eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › Przebudowa instalacji wentylacyjnej i technologicznej, w celu obni¿enia kosztów ciep³a i energii elektrycznej, na P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1



Og³oszenie z dnia 2021-03-31


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00025857 z dnia 2021-03-31

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji wentylacyjnej i technologicznej, w celu obni¿enia kosztów ciep³a i energii elektrycznej, na P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosirplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji wentylacyjnej i technologicznej, w celu obni¿enia kosztów ciep³a i energii elektrycznej, na P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0f649812-9203-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00025857

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.mosirplock.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja, tym sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub innych o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na ePUAP www.epuap.gov.pl oraz udostêpnionych przez miniPortal www.miniportal.uzp.gov.pl . W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ numerem: MOSiR 2/2021. Oferty i o¶wiadczenia, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja mo¿e odbywaæc siê te¿ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie w zakresie przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, wyja¶nieñ, wezwañ do z³o¿enia dokumentów oraz innych informacji. Adres strony internetowej Zamawiaj±cego: http://mosirplock.pl/pl/ Adres sk³adania ofert www.epuap.gov.pl oraz www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporz±dza siê:a) w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc, docx, odt w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±c zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:1) administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan S³awomir Mañkowski, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 692 905 238;3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa instalacji wentylacyjnej i technologicznej w celu obni¿enia kosztów ciep³a i energii elektrycznej na P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”; 5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, 6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;9) Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. W zwi±zku z energoch³onno¶ci± instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej i technologicznych oraz stanem technicznym tych instalacji nie pozwalaj±cym na uzyskanie ich pe³nej funkcjonalno¶ci, g³ównym zadaniem niniejszego przedsiêwziêcia jest:1) obni¿enie kosztów energii elektrycznej i ciep³a poprzez redukcjê zu¿ycia tych mediów,2) obni¿enie mocy szczytowych i zwi±zanych z nimi op³at sta³ych.2. Realizacja ww. celu, obejmuje: 1) zaprojektowanie przez Wykonawcê rozwi±zania technicznego gwarantuj±cego bezusterkowe i energooszczêdne funkcjonowanie wykonanych instalacji, spe³niaj±ce obowi±zuj±ce w tym zakresie normy, wynikaj±ce z przepisów prawa, wraz ze wskazaniem wysoko¶ci obni¿onej max mocy szczytowej grzewczej,2) naprawê i przebudowê instalacji wentylacyjnej oraz instalacji uzdatniania wody basenowej.3. Do zadañ w ramach przedmiotu zamówienia nale¿y tak¿e:1) przygotowanie wszelkich dokumentów do odbioru wraz z dokumentacj± powykonawcz± w³±cznie.2) pe³nienie przez autorów dokumentacji projektowej nadzoru autorskiego przez ca³y okres prowadzenia robót monta¿owych do odbioru i dopuszczenia obiektu do u¿ytkowania.W ramach realizacji inwestycji nale¿y wykonaæ nastêpuj±ce roboty:1. Remont basenowej centrali wentylacyjno - klimatyzacyjnej wraz z wymian± automatyki steruj±cej na now±, wyposa¿on± w funkcje optymalizacji zu¿ycia energii. 2. Dla centrali nawiewno-wywiewnej obs³uguj±cej pomieszczenia szatni, natrysków, pomieszczenia sanitarne, nale¿y zapewniæ mo¿liwo¶æ zmiany trybu pracy centrali na energooszczêdny tryb polegaj±cy na tym, ¿e po godzinach funkcjonowania obiektu centrala bêdzie pracowa³a w tym czasie w ka¿dej pe³nej godzinie przez 15 min czasu, celem zapewnienia podtrzymania ciep³a i wilgotno¶ci w pomieszczeniach. 3. Monta¿ falowników do pomp technologii basenowej. 4. Przebudowa systemu ogrzewania wody basenowej. 5. Przebudowa systemu sterowania prac± stacji uzdatniania wody, w szczególno¶ci w zakresie sterowania pomp cyrkulacyjnych wyposa¿onych w falowniki, oraz w zakresie sterowania procesem podgrzewu wody basenowej.6. Roboty bran¿y budowlanej, zwi±zane z zabezpieczaniem placu budowy, a w szczególno¶ci tych elementów i pomieszczeñ, które maj± pozostaæ w stanie nienaruszonym, oraz wszystkie inne roboty budowlane, umo¿liwiaj±ce prowadzenie instalacji bêd±cych przedmiotem zamówienia (wykonanie otworów, obróbka otworów po wykonaniu instalacji, zabudowa instalacji w pomieszczeniach u¿ytkowych, itp.).7. Usuniêcie instalacji i urz±dzeñ przeznaczonych do demonta¿u.8. Prace serwisowe maj±ce na celu uruchomienie i/lub wyregulowanie istniej±cych instalacji, które nie podlegaj± demonta¿owi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 51900000-1 - Us³ugi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48100000-9 - Przemys³owe specyficzne pakiety oprogramowania

