Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-31
Olsztyn: Dostawa mebli, sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego pn. Podniesienie jakości kształcenia praktycznego poprzez modernizację i doposażenie pracowni w Zespole Szkól Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 152417 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli, sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego pn. Podniesienie jakości kształcenia praktycznego poprzez modernizację i doposażenie pracowni w Zespole Szkól Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz instalacja mebli, sprzętu i wyposażenia w pracowniach Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie w ramach zadania budżetowego pn. Podniesienie jakości kształcenia praktycznego poprzez modernizację i doposażenie pracowni w Zespole Szkól Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie / Kod CPV: 39000000-2, 39221000-7, 39710000-2 /. 2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu, dostawy, montażu oraz instalacji mebli, sprzętu i wyposażenia w 7 pracowniach komputerowych, 1 pracowni hotelarskiej oraz 1 pracowni ruchu turystycznego, wg asortymentu określonego w szczegółowej specyfikacji technicznej. 3. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram dostawy i montażu mebli, sprzętu, urządzeń i wyposażenia objętych przedmiotem odpowiedniej części niniejszego zamówienia. Wykonawca przed realizacją zamówienia uzgodni z Zamawiającym również szczegóły wyglądu, funkcjonalności, kolorystyki płyt lub tapicerek oferowanego asortymentu . 4. Szczegółowe określenie przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia zawarte są w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.22.10.00-7, 39.71.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. ( słownie : pięć tysięcy złotych ) z podziałem na odpowiednie części, na które składana jest oferta : - Część I : 700,00 zł. ( słownie : siedemset złotych ) - Część II : 2300 zł. ( słownie : dwa tysiące trzysta złotych ) - Część III : 2000 zł. ( słownie : dwa tysiące złotych )
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 3. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - WYPOSAŻENIE I SPRZĘT - CZĘŚĆ III - wg zał. Nr 2 do SIWZ (wymagana tylko od Wykonawców ubiegających się o część III zamówienia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać przesłany bezpłatnie egzemplarz w wersji papierowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na Warmii i Mazurach na lata 2007-2013,Oś priorytetowa Nr3 Infrastruktura społeczna, Nr działania: 3.1 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną. 2. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż 45 dni od podpisania umowy. 3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania poszczególnych części zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem, montażem, ustawieniem lub instalacją oferowanego sprzętu, urządzeń, mebli i wyposażenia w poszczególnych pracowniach budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych przy ul. Bałtyckiej 37 w Olsztynie. Wykonawca oblicza cenę oferty za poszczególne części zamówienia jako sumę iloczynów cen jednostkowych oraz ilości sztuk objętych daną częścią zamówienia i tak wyliczoną cenę za poszczególne części zamówienia wraz z podatkiem VAT zamieszcza w Formularzu Ofertowym. Brak wyceny któregokolwiek z asortymentu objętego daną częścią zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp, tj. odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 8. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 14.06.2011 r. o godz. 11:45 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 9. Znak sprawy : ZP.271.63.2011.G81.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć I - Meble hotelowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części, a cześć I - Meble hotelowe, obejmuje dostawę, montaż i instalację następującego asortymentu składającego się na CZĘŚĆ I - Meble hotelowe: 1) łóżko hotelowe - 2 szt. 2) stolik nocny - 2 szt. 3) regał - 2 szt. 4) biurko - 2 szt. 5) lada recepcyjna - 1 szt. 6) krzesło - 4 szt. 7) fotel - 4 szt. 8) wieszak ścienny - 2 szt. 9) lustro - 2 szt. 10) lustro z oświetleniem - 2 szt. 11) lampka - 4 szt. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.22.10.00-7, 39.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Meble szkolne do pracowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części, a CZĘŚĆ II - Meble szkolne do pracowni, obejmuje dostawę, montaż i instalację następującego asortymentu składającego się na CZĘŚĆ II - Meble szkolne do pracowni: 1) biurko nauczycielskie - 10 szt. 2) stół komputerowy - 120 szt. 3) krzesło uczniowskie - 30 szt. 4) ławka szkolna - 30 szt. 5) fotel obrotowy - 120 szt. 6) fotel obrotowy - 10 szt. 7) stół kwadratowy rozkładany - 6 szt. 8) stół okrągły - 6 szt. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III - Wyposażenie i sprzęt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części, a CZĘŚĆ III - Wyposażenie i sprzęt, obejmuje dostawę, montaż i instalację następującego asortymentu składającego się na CZĘŚĆ III - Wyposażenie i sprzęt : 1) tablica obrotowo - jezdna - 9 szt. 2) tablica bezpyłowa - 1 szt. 3) ekran projekcyjny - 10 szt. 4) wózek służby pięter - 2 szt. 5) odkurzacze razem - 2 szt. 6) pozostały sprzęt sanitarny (wieszak na ręcznik, uchwyt na papier, mydelniczka, suszarka do włosów, suszarka do rąk ) - 2 kpl. 7) dozownik mydła - 2 szt. 8) pomocnik kelnerski z wyposażeniem - 1 szt. 9) wózek kelnerski - 1 szt. 10) zastawa stołowa - 6 kpl. 11) bielizna stołowa - 6 kpl. 12) komplet bielizny hotelowej - 2 kpl. 13) ręczniki hotelowe - 2 kpl 14) elementy dekoracyjne - 2 kpl 15) zegar ścienny - 3 szt 16) kalkulator - 1 szt. 17) telefax - 1 szt. 18) kasa fiskalna - 2 szt. 19) telewizory LCD 42 cale i 37 cali, razem - 4 szt. 20) odtwarzacz płyt DVD - 2 szt. 21) radio - 2 szt. 22) rzutnik pisma - 1 szt. 23) dywanik łazienkowy- 2 kpl 24) kosz na śmieci - 40 szt. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.22.10.00-7, 39.71.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
- Dostawa podkładów higienicznych z wkładem chłonnym
- Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem (zewnętrzne i wewnętrzne).
- Dokumentacja techniczna wielobranżowa realizowana w ramach programu inwestycyjnego pod nazwą: "Utworzenie Centrum Chorób Serca u Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji i poprowadzenia ośmiu jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.