nr 11 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie rehabilitacji fizycznej w roku 2025
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w hotelach lub innych miejscach noclegowych na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.