Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-04
Tarnobrzeg: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 188715 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. Ochrona osób oznacza działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Ochrona mienia oznacza działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren ochrony. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie. 2. Wykaz budynków będących w użytkowaniu Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu: Nazwa budynku Pow. zabudowy Pow. użytkowa Kubatura Liczba kondygnacji Nadz., Podz. Budynek G, G1 Prosektorium, 408,9 m2, 435,64 m2, 2.554,2 m3; 1, 1 Pawilon Diagnostyczny F1, 1.750,0 m2, 5.065,0 m2, 25.326,0 m3, 3, 1 Budynek Administracji Szpitala C, 310,40 m2, 492,14 m2, 2.583,00 m3, 2, 0 Stacja trafo i zespół prądotwórczy W1, 221,3 m2, 185,2 m2, 1.005,0 m3, 1, 0 Pawilon łóżkowy F2 F5, 609,1 m2, 5.510,9 m2, 22.319,0 m3, 9, 1 Tlenownia O, 104,1 m2, 98,2 m2, 490,0 m3, 1, 1 Budynek F3 oraz westybul F, 698,6 m2, 1.186,96 m2, 5.700,74 m3, 1, 1 Pawilon E + X garaże, 1.868,04 m2, 6.799,75 m2, 27.938,14 m3, 3, 1 Budynek Kotłowni ze spalarnią B1, 289,35 m2, 551,60 m2, 2.774,11 m3, 2, 1 Kuchnia szpitalna H, H1, 721,90 m2, 1.928,80 m2, 8.331,70 m3, 3, 1 Pawilon D, D1, D2,1.461,93 m2, 4.499,31 m2, 19.313,93 m3, 3, 1 z łącznikiem E2, 132,18 m2, 419,93 m2, 1.803,05 m3, 3, 1 Łącznik E1, 311,43 m2, 938,66 m2, 3.933,00 m3, 3, 1 Tunel J, J2, 378,3 m2, 265,9 m2, 1.021,0 m3, 0, 1 Tunel J1, 193,1 m2, 144,0 m2, 502,8 m3, 0, 1 Budynek Hydroforni S3, 230,0 m2, 188,20 m2, 1212,6 m3, 1, 0 Śmietnik z pom. betonowania odpadów, 94,2 m2, 64,2 m2, 366,99 m3, 1, 0 Budynek K wraz ze stacją diagnostyczną, garaże, 575,72 m2, 653,63 m2, 3.257,62 m3, 2, 0 Budynek portierni, 26,5 m2, 12 m2, 108 m3, 1, 0 Budynek B, 440,4 m2, 1.334,0 m2, 3.888,5 m3, 3, 1 Budynek A, 883,46, 1.983,32, 10.335,52, 3, 0 Powierzchnia całkowita działki w m2 36 367 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawcy ubiegający się o świadczenie usługi są zobowiązani spełnić niżej podane uwarunkowania: a) Zapewnić ochronę całości obiektów z posterunków zlokalizowanych: - Posterunek nr 1 - dyżur na portierni przy bramie wjazdowej (w dni robocze od godziny 6:00 do 20:00); - Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym (całodobowo); - Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (w dni robocze, soboty, niedziele i święta od godziny 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta od 7:00 do 19:00). b) Zapewnić możliwość wsparcia pracowników ochrony działaniami grupy interwencyjnej, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 5 min. c) Spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1099), szczególnie te związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników; d) Zapoznanie się i przestrzeganie przez pracowników ochrony Planu ochrony aktualnie obowiązującego w Szpitalu. e) Na czas obowiązywania umowy udostępnić alkomat w lokalizacji. 2) Ochrona obiektów, mienia i osób będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Dozór i ochrona mienia Zamawiającego dotyczy: a) dozoru i ochrony wewnętrznej obejmującej obiekty, wszystkie pomieszczenia oraz strefy o podwyższonym stopniu ochrony znajdujące się w obiektach; b) dozoru i ochrony zewnętrznej obejmującej całość posesji na której znajdują się obiekty wraz ze wszystkimi rzeczami ruchomymi i nieruchomymi znajdującymi się na niej; c) działań zapobiegającym: - kradzieżom i włamaniom; - napadom rabunkowym; - sabotażom; - aktom wandalizmu; - zamachom terrorystycznym, a także przeciwdziałającym powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 3) Zakres obowiązków służby ochrony: a) pracownicy ochrony zobowiązani są do wykonywania doraźnych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez Kierownika Zamawiającego lub upoważnionych przez niego pracowników Szpitala. b) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w Szpitalu, w tym również na prośbę personelu; c) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Szpitala w zakresie organizacji ruchu; d) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu; e) ochrona budynków, terenu, mienia szpitalnego znajdującego się w budynkach; f) czuwanie nad wewnętrznym i zewnętrznym bezpieczeństwem ochranianych obiektów, poprzez nadzorowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych celem wczesnego wykrywania ewentualnych awarii i innych zagrożeń; g) nadzór nad ruchem osób wchodzących do budynków i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych; h) zwracanie uwagi na przedmioty wynoszone ze Szpitala; i) nie wpuszczanie na teren Szpitala i do budynków osób niepożądanych, zakłócających porządek, zachowujących się niestosownie, wyzywająco i pod wpływem alkoholu; j) deponowanie kluczy oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie; k) kontrola obiektów i pomieszczeń po opuszczeniu pracowników na podstawie odrębnego regulaminu, l) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala; m) obsługa central pożarowych na posterunku nr 2 (system ostrzegania pożarowego) oraz kontakt ze Strażą Pożarną w przypadku alarmu p-poż. 4) Pracownicy ochrony winni wyróżniać się: a) właściwymi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi do wykonywania zawodu; b) szybkim czasem reakcji, umiejętnością analizy sytuacji, szybkim podejmowaniem decyzji; c) jednolitym umundurowaniem wraz z plakietką identyfikacyjną i logo firmy; d) wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością. 5) Posterunki ochrony: a) Posterunek nr 1- dyżur na portierni przy bramie wjazdowej przy ul. Mickiewicza; b) Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym do Szpitala; c) Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego; d) Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowane zostaną posterunki, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 46 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 672 z póź. zm.) oraz art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1099); 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) dostarczy wykaz co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, usługi ochrony osób i mienia, o wartości nie mniejszej niż 180 000 PLN brutto każda za okres max 12 miesięcy oraz 3 dowody, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 9 osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, posiadającymi: - niezbędne kwalifikacje, tj.: aktualny wpis na listę kwalifikowanego pracownika ochrony; - doświadczenie tj.: co najmniej 3 lata pracy jako pracownik ochrony; oraz przeszkolonymi w zakresie bhp i ppoż.; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i zobowiązuje się do utrzymania tego ubezpieczenia przez okres trwania umowy, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 300 000 zł.; 2) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowana usługa zapewni możliwość wsparcia pracowników ochrony, działaniami grupy interwencyjnej (własna grupa interwencyjna/grupa interwencyjna w ramach podwykonawstwa) w ilości co najmniej 2 osób, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 5 min. - zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz posterunków ochrony - na załączniku nr 11 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość usługi - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy
- "Przebudowa Drogi Wojewódzkiej Nr 871 ul. Wisłostrada w Tarnobrzegu poprzez modernizację barier energochłonnych."
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.