50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w art. 108 Ustawy Pzp oraz okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VI SWZ, 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki: 1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych i innych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania,2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca: - posiada³ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeñ w okresie ubezpieczenia, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC, w wysoko¶ci co najmniej 100 tys. z³; OC powinno obowi±zywaæ przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia,4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e:- nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w sposób nale¿yty oraz zgodny z przepisami prawa budowlanego, prawid³owo wykona³ i ukoñczy³ przynajmniej: a) 3 zadania polegaj±ce na budowie lub przebudowie central wentylacyjnych na p³ywalni krytej, w tym tak¿e w zakresie automatyki steruj±cej zmienn± wydajno¶ci± pracy central, uzale¿nionej od panuj±cych na hali basenowej warunków, na które wp³ywa temperatura i wilgotno¶æ powietrza - w tym przynajmniej jedno zadanie o warto¶ci min. 100 tys. z³otych UWAGA: Je¿eli Wykonawca bêdzie powo³ywa³ siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz jw. powinien dotyczyæ robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 8), UWAGA - dot. oferty wspólnej (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.)O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie przez Zamawiaj±cego wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:1. potwierdzenie posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w R. V ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granic± (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;UWAGA: Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e w ofercie, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych baz i potwierdzi aktualno¶æ danych zawartych w tych bazach. 2. Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w R. V ust. 2 pkt 3) SWZ: w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, w wysoko¶ci co najmniej 100 tys. z³.Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej , mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nienie warunków okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.3. Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenie), o której mowa w R. V ust. 2 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ: wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wykaz robót za³. nr 7 do SWZ).4. O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 8), UWAGA - dot. oferty wspólnej (konsorcjum, Spó³ka cywilna itp.)O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu ka¿dego z Wykonawców, osobno dla ka¿dego z Wykonawców.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Inne dokumenty do³±czane do oferty:1) pe³nomocnictwo /orygina³/ lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobê/y podpisuj±c±/e ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z zapisu w Krajowym Rejestrze S±dowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze,2) w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone Liderowi – zapis zawarty w pkt.1 stosuje siê odpowiednio,3) w przypadku podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach art. 118 Ustawy Pzp lub Podwykonawcy – do osoby dzia³aj±cej w imieniu tych podmiotów zapis zawarty w pkt. 1 stosuje siê odpowiednio.4) potwierdzenie wp³aty (przelewu) wadium wnoszonego w pieni±dzu lub je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia – orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej w dopuszczonej przez Zamawiaj±cego formie/formach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium wynosi 2000,00 z³ i nale¿y je wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2. Formy wadium, wg wyboru Wykonawcy:1) pieni±dzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 4. Porêczenie/gwarancja wymienione w ppkt 2-4, winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na ka¿de pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Dokument gwarancji/porêczenia powinien obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium wg w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek 31 1020 1592 0000 2502 0267 6666, z adnotacj±: Wadium w postêpowaniu na: „Przebudowê instalacji wentylacyjnej i technologicznej w celu obni¿enia kosztów ciep³a i energii elektrycznej, na P³ywalni Jagiellonka w P³ocku, przy ul. Themersonów 1”.4. Wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu na rachunek Zamawiaj±cego. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê kopii przelewu. 5. Wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.6. Przy wadium wnoszonym w formie gwarancji lub porêczenia - nale¿y do³±czyæ do oferty orygina³ gwarancji lub porêczenia. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie: przy wadium w postaci gwarancji bankowych/ubezpieczeniowych, w tre¶ci tych gwarancji bankowych b±d¼ ubezpieczeniowych musz± znajdowaæ siê wszystkie podmioty (cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej itp.).8. Potwierdzenie wniesienia wadium:1) pieniê¿ne – potwierdzenie przelewu nale¿y za³±czyæ do oferty.2) gwarancji lub porêczenia - orygina³ gwarancji lub porêczenia za³±czyæ do oferty w postaci elektronicznej.9. Wadium utrzymuje siê do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± (wyj±tki wg art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy Pzp). 10. Zwrot wadium, wg zasad w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp - niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.11. