eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekUsługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-12

Włocławek: Usługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 188888 - 2009; data zamieszczenia: 12.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 26, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i kursy w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek - CZĘŚĆ I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe i kursy zawodowe dla osób bezrobotnych w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych realizujących Indywidualny Program Usamodzielnienia w ramach projektu Aktywna Integracja - Projekt Systemowy MOPR Włocławek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013; Priorytet VII Promocja Aktywnej Integracji; Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji; Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) kod numeryczny: 80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego; 2) kod numeryczny: 80.57.00.00-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie warsztatów, doradztwa oraz kursów zawodowych w zakresie: 1) Część I - Kurs zawodowy fryzjer z obsługą kas fiskalnych - dla 10 osób, składający się dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części I zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Część II - Kurs zawodowy stylista paznokci - manicure - pedicure - dla 9 osób, składający się z dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części II zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Część III - Kurs zawodowy kosmetyczny z elementami wizażu - dla 9 osób, składający się z dwóch modułów: I moduł - blok motywacyjny, II moduł - kurs zawodowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne wymagania zamawiającego w części III zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Każda z opisanych w pkt 4 części stanowi odrębną część zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, co potwierdza złożenie dokumentów, o których mowa w pkt VIII/5 SIWZ oraz VIII/6 SIWZ; 2. posiadają niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę szczegółowego programu szkolenia dla każdej z części zamówienia odrębnie; 3. posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia, co potwierdza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez odpowiedni rodzaj rozumie się wykonanie szkoleń składających się zarówno z części motywacyjnej, jak i części zawodowej. Przez odpowiednią wartość rozumie się wykonanie usług o wartości co najmniej 75 % ceny brutto oferty składanej w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że przedmiotowe usługi zostały wykonane należycie.; 4. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę opisu warunków lokalowych Ośrodka Szkoleniowego, dotyczy modułu I, części teoretycznej i praktycznej w module II, z podaniem dokładnego adresu odbywania się zajęć teoretycznych i praktycznych szkolenia, ze wskazaniem czy są to pomieszczenia własne, czy wynajęte oraz dokładny opis wyposażenia Ośrodka Szkoleniowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, a także wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, dotyczy modułu II w poszczególnych specjalnościach. Powyższe opisy i wykaz muszą spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia na daną część zamówienia.; 5. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co potwierdza złożenie przez wykonawcę wykazu osób mających realizować zamówienie posiadających stosowne uprawnienia wraz z CV tych osób oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie i przebieg pracy zawodowej wymienionych osób (psycholog / socjoterapeuta, doradca zawodowy, wizażysta) w module I oraz wykazu osób mających realizować zamówienia w module II, wraz z CV tych osób oraz dokumentami potwierdzającymi ich wykształcenie i przebieg pracy zawodowej.; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza złożone przez wykonawcę oświadczenie; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzi komisja przetargowa po otwarciu ofert, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (preliminarz kosztów) zawierający wszystkie koszty realizacji usług oraz określający koszt przypadający na jednego uczestnika szkolenia. Formularz cenowy należy sporządzić dla każdej z części zamówienia odrębnie, jeżeli wykonawca składa ofertę, na więcej niż jedną część zamówienia (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). Wykonawcy występujący wspólnie składają oświadczenia, każdy odrębnie. 4. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji). 5. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie. 6. Zaświadczenie w wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. 7. Szczegółowy program szkolenia w zakresie modułu I - blok motywacyjny i w zakresie modułu II - kurs zawodowy, dla każdej z części zamówienia, na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie. Powyższy dokument stanowi podstawę oceny oferty w kryterium program szkoleniowy (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA) 8. Wykaz wykonanych usług, o których mowa w pkt VII/3 SIWZ (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 9. Dokumenty (np. referencje), potwierdzające, należyte wykonanie usług wyszczególnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 8. 10. Opis warunków lokalowych Ośrodka Szkoleniowego (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 11. Opis wyposażenia Ośrodka Szkoleniowego (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 12. Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji szkolenia w danej specjalności zawodowej (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 13. Wykaz osób mających realizować zamówienie, o którym mowa w pkt VII/5 SIWZ, dla każdej z części zamówienia, na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie (WG ZAŁĄCZONEGO DRUKU). 14. CV osób, wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 13. 15. Dokumenty potwierdzające podane w życiorysie (CV) doświadczenie zawodowe i nabyte umiejętności (dyplomy, świadectwa pracy, referencje, umowy zlecenia, itp.), osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 13. Dokumenty wymienione w pkt 13, 14 i 15 stanowią podstawę oceny ofert w kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej. 16. Wzory wydawanych zaświadczeń o ukończonych poszczególnych modułach szkolenia. 17. Wykaz odzieży ochronnej, materiałów i podręczników wykorzystywanych podczas szkolenia z zaznaczeniem, które przekazane zostaną na własność beneficjentom szkolenia, dla każdej z części zamówienia na jaką wykonawca składa ofertę odrębnie (SPORZĄDZA SAMODZIELNIE WYKONAWCA). 18. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program szkoleniowy - 25
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku ul. Mazowiecka 5, 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.