eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaOrganizacja turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla uczestników projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Częstochowa: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla uczestników projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 118171 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 322 92 06, faks 34 322 92 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprczestochowa.4bip.pl, http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla uczestników projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 14-to dniowego turnusu rehabilitacyjnego (pełne 14 dób) z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności w ośrodku dostosowanym do wszystkich czterech rodzajów dysfunkcji, czyli: narządu wzroku, ruchu, słuchu lub układu krążenia. Turnus przeznaczony jest dla 24 osób w tym: 13 osób niepełnosprawnych z powodu przynajmniej jednego ze schorzeń narządu wzroku, ruchu (3 osoby wymagają zakwaterowania na parterze), słuchu (1 osoba wymaga pomocy osoby posługującej się językiem migowym) lub układu krążenia z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności w wieku aktywności zawodowej (od 18 roku życia do 65 roku życia), 11 osób - indywidualnych opiekunów osób niepełnosprawnych. Wymogiem jest aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694). Wymagania dotyczące zakwaterowania: miejsce przeznaczone na pobyt uczestników turnusu rehabilitacyjnego winno znajdować się w Polsce nad morzem,zakwaterowanie w budynku murowanym o standardzie odpowiadającym hotelom minimum ***(3 gwiazdkowym) w maksymalnej odległości od morza do 1000 m, posiadającym teren rekreacyjno-sportowy, zaplecze rehabilitacyjne, rekreacyjne oraz zaplecze służące celom dydaktycznym, pokoje 2 osobowe z samodzielnym węzłem sanitarnym - łazienką (z całodobowym dostępem do zimnej i ciepłej wody) wyposażone w łóżka jednoosobowe, pościel, koce, szafy, stoliki, krzesła, lampki nocne, telewizor i radio. Warunki żywienia: zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia. W okres turnusu (14 pełnych dób) nie zalicza się czasu przeznaczonego na podróż w obie strony. W czasie trwania turnusu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad - pierwsze i drugie danie oraz deser, kolacja), suchy prowiant na wycieczkę i drogę powrotną. Wymagania medyczne. Wykonawca zapewni: bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka pielęgniarska, lekarz na dyżurze telefonicznym), 20 zabiegów rehabilitacyjnych dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdej osoby niepełnosprawnej, zleconych przez lekarza ośrodka rehabilitacyjno-wypoczynkowego na podstawie informacji o stanie zdrowia. Zabiegi dla uczestników turnusu będą zaordynowane pod warunkiem dostarczenia informacji o stanie zdrowia osoby niepełnosprawnej podpisanej przez lekarza kierującego na turnus z miejsca zamieszkania. Uwaga: koszty związane z zakupem leków podstawowych niezbędnych do zabiegów rehabilitacyjnych i leczenia ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące programu integracji społecznej: zorganizowanie 1 (jednej) wycieczki fakultatywnej autokarowej, zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek oraz zapewnieniem ciepłych i zimnych napoi, 2 wieczorków tanecznych, korzystanie z bazy rekreacyjno-sportowej w miejscu zakwaterowania. Koszty związane z programem integracji społecznej ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące transportu: Wykonawca zapewni transport na turnus wraz z drogą powrotną z Częstochowy do Ośrodka Rehabilitacyjnego sprawnym technicznie autokarem wysokiej klasy, wyposażonymi w toaletę i klimatyzację oraz posiadającym aktualny przegląd techniczny. Koszty związane z transportem ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za jakość i terminowość świadczonej usługi. Wykonawca zapewnia również na czas podróży w obie strony i pobyt na turnusie ubezpieczenie NNW dla wszystkich uczestników turnusu. Wykonawca powinien zapewnić wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia turnusu. W cenę turnusu należy wliczyć obowiązkową opłatę klimatyczną. Inne wymagania Zamawiającego: 1. Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia programu turnusu rehabilitacyjnego obejmującego: termin, miejsce turnusu oraz szczegółowy plan zajęć. Program turnusu musi uzyskać akceptację koordynatora projektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1 /promocji realizowanego projektu Dobry Start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim poprzez umieszczenie w widocznym miejscu, w którym będzie przeprowadzany turnus rehabilitacyjny, dostarczonych przez Zamawiającego, materiałów promocyjnych (plakaty). 2/ wydania uczestnikom turnusu zaświadczeń, o odbytym turnusie opatrzone informacją o realizowaniu turnusu rehabilitacyjnego z programem nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, realizowanego w ramach środków EFS Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Dodatkowo zaświadczenie winno zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 3/ przekazania Zamawiającemu po zakończeniu turnusu kopii zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2, 4/ utrwalenia fotograficznego przebiegu turnusu rehabilitacyjno oraz zajęć prowadzonych w ramach turnusu i przekazanie Zamawiającemu na płycie DVD lub CD wykonanych zdjęć. 5/ przekazania Zamawiającemu list obecności potwierdzających udział uczestników/uczestniczek na zajęciach w ramach turnusu (zabiegów rehabilitacyjnych, zajęć organizowanych w ramach programu nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością). Dodatkowo listy obecności winny zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 6/ przekazania ankiet oceniających przebieg turnusu rehabilitacyjnego. Dodatkowo ankiety winny zawierać logo EFS, POKL i flagę UE. 3. Po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przedstawi: 1.aktualne zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON, o którym mowa w § 11 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694), 2.aktualne zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania ze środków PFRON, o którym mowa w § 17 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15.11.2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007r., Nr 230, poz. 1694).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. Nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca przedstawi, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wg. wzoru na zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub poświadczona notarialnie kopia do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, polegających na zmianie liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego i opiekunów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjny pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, c) przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu. W takim przypadku koszt turnusu stanowi iloczyn kosztu turnusu jednej osoby niepełnosprawnej/opiekuna oraz rzeczywistej ilości osób niepełnosprawnych i ich opiekunów, które ukończyły turnus. W przypadku przerwania uczestnictwa w turnusie koszty udziału takiej osoby w turnusie ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni turnusu. W przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie rehabilitacyjnym, zwrot środków z PFRON następuje zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 9 lit. b rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusu rehabilitacyjnego (Dz. U. Nr 230, poz. 1634.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcprczestochowa.4bip.pl, http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana III Sobieskiego, 9, 42-200 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana III Sobieskiego, 9, 42-200 Częstochowa pok. Nr 11 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w ramach projektu systemowego Dobry start. Promowanie aktywnej integracji społecznej i zawodowej w powiecie częstochowskim, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.