Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-07
Sopot: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi transportu dzieł sztuki na terenie kraju dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do odbioru dzieł sztuki z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu realizacji poszczególnej usługi, dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a następnie po zakończeniu ekspozycji przewiezienia dzieł do miejsca jego początkowego odbioru.
Numer ogłoszenia: 132191 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Galeria Sztuki , Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 5510621, faks 58 5513262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi transportu dzieł sztuki na terenie kraju dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do odbioru dzieł sztuki z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu realizacji poszczególnej usługi, dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a następnie po zakończeniu ekspozycji przewiezienia dzieł do miejsca jego początkowego odbioru..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi transportu dzieł sztuki na terenie kraju dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do odbioru dzieł sztuki z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w zleceniu realizacji poszczególnej usługi, dostarczenia do siedziby Zamawiającego, a następnie po zakończeniu ekspozycji przewiezienia dzieł do miejsca jego początkowego odbioru. 2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)transport obiektów na terenie RP b)przemieszczanie obiektów w lokalu Zamawiającego c)wszelkie rodzaje komunikacji (telefony, faksy, maile) niezbędne do właściwego wykonania danego transportu oraz koordynację wszystkich w/w czynności. 3.Transport będzie świadczony pojazdami o ładowności do 3,5 tony oraz pow. 3,5 tony, umożliwiającymi montaż skrzyń do burt pojazdu,. 4.Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy zostanie wykonane ok. 35 tys. km przewozów krajowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)warunek wiedzy i doświadczenia będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi transportu dzieł sztuki, w tym jedną o wartości dzieł sztuki nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 2 środkami transportu z możliwością mocowania skrzyń do burt, w tym 1 pojazdem o ładowności do 3,5 tony oraz 1 pojazdem o ładowności pow. 3,5 tony
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Koszt 1 godziny postoju - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy mogą dotyczyć: 1)wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 2)warunków płatności, 3) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a) powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, lub nie wskazanej w ofercie wykonawcy b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 4) sposobu wykonywania usługi, jeśli zmiana taka nie spowoduje konieczności zmiany wynagrodzenia i nie będzie wykraczała poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ rozwiązań, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) jeżeli przyczynią się do bardziej efektywnego wykonywania usługi określonej w umowie, 5) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Galeria Sztuki, ul. Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 14:00, miejsce: Państwowa Galeria Sztuki, ul. Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, Sekretariat, IIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia 3 matkom z małoletnimi dziećmi, kobietom w ciąży, ojcom z małoletnimi dziećmi, innym osobom sprawującym opiekę prawną nad małoletnimi dziećmi - klientom MOPS
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- UBEZPIECZENIA OC Z TYT. DZIAŁALNOŚCI STATUTOWO - GOSPOD. I UŻYTKOWANIA MIENIA NA TERENIE GMINY M. SOPOTU I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZDiZ W SOPOCIE W 2025 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- Asfalt do wytwarzania asfaltu lanego do robót drogowych oraz Mieszanka Mineralno Asfaltowa (asfalt na zimno) do napraw miejscowych
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz osób niepełnosprawnych na zajęcia do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Jarocinie
- "Świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Michałowice"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Wieliszew do szkół w 2025 roku
- Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2025
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.