Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu integracji zawodowej, zdrowotnej i społecznej dla Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych do udziału w ramach projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy
Numer ogłoszenia: 151358 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach , ul. Dęblińska 4, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8890506, 8890519, faks 81 888 82 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.gmina.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu integracji zawodowej, zdrowotnej i społecznej dla Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych do udziału w ramach projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów oraz działania o charakterze środowiskowym zgodnie z poniższymi zadaniami: Zadanie nr 1 - Trening kompetencji i umiejętności społecznych, Zadanie nr 2 - Analiza potrzeb edukacyjno - zawodowych, Zadanie nr 3 - Indywidualne konsultacje psychologiczno - psychoterapeutyczne. dla 18 osób, uczestników projektu, czyli Beneficjentów Ostatecznych projektu pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puławach, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez ośrodki pomocy społecznej. Uczestnikami projektu są mieszkańcy gminy Puławy. Są to osoby w wieku 25-50 lat, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, długotrwale korzystające z pomocy społecznej. Charakteryzuje ich niski poziom kwalifikacji zawodowych lub całkowity ich brak. Celem głównym projektu jest ułatwienie dostępu do aktywnych form integracji społecznej i zawodowej klientów pomocy społecznej zagrożonych wykluczeniem społecznym. Cele szczegółowe to: zmniejszenie poziomu deficytów osobistych i społecznych utrudniających funkcjonowanie społeczne i zawodowe u klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach poprzez zwiększenie poziomu kompetencji i umiejętności społecznych. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w budynku usytuowanym na terenie miasta Puławy. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie od dnia 4.06.2012r. do dnia 30.06.2011r., przy czym wszystkie szkolenia i warsztaty realizowane w ramach zamówienia mogą się odbywać w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty, z wyjątkiem dni świątecznych i soboty 9.06.2012r.; w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. Szczegółowy opis poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia: ZADANIE NR 1 -TRENING KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Celem Treningu kompetencji i umiejętności społecznych jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności kluczowych dla prawidłowego funkcjonowania w społeczeństwie, nabycie umiejętności wchodzenia w prawidłowe relacje z innymi, ze szczególnym uwzględnieniem stosunku pracy, radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i problemowymi (np.: bezrobocie, lęk, stres, depresja), jak również poszerzenie świadomości uczestników dotyczącej własnej osoby tj. własnych możliwości, potencjału, poczucia wartości, obrazu siebie. Sposób prowadzenia zajęć: Szkolenie realizowane w ramach zadania ma być prowadzone w formie warsztatów grupowych. Wymagany minimalny zakres tematyczny szkolenia: - zasady kontynuowania celów życiowych zwłaszcza w sferze zawodowej i społecznej, - trening postaw i komunikacji interpersonalnej, - radzenie sobie ze stresem i negatywnymi emocjami, - radzenie sobie w sytuacjach konfliktu, - praca z wyuczoną bezradnością. Czas trwania: Zamawiający zastrzega, że zajęcia mają być przeprowadzone w okresie 3 dni, przy czym każdego dnia ma być przeprowadzonych 8 godzin dydaktycznych zajęć, 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć. Łącznie w czasie 3 dni zajęć mają być przeprowadzone 24 godziny dydaktyczne szkolenia. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia grupowe: Zajęcia w ramach Treningu kompetencji i umiejętności społecznych mają być prowadzone przez jednocześnie minimum 2 osoby posiadające co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz każda z osobna posiadająca doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń, warsztatów, zajęć o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie podniesienia kompetencji osobistych i życiowych. ZADANIE NR 2 - ANALIZA POTRZEB EDUKACYJNO - ZAWODOWYCH Są to zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego. Ich celem jest analiza i ocena indywidualnej sytuacji uczestników na rynku pracy, odkrycie przez uczestników własnych predyspozycji zawodowych i możliwości podjęcia pracy w różnych obszarach zatrudnienia. Konsultacje powinny również podejmować tematykę metod efektywnego poszukiwania pracy i atrakcyjnej prezentacji własnej osoby na rynku pracy.Zajęcia mają być realizowane w formie indywidualnych spotkań z uczestnikami projektu. Zakres tematyczny ma być dostosowany