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku, zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,2) którego oferta zosta³a odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 12. Wykonawcy, którego oferta wybrana, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.13. Wadium wniesiono w pieni±dzu, zwraca siê z odsetkami rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 14. Wadium wniesione w innej formie zwraca siê poprzez z³o¿enie gwarantowi/porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.15. Zatrzymanie wadium:- pieniê¿ne - wraz z odsetkami, - wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, Zamawiaj±cy wystêpuje do gwaranta/porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium - zgodnie z art. 98 ust. 6 pzp.16. Przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiaj±cego okre¶la art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 pzp.17. Brak wadium, jego wadliwe wniesienie lub nieutrzymanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿enie wniosku o zwrot powoduje odrzucenie oferty, które nie powoduje utraty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.UWAGA: Forma udzielonego pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymagania takie jak forma przygotowanej oferty ( zgodnie z art. 99 § 1 kc).2) O¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, tj.- potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wraz z ofert±,- potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.3) Oferta przedstawiona przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 1 (zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym) musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców,b) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 3 (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±, c) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt. 4 (zdolno¶æ zawodowa, w zakresie do¶wiadczenia) - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy.5) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy- zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp. 6) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostan± wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane wy³±cznie za zgod± obu Stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 Ustawy Pzp oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych istotnych zmian:1) wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany podatku VAT. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 7 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian,b) zlecenia wykonania robót zamiennych i/lub zaniechanych i/lub dodatkowych i/lub zmiany zakresu realizowanych robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia – po dokonaniu uzgodnieñ przez Strony Umowy.2) terminu wykonania umowy w przypadku:a) zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 455 Ustawy Pzp,b) zlecenia wykonania robót zamiennych i/lub zaniechanych i/lub dodatkowych i/lub zmiany zakresu realizowanych robót, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia,c) zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych,d) zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy lub jego Podwykonawców,e) zagro¿enia epidemicznego lub wyst±pienia epidemii, której skutki bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy,f) wyst±pienia przestojów, opó¼nieñ, utrudnieñ w realizacji robót budowlanych wynikaj±cych z winy Zamawiaj±cego - o okres wynikaj±cy z przerw, opó¼nieñ, przestojów,g) wyst±pienie innych przyczyn niezale¿nych od woli Stron, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy w wyznaczonym terminie,3) dopuszczenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwo¶ci skorzystania przez Wykonawcê z us³ug Podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca na etapie sk³adania ofert okre¶li, ¿e samodzielnie wykona zamówienie lub zmiany Podwykonawcy. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o zmianie.3. Z uwagi na to, ¿e niniejsza Umowa zawierana jest w okresie stanu epidemii, og³oszonego w zwi±zku z COVID 19, Strony dopuszczaj± zmiany Umowy w zakresie okre¶lonym w art. 15r. ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID—19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.), w przypadku wyst±pienia w okresie realizacji umowy takich sytuacji, które bêd± wymaga³y zastosowania rozwi±zañ, okre¶lonych w przepisach przywo³anej ustawy. Dotyczy to w szczególno¶ci:- zmiany terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci,- zmiany sposobu wykonywania robót budowlanych,- zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia albo sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 powy¿ej, spowodowane okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19, poprzedzone bêd± dokonaniem stosownych uzgodnieñ miêdzy Stronami niniejszej Umowy.5. W przypadku gdy Strony, z uzasadnionej przyczyny, wyd³u¿± termin wykonania przedmiotu Umowy, nie mo¿e byæ on d³u¿szy ni¿ czas konieczny, wynikaj±cy wprost z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê dla zmiany terminu.6. Wniosek o zmiany Umowy, z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w niniejszym paragrafie, Wykonawca, pod rygorem utraty roszczenia o zmianê Umowy, zobowi±zany jest z³o¿yæ u Zamawiaj±cego najpó¼niej w terminie 3 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowi±cego podstawê do zmiany Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty powinny byæ z³o¿one i opublikowane na ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.2. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów Ustawy Pzp, przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej, na zasadach i w terminach okre¶lonych w Ustawie PZP dla zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne.
2021-03-31 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.