To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Tarnobrzeg: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 216215 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188715 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. Ochrona osób oznacza działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej. Ochrona mienia oznacza działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieupoważnionych na teren ochrony. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie. 2. Wykaz budynków będących w użytkowaniu Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu: Nazwa budynku Pow. zabudowy Pow. użytkowa Kubatura Liczba kondygnacji Nadz., Podz. Budynek G, G1 Prosektorium, 408,9 m2, 435,64 m2, 2.554,2 m3; 1, 1 Pawilon Diagnostyczny F1, 1.750,0 m2, 5.065,0 m2, 25.326,0 m3, 3, 1 Budynek Administracji Szpitala C, 310,40 m2, 492,14 m2, 2.583,00 m3, 2, 0 Stacja trafo i zespół prądotwórczy W1, 221,3 m2, 185,2 m2, 1.005,0 m3, 1, 0 Pawilon łóżkowy F2 F5, 609,1 m2, 5.510,9 m2, 22.319,0 m3, 9, 1 Tlenownia O, 104,1 m2, 98,2 m2, 490,0 m3, 1, 1 Budynek F3 oraz westybul F, 698,6 m2, 1.186,96 m2, 5.700,74 m3, 1, 1 Pawilon E + X garaże, 1.868,04 m2, 6.799,75 m2, 27.938,14 m3, 3, 1 Budynek Kotłowni ze spalarnią B1, 289,35 m2, 551,60 m2, 2.774,11 m3, 2, 1 Kuchnia szpitalna H, H1, 721,90 m2, 1.928,80 m2, 8.331,70 m3, 3, 1 Pawilon D, D1, D2, 1.461,93 m2, 4.499,31 m2, 19.313,93 m3, 3, 1 z łącznikiem E2, 132,18 m2, 419,93 m2, 1.803,05 m3, 3, 1 Łącznik E1, 311,43 m2, 938,66 m2, 3.933,00 m3, 3, 1 Tunel J, J2, 378,3 m2, 265,9 m2, 1.021,0 m3, 0, 1 Tunel J1, 193,1 m2, 144,0 m2, 502,8 m3, 0, 1 Budynek Hydroforni S3, 230,0 m2, 188,20 m2, 1212,6 m3, 1, 0 Śmietnik z pom. betonowania odpadów, 94,2 m2, 64,2 m2, 366,99 m3, 1, 0 Budynek K wraz ze stacją diagnostyczną, garaże, 575,72 m2, 653,63 m2, 3.257,62 m3, 2, 0 Budynek portierni, 26,5 m2, 12 m2, 108 m3, 1, 0 Budynek B, 440,4 m2, 1.334,0 m2, 3.888,5 m3, 3, 1 Budynek A, 883,46, 1.983,32, 10.335,52, 3, 0 Powierzchnia całkowita działki w m2 36 367 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawcy ubiegający się o świadczenie usługi są zobowiązani spełnić niżej podane uwarunkowania: a) Zapewnić ochronę całości obiektów z posterunków zlokalizowanych: - Posterunek nr 1 - dyżur na portierni przy bramie wjazdowej (w dni robocze od godziny 6:00 do 20:00); - Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym (całodobowo); - Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (w dni robocze, soboty, niedziele i święta od godziny 19:00 do 7:00 rano dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta od 7:00 do 19:00). b) Zapewnić możliwość wsparcia pracowników ochrony działaniami grupy interwencyjnej, która podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników, a czas reakcji grupy interwencyjnej nie przekroczy 5 min. c) Spełniać wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 1099), szczególnie te związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników; d) Zapoznanie się i przestrzeganie przez pracowników ochrony Planu ochrony aktualnie obowiązującego w Szpitalu. e) Na czas obowiązywania umowy udostępnić alkomat w lokalizacji. 2) Ochrona obiektów, mienia i osób będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Dozór i ochrona mienia Zamawiającego dotyczy: a) dozoru i ochrony wewnętrznej obejmującej obiekty, wszystkie pomieszczenia oraz strefy o podwyższonym stopniu ochrony znajdujące się w obiektach; b) dozoru i ochrony zewnętrznej obejmującej całość posesji na której znajdują się obiekty wraz ze wszystkimi rzeczami ruchomymi i nieruchomymi znajdującymi się na niej; c) działań zapobiegającym: - kradzieżom i włamaniom; - napadom rabunkowym; - sabotażom; - aktom wandalizmu; - zamachom terrorystycznym, a także przeciwdziałającym powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 3) Zakres obowiązków służby ochrony: a) pracownicy ochrony zobowiązani są do wykonywania doraźnych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydawanych przez Kierownika Zamawiającego lub upoważnionych przez niego pracowników Szpitala. b) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w Szpitalu, w tym również na prośbę personelu; c) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Szpitala w zakresie organizacji ruchu; d) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu; e) ochrona budynków, terenu, mienia szpitalnego znajdującego się w budynkach; f) czuwanie nad wewnętrznym i zewnętrznym bezpieczeństwem ochranianych obiektów, poprzez nadzorowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych celem wczesnego wykrywania ewentualnych awarii i innych zagrożeń; g) nadzór nad ruchem osób wchodzących do budynków i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych; h) zwracanie uwagi na przedmioty wynoszone ze Szpitala; i) nie wpuszczanie na teren Szpitala i do budynków osób niepożądanych, zakłócających porządek, zachowujących się niestosownie, wyzywająco i pod wpływem alkoholu; j) deponowanie kluczy oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie; k) kontrola obiektów i pomieszczeń po opuszczeniu pracowników na podstawie odrębnego regulaminu, l) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala; m) obsługa central pożarowych na posterunku nr 2 (system ostrzegania pożarowego) oraz kontakt ze Strażą Pożarną w przypadku alarmu p-poż. 4) Pracownicy ochrony winni wyróżniać się: a) właściwymi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi do wykonywania zawodu; b) szybkim czasem reakcji, umiejętnością analizy sytuacji, szybkim podejmowaniem decyzji; c) jednolitym umundurowaniem wraz z plakietką identyfikacyjną i logo firmy; d) wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością. 5) Posterunki ochrony: a) Posterunek nr 1- dyżur na portierni przy bramie wjazdowej przy ul. Mickiewicza; b) Posterunek nr 2 - dyżurka przy wejściu głównym do Szpitala; c) Posterunek nr 3 - stanowisko w budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego; d) Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowane zostaną posterunki, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o. o., ul. Sokola 14, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 386393,28
Oferta z najniższą ceną: 306754,13 / Oferta z najwyższą ceną: 430881,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy
- "Przebudowa Drogi Wojewódzkiej Nr 871 ul. Wisłostrada w Tarnobrzegu poprzez modernizację barier energochłonnych."
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu".
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.