przez Wykonawcę do zakładanego przez Zamawiającego celu zajęć. Celem Analizy potrzeb edukacyjno - zawodowych w ramach opisywanego zadania jest zdiagnozowanie sytuacji zawodowej oraz potencjału zawodowego każdego z 18 uczestników projektu oraz wskazanie, pomoc uczestnikom m.in. w rozpoznaniu istniejących trudności w znalezieniu pracy, określeniu predyspozycji zawodowych, poznaniu preferencji zawodowych, wyborze zawodu, drogi zawodowej lub kierunku kształcenia, zmianie lub podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Liczba godzin szkolenia: Zamawiający zastrzega, że indywidualne spotkania mają trwać łącznie po: - 2 godziny dydaktyczne przypadające na każdego z 14 uczestników projektu, - 1 godzinie dydaktycznej przypadającej na każdego z 4 uczestników projektu, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Zamawiający zastrzega, że zajęcia z zakresu Analiza potrzeb edukacyjno- zawodowych mają być prowadzone przez minimum 1 osobę posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe i uprawnienia doradcy zawodowego, a także posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 50 godzin dydaktycznych ( 1 godzina dydaktyczna to 45 minut zajęć) z zakresu doradztwa zawodowego. Zamawiający zastrzega również, że w ramach szkolenia objętego niniejszym zadaniem tj. Analiza potrzeb edukacyjno- zawodowych, wykonawca zobowiązany będzie opracować dla każdego uczestnika odrębnie indywidualny plan działania oraz indywidualną kartę doradztwa zawodowego, które po zakończeniu szkolenia zostaną wydane uczestnikom. Kopie powyższych dokumentów Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu. Powyższe dokumenty będą wykorzystane przez Zamawiającego zgodnie z założeniami w planie pracy i działaniach zawartych w kontraktach socjalnych uczestników projektu. ZADANIE NR 3 - INDYWIDUALNE KONSULTACJE PSYCHOLOGICZNO - PSYCHOTERAPEUTYCZNE Celem Indywidualnych konsultacji psychologiczno - psychoterapeutycznych jest przeprowadzenie konsultacji diagnostyczno- wspierających dla uczestników projektu, omówienie bieżących konfliktów i problemów wpływających na aktualną sytuację życiową (w tym zawodową) uczestników, rozpoznanie potencjału osobistego, możliwości i predyspozycji, udzielenie wsparcia, motywowanie do zmiany. Liczba godzin zajęć: Zamawiający zastrzega, że wykonawca ma przeprowadzić po 2 godziny dydaktyczne indywidualnych konsultacji psychologiczno - psychoterapeutycznych z każdym z 18 uczestników projektu, przy czym 1 godzina dydaktyczna to 60 minut konsultacji. Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła zajęcia: Zajęcia z zakresu Indywidualne konsultacje psychologiczno - psychoterapeutyczne mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz ma posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń, warsztatów, zajęć o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie kompetencji osobistych i życiowych.Zamawiający zastrzega również, że w ramach Indywidualnych konsultacji psychologiczno - psychoterapeutycznych wykonawca zobowiązany będzie opracować dla każdego uczestnika odrębnie pisemną opinię funkcjonowania psychospołecznego, które to po zakończeniu realizacji zajęć w ramach opisywanego zadania zostaną przekazane uczestnikom, a ich kopie zamawiającemu. Natomiast dla Zamawiającego dodatkowo wykonawca zobowiązany będzie sporządzić pisemne zalecenia postępowania dla pracowników socjalnych współpracujących z uczestnikami w ramach pracy socjalnej. Inne wymagania składające się na przedmiot zamówienia: Zamawiający zastrzega, że wykonawca nie może pobierać od uczestników projektu żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca ma zapewnić dla wszystkich uczestników projektu oraz wliczyć w koszt zamówienia także: -zwrot kosztów dojazdu uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji zamówienia przez wykonawcę tj. na wszystkie zajęcia, szkolenia i warsztaty objęte przedmiotowym zamówieniem oraz zwrot kosztów powrotu uczestników do miejsca zamieszkania- na podstawie przedłożonych przez uczestników biletów, potwierdzonych oświadczeniami przewoźnika. Uczestnicy projektu zamieszkują na terenie gminy Puławy w następujących miejscowościach: Kolonia Góra Puławska - 1 osoba; Skoki - 1 osoba; Góra Puławska - 2 osoby; Opatkowice - 2 osoby; Gołąb - 4 osoby; Smogorzów - 1 osoba; Pachnowola - 1 osoba; Sadłowice - 1 osoba; Dobrosławów - 2 osoby; Tomaszów - 1 osoba; Wólka Gołębska - 1 osoba; Leokadiów - 1 osoba. -wyposażenie sal, pomieszczeń niezbędne do przeprowadzenia danych szkoleń, zajęć, a w szczególności: tablica, markery, papier do tablicy, projektor, ekran projekcyjny -materiały dydaktyczne i szkoleniowe dla każdego uczestnika projektu niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie, które po zakończeniu szkoleń, zajęć stają się ich własnością; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl oraz informacją: Projekt systemowy - Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -serwis kawowy podczas trwania zajęć z zakresu Trening kompetencji i umiejętności społecznych tj. co najmniej kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka do kawy, ciastka, słone paluszki; -obiad w trakcie każdego dnia zajęć z zakresu Trening kompetencji i umiejętności społecznych- tj. co najmniej drugie danie obiadowe zapewnione przez wykonawcę w formie cateringu dla każdego z uczestników projektu - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas realizacji zamówienia, przy czym Zamawiający zastrzega, że obowiązkiem wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia kopii polisy żądanego ubezpieczenia, - dla każdego z uczestników projektu zaświadczenie o ukończeniu odrębne dla każdego rodzaju zajęć, szkoleń, warsztatów tj. dla treningu kompetencji i umiejętności społecznych, analizy potrzeb edukacyjno-zawodowych, indywidualnych konsultacji psychologiczno-psychoterapeutycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formie pozaszkolnej (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216) Wydane uczestnikom zaświadczenia mają być oznaczone logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl oraz informacją: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia z należytą starannością dokumentacji dotyczącej wykonanych działań, a w szczególności: ewidencji obecności uczestników zajęć (w tym do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji z uczestnictwa), wymiaru godzin i tematów zajęć, ankiet ewaluacyjnych dla poszczególnych działań oraz całości zamówienia, potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych, potwierdzenie otrzymania serwisu kawowego oraz obiadów, zwrotu kosztów dojazdu, dokumentacji audiowizualnej z wykonywanych działań. Dokumentacja winna być potwierdzona przez uczestnika własnoręcznym podpisem. Wszelka dokumentacja dotycząca wykonywanych działań ma być oznaczona logotypami UE, EFS i POKL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.wup.lublin.pl oraz informacją: Projekt systemowy Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ząda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazac w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złozonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 2 usługi o wartości minimum 15 000, 00 zł brutto ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) każda, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń, zajęć, warsztatów o zakresie tematycznym tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złozonych dokumentów i oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazac w sposób szczególny. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złozonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 3 osób tj. - 2 osób posiadających co najmniej wykształcenie wyższe psychologiczne i z których każda z osobna ma posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 4 szkoleń, warsztatów, treningów o tematyce obejmującej wsparcie w zakresie kompetencji osobistych i życiowych ( do realizacji Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz Indywidualnych konsultacji psychologiczno-psychoterapeutycznych); - 1 osoby posiadającej wykształcenie wyższe i uprawnienia doradcy zawodowego oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 50 godzin dydaktycznych z zakresu doradztwa zawodowego (do realizacji Analizy potrzeb edukacyjno-zawodowych) Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunku na podstawie złozonych dokumentów i oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazac w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, polegające na: a)zmianie terminu realizacji zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b)zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c)zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d)zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 9 umowy, e)za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; f)zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Deblińska 4
24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 14:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Deblińska 4 24-100 Puławy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Efektywna pomoc społeczna w Gminie Puławy jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach POKL, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Usługa ubezpieczenia Gminy Puławy oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 3 zadania
- "Zakup i sukcesywna dostawa talonów w formie papierowej dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie 02.01.2025r. - 31.12.2025r."
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
- Zatrudnienie superwizorów do Poradni Zdrowia Psychicznego WCZP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.