Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Świdnica: Dostawa i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego szkół podstawowych
Numer ogłoszenia: 137159 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax 074 8523110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie urządzeń do monitoringu wizyjnego szkół podstawowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a)dostawę i instalację zintegrowanych kamer monitorujących z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, b)dostawę i instalację urządzeń oraz okablowania do transmisji obrazu, c)dostawę i instalację urządzeń punktu nadzoru i archiwizacji w siedzibach szkół podstawowych, d)uruchomienie monitoringu wraz z przeszkoleniem obsługi i robotami towarzyszącymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium-2 000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat trzy podobne systemy składające się przynajmniej z 3 kamer i rejestratora. 4.Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 6.Udzielą minimum 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace, zastosowane urządzenia oraz materiały. 7.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - wg załącznika nr l, 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 2, 3.Zaakceptowany, podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia - wg załącznika nr 4. 4.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis-wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 5.Opis wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień, odpowiadających wymogom określonym w rozdz. II pkt. 3, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie - wg załącznika nr 3. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 6.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 20 000zł. Każdy z podmiotów występujących wspólnie oraz podwykonawców składa odpowiedni dokument. 7.Podpisany przez wykonawcę wzór gwarancji - wg załącznika nr 5. 8.Kopie deklaracji zgodności z CE na zaoferowane urządzenia i podzespoły. 9.Potwierdzenie wniesienia wadium. 10.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także w przypadku spółki cywilnej),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas usunięcia zgłoszonej usterki - 10
- 3. warunki gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Rozbiórka zbiornika i budowa 2 zbiorników wody 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w m.Świdnica w ram.zad.inw. Budowa zbiorników na wodę pitną o poj. 200m3 na terenie SUW w m. Słone i Świdnicy
- Dostawy materiałów medycznych do gastroentorologii i endoskopii (powtórzony)
- Roboty awaryjne i remonty bieżące w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków lub dostarczania w formie cateringu w pomieszczeniach Zamawiającego dla młodzieży LO SMS przebywającej w internacie DZSMS w Świdnicy
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Rewitalizacja placu Grunwaldzkiego w Świdnicy
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
- Dostawa, montaż i instalacja sprzętu CCTV w ramach modernizacji istniejącego na WFUW systemu CCTV
- Budowa Sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wojsławicach-Kolonii
- Dostawa sprzętu komputerowego, wideo, audio, macierzy i licencji (4 części).
- Rewitalizacja "Świętokrzyskiej Kolejki Wąskotorowej Ciuchcia Ponidzie" realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w podziale na 3 zadania (...)
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.